برای تقدیر از زحمات کادر درمانی و پزشکی و همچنین ارائه خدمات بهینه به شهروندان و بیماران مبتلا به ویروس «کرونا»، از سوی شهرداری تهران به بیمارستان «لولاگر»، اقلام و تجهیزات بهداشتی اهدا شد.

بیمارستان لولاگر

همشهری آنلاین / بهاره خسروی :با توجه به شرایط ویژه این روزهای کرونایی، بخشی از بیمارستان لولاگر به درمان بیماران کرونایی اختصاص داده شده است. به همین بهانه «مهدی امیری»، معاون اداره کل سلامت شهرداری همراه با «سعید شرف دوست»، معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه 10 و جمعی از معاونان و مدیران شهری تکه دهم پایتخت، از روند فعالیت های درمانی بیمارستان لولاگر بازدید کردند. در این بازدید زحمات پزشکی و درمانی کادر بیمارستان لولاگر مورد تقدیر قرار گرفت و از سوی شهرداری تهران  اقلام و تجهیزات بهداشتی به بیمارستان  اهدا شد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 10 با اشاره به فعالیت بخشی از بیمارستان لولاگر به درمان بیماران کرونایی گفت: «با توجه به میزان بالای ابتلای بیماری «کووید 19» و لزوم مشارکت همه دستگاه ها  برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ارائه امکانات و خدمات به مراکز درمانی در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفت.»
«سعید شرف دوست» با قدردانی از فعالیت شبانه روزی کادر درمانی که این روزها در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا قرار گرفته اند، افزود: «پاکسازی و ضدعفونی محوطه بیمارستان به صورت مستمر در حال اجرا است و امیدواریم با مشارکت شهروندان به زودی از این شرایط بحرانی عبور کنیم.»

کد خبر 496174

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دروازه طهرون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha