طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع از ابتدای شهریور تنها از طریق کارت بانکی ثبت شده در سامانه جدید تجارت آسان در این منطقه امکانپذیر است.

توزیع گاز مایع

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان اعلام کرد این طرح که از اسفند سال گذشته به صورت پایلوت در منطقه نفتی زاهدان به اجرا درآمد، از اول شهریور به صورت رسمی اجرایی می‌شود.

با هماهنگی انجام شده با شرکت‌های توزیع کننده گاز مایع، هم‌اینک تمامی عاملان توزیع مجهز به دستگاه کارتخوان هستند و توزیع گاز تنها از طریق کارت بانکی سرپرست خانوار انجام می‌شود.

در این منطقه نفتی بالغ بر ۵۰۰ هزار خانوار مصرف کننده نفت سفید و گازمایع هستند که بیش‌ از ۸۰ درصد خانوارها تاکنون در طرح توزیع الکترونیکی نفت سفید و گازمایع ثبت‌نام کرده و سوخت مورد نیاز خود را از طریق کارت بانکی سرپرست خانوار دریافت می‌کنند.

مصرف‌کنندگان نفت سفید و گاز مایع که تاکنون موفق به ثبت نام در سایت جدید تجارت آسان نشده‌اند می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

در صورت ثبت‌نام کالابرگ نفت سفید الکترونیکی نیاز به ثبت نام مجدد جهت گاز مایع نیست.

شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زاهدان، یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با ۶۲ جایگاه عرضه سوخت، وظیفه تامین سوخت نواحی مرکزی زاهدان، زابل، خاش و سراوان در سیستان و بلوچستان را بر عهده دارد.

کد خبر 538740

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha