۷۸ درصد مشترکین مناطق ۶ و ۷ که تحت پوشش شرکت آبفای منطقه ۲ شهر تهران هستند الگوی مصرف که ۱۵ متر مکعب در هر ماه است را به خوبی رعایت می کنند.

مصرف آب

همشهری آنلاین- زینب زینال زاده: حدود ۱۷۰ هزار و ۷۱۴ مشترک در مناطق (۴،۶،۷ و ۸) تحت پوشش شرکت آبفای منطقه ۲ هستند که به گفته معاون در آمد و امور مشترکین این شرکت در ۲ منطقه مرکزی پایتخت (۶و۷) ۷۸ درصد مردم الگوی مصرف را رعایت می کنند.
«محمد اسماعیل محسنی نسب» در توضیح بیشتر گفت: «در منطقه ۶ حدود ۵۷۶۳ مشترک بخش خانگی و ۴۴۰۴ مشترک بخش غیر خانگی داریم که از تعداد کل ۱۰۱۶۷ مشترک ۴۰ درصد براساس نمودار الگوی مصرف آب استفاده می کنند.»
او به وضعیت مشترکین در منطقه ۷ هم اشاره کرد و گفت: «در این منطقه ۳۶۷۳۷ مشترک خانگی و ۷۲۵۹ مشترک غیرخانگی تحت پوشش داریم که ۳۸ درصد کل مشترکین الگوی مصرف را رعایت می کنند و باید تلاش کنیم با فرهنگ سازی این میزان را به بالای ۵۰ درصد افزایش دهیم.»
به گفته معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب وفاضلاب منطقه دو شهر تهران در منطقه ۴ حدود ۵۰ درصد مشترکین و در منطقه ۸ هم ۳۹ درصد مشترکین الگوی مصرف را رعایت می کنند.
محسنی نسب همچنین به وضعیت بحران آب هم اشاره و عنوان کرد: «شیوع بیماری کرونا میزان مصرف آب را افزایش داده است. بنابراین برای مواجه نشدن با بحران کم آبی تقاضا می کنیم شهروندان میزان مصرف آب را مدیریت کنند و مانع هدر رفت این مایه حیات شوند.»
مشترکین شرکت آبفای منطقه دو شهر تهران برای دریافت خدمات غیرحضوری می توانند به سایت CCP.TPWW.IR مراجعه کنند.


 

کد خبر 536568

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha