پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: پرسپولیس در روز نخست هفته بیست و نهم لیگ برتر کشور در کرمان نتوانست یک امتیاز بیشتر از مس بگیرد.

به گزارش خبرگزاری مهر در این دیدار که در ورزشگاه شهید باهنر کرمان و با قضاوت مسعود مرادی برگزار شد پرسپولیس و مس کرمان پس از نود دقیقه تلاش به نتیجه مساوی صفر صفر رسیدند. در این بازی حسین کعبی در دقیقه ۷۸ و پس از دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. کریم باقری از پرسپولیس و زالترون از مس هم بازیکنان اخطاری این دیدار بودند.

با این تساوی تیم فوتبال پرسپولیس ۴۶ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به تیم صباباتری به رده دوم جدول صعود کرد. مس هم با ۳۶ امتیازی جایگاه دهم جدول رده بندی این رقابتها را به خود اختصاص داد.

در دیگر بازی در شیراز تیم فوتبال برق با نتیجه ۳ بر ۲ از سد صنعت نفت آبادان گذشت. احتشام ساسانی(۲۲)، شهرام گودرزی(۴۴) و مهدی کریمیان(۴۶) برای برق شیراز گلزنی کردند و صابر میرقربانی(۵۵) و پیمنتا(۹۰) گل‌های نفت را به ثمر رساندند. در دقیقه (۳+۹۰) احتشام ساسانی یک ضربه پنالتی را از دست داد.

با این پیروزی تیم فوتبال برق شیراز ۴۱ امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به تیم استقلال اهواز به رده ششم جدول صعود کرد. صنعت نفت نیز با ۳۱ امتیاز به رده شانزدهم جدول سقوط کرد.

کد خبر 49803

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز