مدیرعامل خانه کتاب از مردم خواست در روزهایی که همه مجبور به ماندن در خانه هایمان هستیم، بهتر است از این فرصت برای مطالعه و خواندن کتاب استفاده کنیم.

كتابفروشي و خانه كتاب

همشهری آنلاین / فاطمه عسگری نیا: «نیکنام حسینی پور» در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن دعوت از مردم به پویش «در خانه بمانیم» و کمک به قطع زنجیره ابتلا به ویروس «کرونا» کنیم، اظهار داشت: «این ایام فرصت خوبی است برای این که اعضای خانواده ها در کنار هم به کتاب و کتابخوانی بپردازند و حتی اگر امکان خرید کتاب از کتابفروشی ها را در این شرایط ندارند، می توانند با استفاده از اپلیکیشن های موجود، نسبت به خرید کتاب های الکترونیک یا کتاب های صوتی اقدام کنند. »

او همچنین از آمادگی خانه کتاب برای اهدای کتاب به وزارت بهداشت خبر داد و گفت: «کتاب همواره برای اهالی خود حکم آرام بخش و یک مسکن روحی و روانی را دارد. خانه کتاب با توجه به این مهم آمادگی دارد برای استفاده کادر درمانی کشور، بیماران مبتلا در بیمارستان و ... کتاب های ارزشمندی را به حوزه بهداشت و درمان کشور اهدا کند»

مدیرعامل خانه کتاب ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی کادر درمانی اظهار داشت: «کتاب های اهدایی این موسسه می تواند برای آرامش روح و روان کادر درمانی در مواقع استراحتشان مورد استفاده این عزیزان قرار بگیرد. »

او تاکید کرد: «تجربه ثابت کرده است مطالعه کتاب می تواند نقش بسزایی در کاهش استرس و اضطراب داشته باشد. بنابراین به همه شهروندان و کادر درمانی توصیه می کنیم برای رهایی از استرسی که این روزها به جانمان افتاده از کتاب و کتابخوانی غافل نشوند. »

کد خبر 493148

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha