جمعی از خادمان بارگاه منور رضوی به مناسبت سالروز میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) با حضور در بیمارستان شهید کامیاب مشهد ضمن قدردانی از خدمات مدافعان سلامت، بسته‌های غذای متبرک بین آنان و بیماران اهدا کردند.

مدافعان سلامت

به گزارش همشهری به نقل از ایرنا،  دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد گفت: این اقدام خادمان بارگاه منور رضوی سبب دلگرمی و آرامش خاطر کارکنان و بیماران شد که از تولیت آستان قدس رضوی و سرپرست معاونت اماکن متبرکه آن قدردانی می‌شود.

دکتر مسعود خانی افزود: در این برنامه معنوی، خدام حضرت امام رضا(ع) با مداحی و قرائت صلوات خاصه حضرت امام رضا(ع)، غذای متبرک حرم آن حضرت را به بیماران و کارکنان اهدا و برای بهبودی بیماران شفای عاجل از خداوند متعال طلب کردند.

همچنین جمعی از خادمان مسجد جمکران قم نیز به مناسبت سالروز میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) با حضور در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد با مدافعان سلامت در این مرکز دیدار و بسته‌های عیدانه اهدا کردند.  

خادمان مسجد جمکران که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و بسته بودن این مکان مقدس نتوانستند در نیمه شعبان پذیرای عاشقان و منتظران امام زمان(عج) باشند در سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) با تهیه و توزیع بسته‌های عیدانه به دیدار مدافعان سلامت بیمارستان امام رضا(ع) مشهد آمدند.

بیمارستان شهید کامیاب مشهد اکنون یکی از شلوغ‌ترین بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تروما و بیماران تصادفی در کشور به شمار می‌رود.

بیمارستان امام رضا(ع) مشهد، خراسان رضوی نیز یکی از ۲ بیمارستان آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد است که در ایام شیوع کرونا بیماران بد حال مبتلا به کرونا در استان خراسان رضوی به این بیمارستان اعزام می‌شوند.

کد خبر 510049

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha