چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۸۵ - ۰۸:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران به کام پرسپولیسی‌ها و با صدرنشینی سایپا تمام شد.

در بازی‌های این هفته پرسپولیس نشان داد در سیر صعودی پیشرفت یکه تازی می‌کند و طرفداران آن پس از سال‌‌ها بازی زیبای این تیم را دیدند. پرسپولیس پیکان را با نتیجه دو بر یک شکست داد و با 9 امتیاز پس از استقلال قرار گرفت.

 اما به همان نسبت که پرسپولیس خوب بازی می‌کند، استقلال ناامید کننده ظاهر شده است؛ در آخرین بازی هفته پنجم استقلال در استادیوم آزادی و در برابر 40 هزار طرفدار به سختی از صبا باتری مساوی گرفت تا هنوز با یک امتیاز بیشتر یک پله بالاتر از پرسپولیس قرار بگیرد.

تازه اگر بازیکنان صبا کمی حرفه‌ای‌تر بودند می‌توانستند حداقل یک بار دیگر روازه استقلال را باز کنند. فرهاد کاظمی با این گفته موافق است: می توانستیم با به ثمر رساندن گل دوم خیال خود را از بابت پیروزی آسوده کنیم.  

با این حال این سایپاست که بالاتر از پرسپولیس و استقلال در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته است.

شما فکر می‌کنید این مسئله به علی دایی ربطی دارد؟ البته که دارد. دایی در بازی سایپا و راه‌آهن گل اول تیمش را به ثمر رساند تا سهم خود برای قهرمانی سایپا را تا اینجای کار با همین یک گل بدهد. سایپا راه آهن را با نتیجه 3 بر یک شکست داد.

در یکی دیگر از بازی‌های لیگ برتر، پاس باز هم درسرپایینی  نمودار سینوسی حرکتش قرار گرفت. اصلا نباید به پاس اعتماد کرد. پاس با نتیجه دو بر یک از ملوان شکست خورد، آن هم در خانه.

جلالی سرمربی پاس بعد از بازی گفت: هرچه قدر خوب بازی کنیم ولی از موقعیت‌هایمان استفاده نکنیم در پایان این طور تجسم می شود که ضعیف ظاهر شدیم ولی من معتقدم که پاس مقابل ملوان خوب بازی کرد.

بله، پاس به قول مربی‌اش خوب بازی کرد اما بلد نیست گل بزند. ای کاش بازیکنان پاس یاد بگیرند، گهگاه گل زدن بهتر از زیبا بازی کردن است.

کد خبر 5321

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز