رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران خیابان استاد شهریار را به عنوان بستری مناسب برای پیوند فرهنگی و محلی برای گفت‌وگوی شهروندان تهرانی خواند.

حق شناس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمدجواد حق‌شناس در حاشیه آیین بهره‌برداری از پیاده‌راه شهریار در جمع خبرنگاران گفت: امروز یکی از روزهای خوب شهر تهران است و خوشحالم فرصتی فراهم شده تا برای حال خوب زمانی داشته باشیم. باید این اتفاق را به مردم تهران تبریک بگویم زیرا اگر از اهالی تهران سوال شود نمادهای شهر کدام موارد هستند از پنج نماد شهر تهران دو نماد تئاترشهر و تالار وحدت در پهنه رودکی است که شهروندان از آن نام می‌برند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران افزود: یکی از مشکلات این بود که پیوند مناسبی میان نقاط فرهنگی این محدوده وجود نداشت. لذا تلاش شد پهنه رودکی بتواند پیوند مناسب میان این نقاط را ایجاد کند. بی‌تردید این اتفاق امکانی را فراهم می‌کند تا افراد پیاده زمانی برای گفت‌وگو با یکدیگر داشته باشند. در پهنه رودکی ده‌ها کافه وجود دارد که امکان گفت‌وگوی شهروندان را فراهم کرده و بسیاری از بزرگان فرهنگی در این محله زندگی می‌کنند.

وی ادامه داد: تلاش مدیریت شهری این بوده که بافت فرهنگی پهنه رودکی و خانه‌های آن به طور کامل حفظ شود. معبر پیاده‌راه استاد شهریار میدانگاهی است که دو خیابان شرقی و غربی را در منطقه قطع کرده و این اتفاق فرصتی است تا شهروندان با حضور در این پهنه بتوانند با شهر و یکدیگر ملاقات داشته باشند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران تأکید کرد: در این پهنه رویدادی اتفاق افتاده تا بیش از ۱۰۰ ملک موجود بتوانند مورد توجه قرار بگیرند و اقدامات فرهنگی در این محدوده انجام شود.

کد خبر 524203
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha