معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندر آذربایجان غربی از تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌های کرونا در این استان در راستای جلوگیری از شیوع بیماری و کنترل آن خبر داد.

فاصله‌گذاری اجتماعی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی مصطفوی افزود: بر این اساس مصادیق مشمول محدودیت‌ها شامل دانشگاه‌ها، مدارس، مدارس شبانه‌روزی، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبان‌سراها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، استخرهای سرپوشیده، سینما، تئاتر و مراکز مشابه در این مدت تعطیل است.

وی بیان کرد: موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلاها، برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی ورزش‌های پربرخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه، کافه، قهوه‌خانه و چای‌خانه‌ها، باغ وحش و شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی و باشگاه‌های بدنسازی از دیگر مشاغلی هستند که محدودیت‌های کرونایی شامل آن‌ها می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نماز جمعه نیز هفته گذشته در هیچ یک از شهرهای آذربایجان غربی برگزار نشده بود، گفت: نماز جمعه این هفته در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا در هیچ‌یک از شهرهای استان برگزار نمی‌شود.

کد خبر 531604

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha