مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: برنامه‌های فرهنگی هنری و نشاط آفرین برای تقویت روحیه مردم در مقابله با بیماری کرونا از طریق فضای مجازی ارائه می‌شود.  

تولید برنامه در فضای مجازی

به گزارش همشهری‌ آنلاین به نقل از فارس،حجت‌الاسلام ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: برای پیشگیری از اپیدمی کرونا و بالا بردن آستانه تحمل و تاب‌آوری روحی و روانی مردم در مصاف با این بیماری، اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برنامه‌های فرهنگی، هنری و قرآنی و همچنین برنامه‌های فرحبخش و نشاط آفرین را با بهره‌گیری از تجارب و تولیدات ارزشمند هنرمندان حوزه‌های مختلف هنری در کانال تلگرامی و فضای مجازی به مردم ارائه می‌دهد.  

وی ادامه داد: تلاش بر این است تا با ارائه برنامه‌های امیدبخش، مردم را شاداب و سرزنده کرده و زمینه‌ای فراهم کند تا مردم اوقات فراغت خود را به جای غرق شدن در اوهام و خیال و ترس و واهمه، صرف تماشای برنامه‌هایی چون تئاتر، شعر، جنگ شادی و برنامه‌های آرام‌بخش کنند.  

وی بیان کرد: همچنین سعی شده تا هنرمندان با برنامه‌های فرهنگی و تولید محتوا، مقطعی‌بودن این بحران را به مردم یادآورشده و در قالب انیمیشن‌ها و کلیپ‌ها، آموزش‌های لازم را برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا به مردم ارایه دهند.  

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: این نخستین تجربه‌ای است که خدمات فرهنگی، هنری و قرآنی از طریق فضای مجازی به مردم ارایه می‌شود و تلاش شده تحت هر شرایطی رابطه نهادهای فرهنگی با جامعه هدف حفظ شود.  

خدایاری افزود: رسانه‌ها از مداخله‌های نسنجیده و غیرعلمی در خصوص این بیماری خودداری کرده و از ایجاد تشویش و نگرانی در جامعه و مردم خودداری کنند.  

در آذربایجان‌ غربی تاکنون نتیجه ۵۵ آزمایش در خصوص ابتلا به بیماری کرونا مثبت اعلام شده که از این افراد، ۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند.  

کد خبر 490727

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha