یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۷ - ۱۸:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: مصرف انرژی به شکل فزاینده‌ای به معیاری برای مصرف‌کنندگانی تبدیل شده است که تصمیم دارند رایانه‌، صفحه نمایشگر (مانیتور)، چاپگر (پرینتر) و دیگر محصولات هایتک را بخرند.

خبرگزاری آلمان از برلین گزارش داد، انجمن علوم اطلاعات، ارتباطات تلفنی و رسانه‌های تازه آلمان (BITKOM) تحقیقی را انجام داده است که نشان می‌دهد 41 درصد از آلمان‌ها، انرژی را یکی از شاخصه‌های مهم برای تصمیم‌گیری در خریدهای‌شان می‌دانند.

در مجموع از 1000 تن در این مطالعه تحقیقاتی و نظرسنجی که موسسه فورزا انجام داده است، پرسش شده است.

اگر نتایج این نظرسنجی درست تلقی شود، بدان معنا خواهد بود که مصرف انرژی تقریبا هم‌وزن با کارآیی دستگاه (44 درصد) است.

به گفته BITKOM، مهم‌ترین معیار خرید برای کاربران، دوستانه بودن رفتار فروشنده (58 درصد) و پس از آن سرویس و گارانتی (51 درصد) است.

کد خبر 52201

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز