مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی گفت: طبق تصمیم ستاد پیشگیری از کرونای استان تعطیلی امامزادگان و بقاع متبرکه استان تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۹ تمدید شد.

امامزاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا،  حجت‌الاسلام عظیم آسوده افزود: با تردد مردم و اجتماع آنها و رعایت نکردن فاصله خطر ابتلا به ویروس کرونا در بقاع متبرکه و امامزادگان استان، وجود داشت که بر این اساس تعطیلی امامزادگان و بقاع متبرکه تا ۱۵ اردیبهشت تمدید شد.

آسوده با بیان این‌که اداره کل اوقاف استان، با تمام امکانات،  از جمله موقوفات و بقاع متبرکه، در کنار مردم و مسئولان تا شکست کرونا خواهد بود، گفت: از مردم درخواست داریم نکات بهداشتی را رعایت کنند تا با یاری خداوند متعال کرونا را شکست بدهیم.

وی با تأکید بر رعایت دستورات پزشکی و بهداشتی، برای شکست زنجیره کرونا عنوان کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای دعا و استغاثه به خالق یکتا است.

آسوده با اشاره به این‌که هر سال همزمان با ماه مبارک رمضان «طرح ضیافت الهی» در بقاع متبرکه استان اجرا می‌شود، افزود: امسال نیز با توجه به شرایط پیش آمده طرح «ضیافت همدلی» اجرایی خواهد شد تا در قالب آن از ظرفیت خیران و نیکوکاران، مساجد و بقاع متبرکه در شرایط شیوع کرونا بهره ببریم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی عنوان کرد: به ‌دنبال شیوع ویروس کرونا و اجرا نشدن طرح آرامش بهاری، طرح آستان مهربانی از سوی مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان اجرایی شد که هدف از اجرای آن، ارائه خدمات اجتماعی از سوی مراکز افق آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه و ترویج فرهنگ انفاق و هموار کردن زمینه مشارکت عمومی در کمک به نیازمندان جامعه بود که در این طرح ۵۹۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

کد خبر 504646

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha