چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۹:۲۵
۰ نفر

گروه حوادث: قضات دادگاه کالون کاونتی در ایالت میشیگان، به بررسی پرونده مایکل فیشر – جنایتکار 43 ساله‌ای پرداختند

که در جریان جنایتی خونین همسر و فرزند 12 ساله خود را در باتل کریک به ضرب گلوله از پای درآورده بود.
به گزارش آسوشیتدپرس، در جریان این جنایت که در 28 دسامبر 2006 رخ داد، مرد جنایتکار پس از آنکه درداخل خانه‌‌شان با همسرش مشاجره شدیدی کرد، به سراغ اسلحه کمری خود رفت و جنایت خونین را رقم زد.

مرد سیاهپوست پس از ارتکاب این جنایت، از صحنه قتل گریخت و به این ترتیب کارآگاهان پلیس جنایی میشیگان عملیات گسترده‌ای را برای دستگیری وی آغاز کرده و سرانجام بعد از گذشت چند روز این مرد خشن را دستگیر کردند.

با وجود آنکه تمامی شواهد بیانگر ارتکاب جنایت از سوی این مرد بود اما وی در تمامی مراحل بازجویی، منکر قتل همسر و فرزندش شد  و ادعا کرد که هیچ نقشی در این جنایت خونین نداشته است اما از آنجا که می‌دانسته پلیس وی را به‌عنوان نخستین مظنون دستگیر خواهد کرد فرار کرده است.

حمله به افسر محافظ

با گذشت 2 سال از این ماجرای خونین، روز گذشته مایکل فیشر در مقابل قضات دادگاه عالی کالون کاونتی میشیگان قرار گرفت و به دفاع از خود پرداخت.اگر چه وی در این جلسه محاکمه نیز مدعی شد هیچ دخالتی در قتل خانواده‌اش نداشته است اما قضات دادگاه با توجه به شواهد موجود در پرونده، وی را در قتل همسر 38ساله‌اش کاندی فیشر و پسر 12 ساله‌اش مجرم شناختند.

در حالی که قاضی در حال خواندن حکم بود، فیشر به آرامی به زمین نگاه کرده و وانمود می‌کرد هیچ توجهی به رای دادگاه ندارد اما ناگهان وی به سوی افسر محافظ خود حمله‌ور شد و با کوبیدن او به دیوار سعی کرد اسلحه‌اش را از حفاظ آن بیرون بکشد.

افسر پلیس اگرچه ابتدا از تعجب خشکش زده بود ولی خیلی زود به‌خود آمد و با سیاهپوست جنایتکار درگیر شد و در همین لحظه3 مامور محافظ دیگر نیز به سمت آنها دویدند و قبل از آ‌نکه متهم بتواند اسلحه را بیرون بکشد او را با شوک الکتریکی وادار به تسلیم کردند.

دلیلی بر جنایت خونین

« اگر اسلحه به دست او می‌افتاد معلوم نبود چه قتل عام وحشتناکی در دادگاه رخ می‌داد؛ ماجرایی خونین‌تر از دفعه قبل که او بعد از به دست گرفتن اسلحه،  همسر و فرزند خودش را به قتل رساند.  مردی که به خانواده خودش رحم نکرده است مطمئنا در جلسه دادگاه به هیچ‌کس رحم نمی‌کرد.» این را مایک جاکونتل - معاون دادستان– می‌گوید و می‌افزاید: این رفتار او نشان داد که تا چه حد خشن است، این نشان می‌دهد که همه رفتارهای او مظلوم‌نمایی بوده است.

کد خبر 51942

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز