بهترین راه مبارزه با موخوره کوتاه کردن موها و پیشگیری از به وجود آمدن موخوره است. در این مطلب با یک ماسک موی فوق‌العاده آشنا می‌شوید که از موخوره جلوگیری می‌کند؛ فقط کافی است هفته‌ای دو بار از آن استفاده کنید.

موخوره - آرايش - زيبايي

به گزارش همشهری آنلاین، بهتر است برای از بین بردن موخوره موهایتان را کوتاه کنید و بعد از آنها مراقبت کنید که دیگر دچار موخوره نشوند. بعد از کوتاه کردن مو و خلاص شدن از موخوره‌ها، قبل از هر نوبت حمام به مدت نیم‌ساعت موهایتان روغن زیتون بمالید. اگر از روغن زیتون بودار استفاده کنید شاهد عملکرد بهتری خواهید بود. اگر موهای چربی دارید روغن را فقط به ساقه‌ها بزنید.

به جای روغن زیتون می‌توانید از روغن نارگیل یا آرگان استفاده کنید.

این کار اگر به عادت دائمی شما تبدیل شود و از اتوی مو و سشوار کمتر استفاده کنید، مطمئن باشید موخوره دیگر به سراغ موهایتان نمی‌آید. در ادامه با یک ماسک فوق‌العاده مفید و ساده آشنا می‌شوید که در صورت تداوم استفاده اثر آن برایتان کاملا ملموس است.

بیشتر بخوانید:

محبوب‌ترین ماسک‌های صورت | ویژه کسانی که پوست چرب دارند

طرز تهیه ۱۰ ماسک خانگی برای صورت | به‌سادگی پوستی درخشان داشته باشید

توجه کنید که قسمت‌های پایین ساقه مو مستعد موخوره هستند، پس ماسک را به ساقه‌ها بیشتر بمالید. 

یک عدد زرده تخم مرغ
۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون
یک قاشق عسل

همه مواد را با هم مخلوط کنید و روی موی نم‌دار بمالید. ۳ دقیقه صبر کنید و بعد با شامپو بشویید. هفته‌ای دو بار از این ماسک استفاده کنید. این ماسک برای جلوگیری از موخوره و درمان خشکی ساقه مو مفید است.

کد خبر 531388

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha