دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۸۷ - ۱۵:۳۹
۰ نفر

حقیر که در جمع گرم خانواده نطق‌ام گرم شده بود، در بخشی از سخنانم گفتم: ترمیم کابینه حق رئیس جمهور و تغییر آن، وظیفه ماست!

به گزارش خبرگزاری‌ها اینجانب تصریح کردم: اگر با من بود سال نو را کلا با یک کابینه جدید شروع می‌کردم. من خاطر نشان کردم: دولت نهم این توانایی را دارد که هر از چندگاه یک وزیر را تعویض کند و تازه آن را دروغ 13هم بنامد.

براساس این گزارش بنده در پاسخ به سؤال یکی از فرزندانم که پرسیده بود «آیا این تغییرات باعث اتلاف وقت و از بین رفتن هزینه و فرصت نمی‌شود» بیان داشتم: وقت، طلاست ولی اگر گرمی 20هزار تومان هم حساب کنیم خیلی گران نیست؟

حقیر در جواب پرسش دخترم که پرسید «بابا تا آخر برج چقدر از حقوقت مانده؟» به مظلومیت قشر کارمند به خصوص در ماه فروردین اشاره کردم و بعد با انتقاد از عدم اجرای قانون نظام هماهنگ پرداخت، بحث را از مسیر اصلی به سمت مسائل نظری منحرف کردم.

بنده در جواب پرسش همسرم مبنی بر اینکه «آیا برای خرید بیرون می‌رویم یا نه؟ تو الان یک ماهه که قول دادی ما را برای خرید بیرون ببری»، با اشاره به تورم 20درصدی، گفتم: اگر دولت فکری برای مشکل تورم کرد که کرد والا خرید بی‌خرید! در ادامه میان من و عیال مشاجره سختی درگرفت که با وساطت خانم یکی از همسایگان ختم به خیر شد. گفتنی است همسایه مورد نظر هنگام برگشتن به آپارتمان خودش چنان در را محکم بست که خواب ما پرید!

کد خبر 47990

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز