شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
۰ نفر

امور بانوان شهرداری منطقه ۳ با هدف توانمندسازی بانوان کارآفرین و مهارت‌آموزی به بانوان سرپرست خانوار در مراکز فرهنگی تحت پوشش اداره امور بانوان منطقه ۳ در حال تهیه فهرست بانوان کارآفرین و زنان جویای کار است.

هنر

«سارا قدیری» مدیر امور بانوان شهرداری منطقه ۳ در این‌باره گفت: «تهیه بانک اطلاعاتی از بانوان کارآفرین و جویای کار برای توانمندسازی و مهارت‌آموزی به بانوان و ایجاد کسب و کار در منطقه صورت می‌گیرد. چنانچه بانوان کارآفرین و تولیدکننده به دنبال توسعه و گسترش مهارت و تولیداتشان هستند می‌توانند به اداره امور بانوان مراجعه کنند و مشغول فعالیت شوند.

در این مراکز به بانوان سرپرست خانوار و دختران جوان مهارت‌های مختلف برای کسب مهارت و درآمدزایی در کارگاه‌های آموزشی آموخته می‌شود. » قدیری افزود: «کارگاه‌های آموزشی با توجه به شرایط کرونایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. » به گفته مدیر امور بانوان منطقه ۳ افرادی که تمایل به تولید محصولات و آموزش مهارت در همه رشته‌های هنری به دیگران دارند می‌توانند به اداره کل امور بانوان شهرداری تهران مراجعه کنند و پس از تکمیل بانک اطلاعاتی برحسب مناطق به اداره‌های بانوان معرفی می‌شوند.  

کد خبر 522151

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha