وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه مسئولان وزارت علوم پیشنهاد دادند که کنکور اواخر شهریورماه برگزار شود، گفت: این پیشنهاد بعد از بررسی و تصویب در ستاد ملی مقابله با کرونا، ابلاغ خواهد شد.

کنکور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر سعید نمکی به تشریح جزئیات جلسه عصر دوشنبه وزارت بهداشت با مسئولان وزارت علوم و نمایندگان مجلس درخصوص برگزاری آزمون سراسری پرداخت و گفت: پیرو مذاکرات و بحث های قبلی که درخصوص کنکور داشتیم همانطور که در ستاد ملی مدیریت بحران نیز مطرح شده بود، قرار بود ما کنکور را در تاریخ مقرر یعنی اواخر مردادماه برگزار کنیم. امروز جلسه ای با حضور نمایندگان مجلس، روسای دو کمیسیون آموزش و بهداشت مجلس و همچنین وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور برگزار کردیم.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در این جلسه درخواست اجرای پروتکل های سختگیرانه بهداشتی را برای حفاظت از فرزندان این سرزمین که آینده سازان این کشور هستند را ابلاغ کردیم و این پروتکل ها مقداری سختگیرانه تر از پروتکل های ابلاغی آزمون های دکتری و کارشناسی ارشد بود.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: بعد از ابلاغ پروتکل های سختگیرانه بهداشتی، از سوی مسئولان برگزار کننده اعلام شد که برای اجرای پروتکل ها و صیانت از برگزاری یک کنکور سالم و درست از نظر امنیت کنکور ضروری است ما زمان بیشتری برای اجرای این پروتکل ها داشته باشیم و یا اینکه پروتکل ها در سطح پایین یعنی آزمون دکتری و کارشناسی ارشد برگردیم که ما و نمایندگان مجلس اعلام کردیم نمی توانیم سطح اجرای این پروتکل ها را کاهش بدهیم چراکه داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت می کنند در مقایسه با افرادی که در کنکور ارشد و دکتری شرکت کردند در سن پایین و عدم آگاهی کافی قرار دارند. بنابراین این سختگیری الزامی است و حداقل ما باید فاصله گذاری اجتماعی را بیشتر از قبل اجرا کنیم.

دکتر نمکی تاکید کرد: مسئولان وزارت علوم تاکید کردند که در این فرصت محدود امکان اجرای پروتکل های جدید وجود ندارد و پیشنهاد داشتند این آزمون در اواخر شهریورماه برگزار شود. در نهایت نتیجه جلسه نیز این شد که اگر مسئولان برگزاری کنکور نمی توانند این پروتکل ها را اجرایی کنند این زمان به آنها داده شود تا این پروتکل ها را اجرایی کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قرار شد پیشنهاد تعویق یک ماهه برگزاری کنکور در ستاد مقابله با کرونا مطرح شود و بعد از تصویب نتیجه نهایی را ابلاغ خواهیم کرد.

افزایش احتمال لو رفتن سئوالات کنکور درصورت اجرای پروتکل‌های جدید وزارت بهداشت

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در صورتی که می‌خواستیم موارد موردنظر وزارت بهداشت را اجرایی کنیم، اتفاقی می‌افتاد که خط قرمز ما بود و آن این بود که حتی در صورت تامین فضای کافی و ایجاد فاصله دو متری بین داوطلبان، باید سوالات کنکور به ۳۹۰ شهر ارسال می‌شد و در آنجا بر اساس فاصله‌گذاری جدید پلمب سوالات باز می‌شد و دفترچه‌ها مجددا مرتب می‌شدند که در این صورت احتمال لو رفتن سئوالات کنکور افزایش می‌یافت.

دکتر ابراهیم خدایی ادامه داد: طی چند روز گذشته پروتکل های بهداشتی تغییر کرد و وزارت بهداشت برای برگزاری کنکور سراسری دو شرط گذاشت. این در حالی بود که سازمان سنجش بسته بندی سوالات کنکور را تمام کرده بود و در مرحله  ارسال آن به استان ها و شهرهای محل برگزاری کنکور براساس پروتکل های کارشناسی ارشد بود.

رئیس سازمان سنجش درخصوص شروط وزارت بهداشت برای برگزاری کنکور سراسری گفت: اولین شرط وزارت بهداشت این بود که فاصله صندلی ها باید به دو متر افزایش یابد که امکان فراهم کردن فضای با این شرایط برای ما مقدور نبود. شرط دوم وزارت بهداشت این بود که در استان های گرمسیری سالن ها باید سطح اشغال ۲۰ درصدی داشته باشند، که این مورد نیز با توجه به ظرفیت مراکز برگزاری کنکور برای ما مقدور نبود.

خدایی با بیان اینکه در این جلسه نظر سازمان سنجش این بود که  اگر پروتکل های بهداشتی همان پروتکل های آزمون ارشد که سوالات کنکور نیز براساس آن بسته بندی شده است، باشد و امکان فاصله گذاری تا دو متری بین صندلی ها تا حد مقدور فراهم باشد، امکان برگزاری کنکور  وجود دارد که وزیر بهداشت با این امر موافقت نکرد.

وی ادامه داد: در صورتی که می خواستیم موارد مورد نظر وزارت بهداشت را اجرایی کنیم، اتفاقی می افتاد که خط قرمز ما بود و آن این بود که حتی در صورت تامین فضای کافی و ایجاد فاصله دو متری بین داوطلبان باید سوالات کنکور به ۳۹۰ شهر ارسال می شد و در آنجا بر اساس فاصله گذاری جدید پلمب سوالات باز می شد و دفترچه ها مجددا مرتب می شدند که در این صورت احتمال لو رفتن سوالات کنکور افزایش می یافت.

وی گفت: در این شرایط سازمان سنجش نمی تواند از معیارهای خود کوتاه بیاید. بنابراین درخواست کردیم یا پروتکل های کنکور سراسری هم مانند آزمون ارشد باشد. یا سازمان سنجش با شرایط جدید وزارت بهداشت نمی تواند کنکور را در موعد مقرر برگزار کند و این موضوع طی نامه ای به استحضار دکتر غلامی وزیر علوم نیز رسید و اعلام کردم که حفاظت آزمون و لو رفتن سوالات را تضمین نمی کنم.لذا پیشنهاد کردیم ازمون سراسری با این وضعیت قابل برگزاری نیست و باید به تعویق بیفتد.

کد خبر 539188

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 251
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خانواده کنکوری IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    لعنت براین بی برنامه گی خودمان وبچه هایمان دیوانه شدند ازدست این مسءولین بی کفایت وبی تدبیر و
    • IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      واقعا اگه مسئولین محترم یکم انصاف داشته باشن یک ماه خیلی غیرمنطقیه باتوجه به این که قبلا هم 45روز عقب کشیدین دیگه واقعا شورش دراومده یک ماه بعد هم شرایط همینه فقط دارین با این کارا هم استرس وفشار روانی ما رو زیاد میکنین هم با ایندمون بازی میکنین شما اگه بخواین میتونین تو این 10روز هم کاروتونو بکنین
    • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      متوجه شرایط نیستید یا باید ریه رو از دست بدیم یا باید تقلب بشه و حق 12سال درس خوندنمون له بشه زیر پاهای متقلب ها یا یه مدت تعویق بیفته میشه درست فکر کنید و حرف بزنید فعلا راه سوم عقلانی تر و درست تر بنظر میرسه
    • عضو خانواده کنکوری IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      نمی‌دونم چرا آنقدر هیجانی نظر میدین یا شایدم افکار خرابی پشت این نظراست نمیدونم ولی مطمعن باشین کسی که درس خوندن که یکیش خودمم هیچ مشکلی با این تعویق نداریم دو ماه پیش هم آماده بودیم ماه بعد آماده تر کسی که سه سال درس خونده یک ماه نه تنشی براش ایجاد می‌کنه و نه حساسیت نشون میده بهش پس لطفاً یک جانبه به ماجرا نگاه نکنید 1 میلیون و خورده ای شرکت کننده داریم و 3 یا4 میلیون خانواده این دانش‌آموزان هر چند تعداد نمیتونه بیانیه مشکل بزرگ باشه ولی حتی یه رد شدن از جلو یه بیمارستان می‌تونه نظر تک تکتونو عوض کنه ...
    • خرخون IR ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      69 34
      ببخشید ولی من ترازم همیشه 7000 بوده و مشکلی با عقب افتادن کنکور ندارم چون که جون خودم و خونوادم و اطرافیانم در خطره
  • بی نام IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    دمتون گرم
    • من IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      چند جا هم حرف حساب بزنن ‌‌شما حرف مفت میزنید؟؟
  • مادر IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    پروتکل های تو بیمارستان هم سختگیرانه رعایت نمیشه که گیرش دادین به کنکور،خدا میدونه این روزا چی به این بچه ها میگذره،ستاد محترم کرونا کوتاه بیا باهمون پروتکلهای ارشد و دکتری برگزار کنید بچه ها دارن از این همه فشار نابود میشن،تو رو خدا ظلم نکنید به این بچه ها
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      ما دوست داریم زنده بمونیم اینکه واسه شما سلامتی مهم نیس ربطی به ما نداره
  • جواد IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    بر چی باید سوالات لو برود برچی تو کشور ما هیچ حساب وکتاب نیس برچی باید کنکور به تعویق بیفتد ما که یک ساله تو خونه ایم چی بر سرمون میاد ..کنکور رو سر تاریخش برگزار کنید
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      خودم کنکوری هستم بله درسته سخته تحمل استرس کنکور برا یه ماه دیگه ولی سلامتی ما بهتره پس جا ما تصمیم نگیرید اونایی هم که مخالفن اگه قرار اون درسایی که تو یه سال خوندیدتو به ماه یادتون بره پس به جه دردی میخوره ابن خوندتون اگر نه هم این مخالفتا برا چیه
    • مریم DE ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      سلامتیمون خیلی مهم تره
    • سعید US ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      تو ازجونت سیر شدی ما ازجونمون سیر نشدیم بعدشم وسط این گرمای جنوب تو می تونی چهار پنج ساعت ماسکو تحمل کنی؟؟؟
    • IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      شما میخوای مهمونی بگیری و تلوزیون نگاه کنی کنکور بچت مانع شده الکی بچتو بهونه نکن همه درس خوندن به اینجا رسدن جونمون مهمتره
    • Ali zarin IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      الان بچت بره سینه قبرستون،اون موقع هم همین حرفو میزنی؟؟؟ به خدا یه سری ادم که تعدادشون هم کم نیست باعث این عقب موندگی کشور شدن...ایشالله هرکسی بدون فکر باعث برگزاری کنکور و محرم میشه بد تاونشو میدع.
    • فاطمه IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      عزیزم من خودم کنکور ارشد دادم با کلی استرس نه فاصله گذاری بود نه هیچی بااین فرق که تعداد شرکت کنندگان ارشد خیلی کمتر از سراسریه همه عطسه میکردن از سردی هوا بجای پاسخ دادن به سوالا فقط درگیر کرونا و دست و ماسک و بینی بودم سلامتیتون از ایندتون واجبتره .
  • کنکوری IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    تو را به خدا چه جوری اسم خودتان را وزیر و نماینده گذاشتین؟ کنکورهای قبلی مشکلی نداشت؟ چرا با روح و روان مردم بازی می کنید؟ اگر راست میگیویید برای سهمیه ها فکری کنید که پدر مردم را در آورده.
    • یاس IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      سلامتی مهم تر نیست به نظر خودت؟؟؟؟؟ تو یه فضای بسته احتمال شیوع بیشتر نمیشه؟؟؟؟؟
    • ارزو IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      مجبور نیستی کنکور بدی،تو که اینقدر جونت مهمه،چکار به بقیه داری
    • فا IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      55 45
      الان یه ماهه دیگه چی میشه؟؟؟از هوا واکسن کرونا میوفته ؟اگه برگزار نمیشه به درک آغوش کنن
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      بی شعور تو همونی هستی که اگه یه سالم به تعویق بیفته میگی کمه تنبل بی عرضه
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    بگین نمی خواهید کنکور برگزار کنید و می خواهید با معدل بچه ها را مجاز به انتخاب رشته کنید.البته بچه هاتون در مدارس غیر انتفاعی درس خوندن و به کمک پول معدل بالا شدن و به فکر بچه های که در مدارس دولتی درس خوندن نیستین
    • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      67 63
      نقشه احتمالا همینه که کنکور را لغو کنن با معدل پذیرش کنن
    • عسل IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      89 30
      دانش اموزان که استرس به تعویقافتادن کنکور دارن و میگن که از بادمون میره مگه شما چه جوری درس میخونین که از بادتون بره چه خوب که زمان بیشتری برای موفق خودمان داریم و سلامتی خودتون در نظر بگیرین تو زندگی هیچی مهم تر از سلامتی نیست چه فایده داره چند سال تلاش کنی و تو این شرایط بره امتحان بدی ولی بعد اون سلامتی نداشته باشیم و خب دانش اموزان منم مثل شما امسال کنکور میکنم و باید بدون استرس منتظر خبرای وزیر بهداشت باشیم و اصلا استرس نداشته باشید
  • Seyed IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    80 23
    یعنی تا الان که کنکور تقریبا دو ماه عقب افتاد مسئولین نتونستن شرایطو فراهم کنن؟؟ اونوقت چجوری میشه ازشون امید داشتو به حرفشون اعتماد،که زمان بعدیه برگزاری کنکور قطعی و با صحت کامله؟ مسئولین ما به فکر آینده ی کاریه پسرا که یه راهش کنکوره هستن؟ بخصوص اونایی که پشت کنکوری ان و سربازی و فرهنگیان، بسته به شرایط سنیشونه؟
    • نازگل IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      61 48
      متاسفانه بچه هایی که با قدرت درس نخوندن خوشحالن که کنکور عقب بیفته ولی موضوع این نیست مشکل از مسئولینی است که بی مسئولیتند و درست یک هفته به زمان کنکور مونده یادشان میفته پرتکلهای قبلی بهداشتی اشکال داشته و بچه های کنکوری رو بهونه کرده و به آنها انگ عدم آگاهی نسبت به رعایت بهداشتی می زنند واقعآ برای این چنین مسئولینی که اصلآ احساس مسیولیت جز به ....ندارند باید تاسف خورد
    • دریا IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      22 12
      دقیقا درسته آفرین برتو
  • مادر IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    89 49
    خدا براتون نسازه یا روح وروان بچه ها بازی می کنید ،اگه راست میگید سهمیه های الکی را حذف کنید ،کجای دنیا ده روز مونده به کنکور قلابی که دولت این جوری برخورد می کنه ،وزریر علوم اینو جواب بده سهمیه های بی در وپیکر ،ظرفیت های بیش ۵۰ نفر که در دفترچه انتخاب رشته فقط ۳۰ می خواد ک سرکلاس ۸۰ نفر حضور داره،اول خیلی امید به این مجلس داشتیم ،الان دیگه نه ،این ها مثل بقبه فقط دنبال منافع وشهرت خودسون هستند ،دخترم از دیشب تا الان گریه می کنه خدا حقشو ازتون بگیر ،نفرین می کنم این یک سال دیگه توان نداره
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    خداازتون نگذره.روانی شدیم.نه شرایط خوندنشو داریم نه توان خوندن.
    • پارسا IR ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      26 27
      آقا یا خانم محترم اون معدلی که تو انتخاب رشته تاثیر داره صرفا معدل امتحانات نهایی هسته که اون برای همه برابره
    • a.k.s.m IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      55 12
      این امکان وجود نداره اصلن میدونی چند نفر معدلشون ۲۰ است چند هزار نفر میشه تو حوضه ما گوشی میبردیم سر جلسه و همون تقلبی کردیم
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      23 37
      منم با شما موافقم پسرم منم دیگه کتابارو دست نزده نفرین ما مادرا نثار باعث وبانی این کارا وی تضمین میده ابن بچه هاتو این مدت کرونا نگیرن بچه های ما سه ساله تو قرنطینه اند و کارشون فقط درس خوندنه خدا حقشون ازتون بگیره
  • یه کنکوری. IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    #نه_به_تعویق_کنکور_سراسری
    • amirza1380 IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      #نه-به-مرگ-دسته جمعی
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    خدا لعنتتون کنه.این تصمیم های غلطتتون سرنوشت مارو نابود میکنه. بی مسئولیتی و بی منطقی بیداد میکنه.فقط فکر خودتونید.#برگزاری کنکور در موعد مقرر
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    چرا کاری میکنید که روز به روز منفورتر بشین. این صندلیها چیه که افتادین به جون هم وبا قربانی کردن بچه های ما به همدیگه چنگ و دندون نشون میدین
  • Reza IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    همه این حرفا دروغه . تعویق قرار بود 2تا4 ماه باشه اما نمکی جون میگه 1ماه واقعا که البته دم محرز و شهریاری گرم
  • دانش آموز IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    بابا مسخرش رودرآوردین دیگه میدونین اون بچه های درس خونی که الان بیشتر از یک‌ساله خونه نشین شدن وهمش درس میخونن واضطراب کنکور دارن بااین عقب افتادنا داره چه لطمه ای به روحیشون وارد میشه ؟یه تعدادآدم روانی تحویل جامعه می‌دین همین وبس
    • بهار IR ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      20 28
      اگه میخوای ی سال دیگه هم بهت وقت بدن
  • علی IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    چرا دروغ میگین شما سلامت فرزندان و بقول خودتان‌ آینده سازان این مملکت براتون اصلا مهم‌ نيست چون‌ با به تعويق انداختن دوباره‌ کنکور روح و روان بچه هایی رو که‌ درس خوندن بهم ریختین، استرس خودشان‌ و خانواده‌ هاشون رو بيشتر کردین، کنکور يه مافیاس و منافع سوداگران این مافیا در تعويق کنکوره ،واقعا متأسفم براتون که دسته عزاداری و سينه زنی و توزيع نذر امکانش هست تو اين شرايط اما یه آزمون با تعداد مشخص و تایم مشخص رو برگزار نمي کنین، آه بچه هايي که‌ درس خواندن و خانواده‌ هاشون دامن همة تون رو میگیره انشاالله
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    خدامسئول بی برنامه رانابودکنه که مارا روانی کردید
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      23 17
      ان شاالله
  • Ali IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    46 55
    دیگه شورش رو در اوردین بسه دیگه ، خسته شدیم ما از پارسال هی دارم خود من نگاه میکنم تا ۱۳ تیر تموم بشم حالا انداختین اواخر مرداد چیزی نگفتم دیگه لازم نیس که بندازن اواخر شهریور من بچه فقیرم من تابستون کار میکنم زمستون به زور می گذرونم خدایش یه ماه مونده برا کار کردن اونم از ما میگیرین وزیر بهداشت و سازمان مقابله با کرونا جرئت داره بره مراسم های مذهبی محرم که هستن جلوشون رو بگیره
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    خواهش می کنم بس کنید کنکور دیگه سیاسی بازی نیست به فکر بچه های مردم باشید به خاطر خدا بچه های مردم را دیوانه کردید
  • رییسی IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    99 92
    بخدا دیگه بریدیم باای سوءمدیریتتون
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    کاش آقای نمکی بگن آیا یه شبه متوجه شدن که سن کنکوری ها کمتره، یا فاصله بابد زیاد بشه... واقعا ایشون هیچ دوراندیشی نداشتن وباید دو روز قبل نظر بدن. خدایا ما به کجا فرار کنیم از این سو مدیریت ها... علاوه بر کرونا اینهمه استرس به مردم می‌دهید بدلیل بی تدبیری
  • آفرین IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    خاک تو سرتون. صرفا بخاطر لو رفتن سوالات ببین چه تصمیمات احمقانه میگیره سنجش، آن هم به نام قانون. یعنی انقد نفهمین که نمیفهمین چطور سوال کنکور رو بعضی داوطلبا زیر بیست ثانیه میزنن؟
  • فاطمه IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    بعنوان یک مادر خواهش میکنم هرطورهست جلوی این تقلبهای گسترده وتخلفات روبگیریدتادرحق بچه های ماکه زحمت کشیدن ناحقی نشه کم بخاطدانواع سهمیه هاوپارتی بازیهابیعدالتی درحقشون نشده
    • ناشناس IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      61 22
      یعنی میفرمایین اونایی که زیربیست ثانیه میزنن قبلا سوالاتو داشتن؟......اینایی که میگن بچه هامون استرس میگیرن ازبس کنکور عقب افتاده،حرف سنجیده ای نمیزنن،خب اگه برگزار کنن میگین باجون مردم بازی میکتین نکنن هم که میگین فلان....کسی که درسخون باشه براش فرقی نداره ۱۳تیرکنکوربده ۳۱مرداد یا۳۱شهریور،اینابهونس
  • جعفری IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    49 36
    فقط به فکر خودشون هستن اگه راس میگن محرم و عزاداری رو کنسل کن که پیک سوم وچهارم ایجاد نشه اصلا به فکر این بچه ها نیستن که به مدت یکسال تمام همش درس خوندن بدون هیچ تفریحی واقعا اگه پرتکل رعایت بشه هیچ مشکلی پیش نمیاد تمام اینا بهانه اس
  • کیانی IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    کنکور باید تویق بیوفته ما گناهی نکردیم بخاطر یه ازمون زندگیمون به خطر بیوفته
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      14 34
      اگه پارتی بازيه دلمون میخاد.درضمن واس چی بایدازسهمیه هابگذرن شماخودتون داشتين برای بکاربردنش خودتون ب آتیش میزدین پس چون ندارید نظریم ندين. مرسي
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    یعنی الان تمام مشکلات حل شد کنکور یکماه افتاد عقب
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      20 54
      شما خیلی نگران جون خودتی امتحان نده.ما مجبور نیستیم بخاطر تنبلی شماها انقد ازار روحی ببینیم که
    • مادر IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      21 23
      خداییش با یک ماه تعویق همه چی درست میشه؛هیچی فرق نمیکنه ؛خدا لعنتشون کنه بچه ها نابودشدن؛
    • Ghazale IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      18 32
      شما که نخوندی غلط میکنی حرف از سلامتی میزنی بگو نخوندم دیگه چرا با آینده ما بازی میکنی
  • پدر دانش آموز IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    39 42
    فکر نمی‌کنید چون ایام محرم در پیش است و مردم در مراسم و سفره های نذری شرکت می‌کنند پیک کرونا مجددا" بالا می‌رود و کار سخت تر میشود. بچه ها نه از کرونا بلکه از استرس و بی تابی دارن میمیرن و چه بسا کار دست خودشان بدهند. در موعد مقرر برگزار کنید و با سرنوشت آنها بازی نکنید که خدا از تک تک شما نخواهد گذشت.
    • Ali zarin IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      33 30
      بببن میدونستی ما تو کلاس با خرخونای پر رویی مثل تو چیکار میکردیم؟؟عقب افتاده من خودم شخصا تو بمیری مشکلی ندارم. ولی این بیماری همگانیه،تو بگیری میدی ۱۰یا۲۰یاn نفر و همینجوری چرخه ادامه پیدا میکنع.التماس تفکر خرخونای کشور.
  • محمد IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    18 11
    با سلام ضمن اینکه مطمئن هستم مسئولین به فکر سلامت مردم هستند ولی متاسفانه خیلی ناهماهنگ و بی برنامه هستند.وضعیت بیماری کرونا غیر قابل پیش بینی است و احتمالا در هوای پاییزی با وجود بیماریهای این فصل تشدید خواهد شد که نیاز به مراقبت و فاصله گذاری بیشتر خواهد بود.نکته مهم در مناطق گرمسیری جنوب این است که حتی پایان شهریور نیز وضعیت هوای این مناطق بهبود چندانی نخواهد کرد لذا پیشنهاد من این است که حالا که در قرار است یک ماه کنکور به تعویق بیفتد ،به داوطلبین اجازه کوتاهی داده شود تا اگر مایل باشند، محل برگزاری آزمون خود را تغییر دهند و در صورت امکان محل آن را به یک منطقه مناسب تر جابجا کنن
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    دمتون گرم
  • هیرا IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    اره خیلی بهتره.ممنون میشم اگر همتون به تعویق کنکور موافقت کنید.مرسی
  • یه کنکوری بیچاره IR ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    به خدا مارو دیونه کردین بااین کاراتون مانمیخوایم کنکور دوباره عقب بیفته من که دیگه توان خوندن نمونده برام
  • تاشناس IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    واقعا متاسفم بچه ها دیوانه شدن باتعویق چطورمدارس رامیخواهیدبازکنید ولی کنکورمشکل داردنه به تعویق
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    28 48
    تنها دعایی که من برای شما میکنم،نفرین ولعنت به وجودتون هست که ۱۰ روز مانده به کنکور ،با این همه اضطرابی که ما وبچه هامون تحمل کردیم،این پیشنهاد مسخره رو کردید.امیدوارم بدترینها براتون پیش بیاد،مسئول نما های بیمسئولیت پذیر.لعنت به سیستم مزخرفتون.با روح وجسم بچه های ما بازی کثیفی کردید.شما یزیدیان این زمانید.
  • علیرضا DE ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    تا دیروز همه موافق تعویق کنکور بودین چی شد الان که که به تعویق انداختن بازم بهونه میگیرید دقیقا همونایی که موافق تعویق بودن الان دارن میگن چرا به تعویق افتاده
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    42 16
    ممنونم.. از خانواده هایی که سنگ بچه های درسخونشون. و به سینه میزنن واقعا تعجب می‌کنم، چرا فکذ میکنین ماها درس نخوندیم و عین خیالمون نیست،شماها باید به حالت بچه هاتون تاسف بخورین که سرشون وعین کبک کردن تو کتاب و متوجه نیستن با برگزاری کنکور چه بلایی سر جامعه میاد. همین بچه های کبک آینده به هر جایی هم برسن فایده ای برای کشور ندارن چون یا نگرفتن از حق و سلامتی خودشون و اطرافیانشون چجوری دفاع کنن! کافیه یک نگاه کوچیک به آمار شرکت کننده های کارشناسی و دکتری کنین و اونو با بچه های سراسری مقایسه کنین بعد بیان بگین چرا اونا برگزار شد این نمیشه! ا
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    82 28
    سلام آزمون وزارت بهداشت هم به تعویق افتاده.
  • مرور نکرده IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    83 51
    بهترین خبر ، هوراااا
  • مهران IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    31 35
    خدا نابودتون کنه که انقدر پستین چطور عزاداری محرم که ۱۰ روزه با اون همه جمعیت اشکالی نداره اما یه کنکور ۴ ساعته اونم با رعایت مساعل بهداشتی رو نمی تونین برگزار کنین...البته انتظاری از تون ندارم چون همه تون یه مشت احمق بی دست و پا هستین....کنکور باید در موعد مقرر برگزار شود
  • پارسا IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    خیلی خوبه اینجوری مخالفین تعویق کنکور هم بدونن که ما که تو مناطق گرم سیر چه جوری باید چند ساعت با ماسک بدون کولر امتحان بدیم؟؟!!
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    94 57
    به نظر من فرصت خوبی بود تا کنکور را حذف کنند. یعنی نیمی از رشته و دانشگاهها را بر اساس معدل انتخاب رشته می کردند (بدون آزمون) و آنها می رفتند دنبال درس و زندگیشان. و رشته های پرمتقاضی را با یک کنکور سبک تر برگزار می کردند تا تکلیف اینها هم روشن میشد. راه حل از این بهتر!
  • هیرا IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    45 24
    هرکس ناراضیه ومیخاد سرموعدش کنکور بده الکی خودشیرین بازی دربياره وبگه من خرخونم ربطی ب ای چيا نداره هرکس ک عجله داره و سر موعدمبخاد اصلا نده کنکور برین بدون کنکور پذیرش دانشگاه شین الکیم نظرای چرت وپرت ندين. مجلس ودولت بزرگوار خودشون میدونن چی واس بچها خوبه چی بده حتمادلیلی داره ک قراره بیوفته عقب. پس ورزیادی نزنين توهینم نکنید..
  • صالح IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    29 39
    تو رووووحدتون ننگ بر شما بی کفایت ها توان برگزاری ی آزمون رو ندارید بچه هامون رو یعنی همون جوون هایی که از سلامتشون دم می زنید خسته کردید کنکور ر به موقع خودش بر گزار میشه چون خواست اکثر افرادی است که زحمت کشیدند و خوندن اون های که که نمی خواهند یا نمی توانند سال بعد کنکور بدهند کنکور اجباری نیست بعد تاسوعا و عاشورا از کجا که شرایط بدتر نشه و وضعیت قرمز تر و فصل سرما و سرماخوردگی و آنفولانزا هم اضافه میشه اون وقت می تونید مدیریتش کنید ؟؟؟؟؟؟جواب بدهید پاسخگو باشید از بی برنامه گی و بی هدفی حرف هر دقیقشون شده کنکور موضوع دیگه ای واسه سرگرمی ندارید متاسفم براتون
  • فائزه IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    31 28
    خیلی ممنونم از جناب آقای دکتر نمکی وزیر محترم بهداشت. من خودم مادر یه دختر کنکوریم. خیلی خوشحالم از اینکه هنوزم مسئولی هست که باوجود همه مخالفتها و راحت طلبیها از اصول بهداشتی برای حفظ جان فرزندان مملکت کوتاه نمیان. #برگزاری کنکور-با رعایت بالاترین سطح پروتکلهای بهداشتی
  • کنکوری IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    35 31
    ۴۵ روز امتحان نهایی دادیم بچه نبودیم آگاهی داشتیم الان با این یک روز کرونا میگیریم؟؟؟ ما دیگه دیوونه شدیم واقعا نمی‌تونیم تعویق فقط اوضاع رو بدتر می‌کنه چون کرونا رو به بهبودی نیس داره بدتر میشه بعد محرم هم بعد از میشه
  • US ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    28 39
    خدا نابودتون کنه چرا با سرنوشت بچه ها بازی می کنید آخه ۹ روز مونده به کنکور وقت به تعویق انداختن کنکوره ؟ خودتون مسخره هستید یا ما رو به تمسخر گرفتید بذارید کنکور مون رو بدیم راحت بشیم کم استرس وارد کنید
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    30 49
    آقای دکتر نمکی خواهشا بگو چقدر گرفتی همچین تصمیمی بگیری واعلام کنید میدونی بااین کارت چه ضربه روحی به فرزند من وارد کردی همه تابستونش به گند زده شد من تا کی میتونی فرزند کوچکم رو وادار به سکوت کنم تا فرزندکنکوری من راحت تر بتونه درس بخونه آیا وضعیت خونه ای که یک کنکوری داره رومیدونی چقدر استرس .فرزندمن پوست واستخون شده تازه خوشحال بود که دیگه این غول کنکور تموم میشه میدونی به یک کنکوری نظام قدیم که دوساله توخونه قرنطینه شده ودرس میخونه همین یه ماه تعویق ضربه وارد میشه اینارو که فکر نمیکنی آیا فکرمیکنید فقط سرجلسه کنکور کرونا حضور داره کوچه وخیابون ومترو واتوبوس ومسافرتها وچندروز دیگر محرم اینا کرونا نداره پس خواهشا تصمیم درست بگیرید تا سوالات کنکورتون هم لو نره وبیفته دست یه عده از ما بهتران
  • فاطمه IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    31 42
    لطفا کنکور رو به تعویق نیندازیدببخشید اقای دکتر مگر فاصله اجتماعی در مجلس و یا ادارات و حتی امتحانات نهایی دو متر بود که حالا این رو سد برگزاری کنکور قرار دادین یک کم به فکر ماباشید و اینقدر کرونا هراسی نکنید ممنون
  • Zahra IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    37 24
    خداروشکررررر که عقب افتاد جونمونو ک از سر راه نیاوردیم
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    28 39
    ترو خدا ترو قران ترو امام حسین که محرمش نزدیکه دیگه کنکورو عقب نندازین دیگه خسته شدیم. جان مادرت ثبت کن
  • کنکوری RO ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    35 20
    ایول ب این تصمیم. گل کاشتید دمتووون گرم
  • کنکوری US ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    40 12
    امنیت سوالات از هرچیزی مهم تره
  • زهرا IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    29 28
    #نه به تعویق بچه ها روانی شدن یخرده فک کنید مسئولین بی کفایت
    • مریم IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      13 12
      از جونت چی از جون اعضای خانوادت چی از ازدست دادن ریه یا آسیب به اعصاب و مغزت چی
  • مهدی احمدی IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    22 12
    آره عاقلانه تصمیم گرفتید
  • ugd IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    21 25
    اقای دکتر نمکی ایام محرم در فضای باز قابلیت اجرا داره بعد کنکور نداره؟چطور با وجدانتون کنار میایید؟بچه های ما ۴۲۷ روزه حبس شدن و دارن درس میخونن انقدر به حرف سیاهی لشکر کنکور ک از جاده های چالوش هشتگ میزنن تعویق کنکور بها ندین،دلتون برای بچه های زحمتکش و درسخوان و خانواده هاشونم بسوزه،به این بچه ها فکر کنیدالان که همه مشاغل مشغول کارند و حتی پروتکلهای بهداشتی رو هم رعایت نمی کنند و در جاده های شمال ترافیک هست و...فقط دلتون به ظاهر به حال ما می سوزه مخالفان کنکور هر زمانی و تحت هر شرایطی مخالفند به فرزندان ما ظلم نکنید و کنکور رو به تعوی
  • مادر IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    20 18
    اقای وزیر بهداشت بچه تون ازمون داد خیالتون راحت بقیه هم باید توی استرس واضطراب کنکور بمونن تا یک عده هر کار دلشون میخواد بکنن خدا لعنتتون کنه بعد از این کهمراسم عزاداری بر گزار بشه اوضاع بدتر میشه همه برنامه ریزیهای بچه ها به هم میخوره چرا همه چیز رو سیاسی میکنین
  • ناشناس US ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    18 12
    ممنون ازتون... تصمیم درستیه
  • M NL ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    17 16
    هیچ فکر‌ این‌ک میکنین چند هرار نفر دارن ی سال و دوماه درس میخونن فکر اینو میکنین بپ ها دیگ واقعن مغزشون کشش نداره به روحیه بچ ها اسیب میزنین فقط با این کار چرا انقدر اذیت میکنین خستمون‌کردیم
  • DE ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    11 18
    حالا كه بچه هاي خودشون كنكورشون رودادند پروتكل هاراتغييرميدن چرايك ماه عقب بيفته بچه هاروحيه اشون روباختند ديشب تامرزسكته پيش رفتند توروخداازتصميمتون برگرديد حداقل يكي دوهفته عقب بندازيدترم مهرهم كه حذف شد پس ظرفيت هاتغييرخواهد كرد بدبخت شديم
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    13 13
    تو را به خدا این قدر با روح و روان بچه ه بازی نکنید ، برای چی دوباره به تعویق بیفتد ، آیا به تعویق افتادن روند بهداشتی کشور بهتر میشود
  • مادر IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    12 13
    اخه خدا نگذره ازتون بعداز محرم که پروتکل رعایت نمیشه هم کرونا اوج می گیره هم هوا سردتره چحوری می خواید فاصله ۲ متری را رعایت کنید توروخدا بچه های ما دیوانه شدن اون عده ای هم که رفتن گشتن ومسافرتشون به راه بوده همینا باعث اوج گرفتن کرونا شدن ونخوندن نمی تونن در باره سرنوشت بچه های دیگه که یکسال هم بخاطر درس وهم کرونا تو خونه بودن نظر بدن
  • محمد IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    9 8
    اینم از نظام اموزشی _دیگه روانی شدم گه توش منکه میدونم باید بخونی بری اخر کار گیرت نیاد
  • مادر IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    14 13
    دیوونه کردین مارو خدا لعنتتون کنه بچه ها رو دیوانه کردین با تصمیم های مسخره و سیاسیتون
  • مریم DE ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    20 9
    تصمیم شما عالی بود اونهایی هم که ادعا دارند خیلی خسته اند مقداری استراحت کنند و سپس به مطالعه ی خو ادامه دهند تا در اینده با دانشجویان باسوادتری روبه رو باشیم
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    10 16
    واقعامتاسفم واسه این همه بی تدبیری بخداداریم روانی میشیم چراقبل حرف زدن یه کم فکرنمیکنیدمگه ماعروسک خیمه شب بازیم که یه روزمیگین برگزارمیشه یه روزتعوق خداازتون نگذره
  • معصومه IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    12 24
    خاک تو سرتون تعویق بشه میفته شهریور که مخ آنفلوآنزا و نمیدونم چیه شما میخوای مارو بکشی راه های دیگه هست که اسونتره حداقلش اعصاب ما ضعیف نمیشه
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    11 21
    سلام شما را به هر که دوست دارید کنکور را عقب نیندازید.خانواده ها و بچه ها نابود شدند
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    10 33
    لعنت برشما که بچه های ما را روانی کردید شما عرضه هیچ کاری راندارید بچه های ما از ایران وایرانی بودن بیزارند نه به تعویق کنکور
  • فاطی IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    18 18
    بنظرم من دلیل هاتون واقعا الکی هست همون طور که ارشد و دکتری برگزار شد باید سراسری بر گزار شود یک سال عمر همه کنکوریا رفته همه به امید اینکه اخر ماه از این همه فشار درس راحت میشن خوش حال بودن بعد میگین یه ماه دیگه اگر واقعا بچه های خودتون هم بودن اینجور رفتار میکردین میزاشتین از استرس و فشار درس دیوونه بشن واقعا ادم خجالت میکشه از این بی برنامه بودن و بی مسئولیتی
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    6 12
    بدرک لو بره جون مردم واجب تره تا کنکور شما حالا نه اینکه خودتون کلک نمیزنین
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    18 13
    خدا لعنتتون کنه که با اینده بچه های ما بازی کردین بچه های ما چه گناهی کردن کسی هم نیست که صداشون بشنوه متاسفم برای این تصمیم گیرین ناعادلانه
  • محمد IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    23 11
    این همه سر سهمیه دادن تقلبی میشه که لو رفتن سوالا پیش کش
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    19 14
    شورشو در اوردین هر چی دیرتر بدیم به اوج دوم کورونا نزدیکتر میشیم باهوشایی که ادعا میکنین تعویق برا سلامتی ما بهتره شاخ میبینین رو سرمون درس نخوندی عزیزم بشین پشت کنکور بزار ما امتحان رو بدیم که اعصاب نمونده برامون بیفته شهریور که تغییر فصل و آنفولانزا و هزارتا کوفت و زهرماره این لو رفتن سوالا هم تو کتمون نمیره
  • ابوالفضل IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    15 14
    به ما که رسید اسمون تپید ما چه گناهی کردیم که باید تو دوره روحانی وارد جامعه بشیم
  • سارا IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    14 23
    تو رو خدا یه بار کنکورو بایه فاصله ی زمانی زیاد تعویق بندازید که دیگه همه ی شرایط از نظر بهداشتی هم از نظر امنیت آزمون رو تونسته باشید فراهم کرده باشید تا ما هم دیگه انقدر استرس نداشته باشیم من جوون مرگ میشم آخرش سر این کنکور یه بار یه تعویق طولانی تر بذارید که بعدش حتما آزمون توی شرایط درست و امن برگزار بشه بهتر از اینه که یه ماه یه ماه کنکورو عقب بندازید و آخرشم آزمون درست برگزار نشه و ماهم بخاطر سردرگمی هم نتونیم مث آدم درسامونو بخونیم هم سکته کنیم از استرس سلامتی و تایم درسیمون
  • علی IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    20 10
    خوب با روان بچه ها بازی میکنند چرا پیش بینی هاتون از قبل نکردید بچه ها بلا تکلیف شدن
  • H IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    29 13
    ما این همه رفتیم ازمون نهایی دادیم این همه رستورانها باز هستش همه کار ها داره طبق روال پیش میره الان فقط مشکل کنکوره!!!!!!!!!!! به خدا خستمون کردین تروخدا تمومش کنیننن اونهایی که نگرانن امتحا ندن #نه به تعویق کنکور
  • نسیم IR ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    14 18
    واقعا ممنون که کنکور سراسری را برگزار نکردین .واقعا استرس حضور در سر جلسه رو داشتیم چون 6ماه است که از خانه خارج نشدیم و نان را هم مادرم با زحمت و گردن درد و .... در خانه میپزد و .... خدا خیرتون بده که کنکور سراسری را برگزار نکردین
  • بی نام IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    26 12
    اقایون به خدا به امام زمان قسم یکم برنامه داشته باشید. دیوانه شدیم . اینجوری مگه ما دیگه فکر برا کنکور داریم. من که دیگه خواب و خوراک ندارم. بگذارید این کنکور بدیم تا تموم بشه
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    16 10
    سلامتی مردم شما تامین نمیکنید بایدخودمردم رعایت کنند شما نمیتونید به عنوان مسول ازمون سراسری رو کنترل کنید شما به دردچه کاری میخورید به فکر بچه های مردم باشید که از استرس مردن
  • ناشناس IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    20 13
    مطمئن باشین خدا از این تصمیمات کثیفتون نخواهد گذشت ،من موندم افغانستان با اون وضعش کنکورو برگزار میکنه اما تو ایران یه سری بی عرضه دغدغشون شده تعویق کنکور
  • لیلی IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    16 19
    واقعا عاقلانه تصمیم گرفتین ..دستتون درد نکنه که بفکر ما بودین و هستین
  • مادر IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    10 14
    مسئولین محترم بخصوص مجلسیها اگه واقعا دلسوز بچه ها هستین به همین سرعت سهمیه هارا بردارین چرا برای این مورد وقت ندارین بس کنین سیاسی کاری را لطفا
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    20 12
    ممنون که اینبار با در نظر گرفتن سلامت بچه ها تصمیم گیری کردید
  • ناشناس IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    27 9
    اینا هدفشون از این کارا اینه که کنکورو کلا حذف کنن تا دانشگاه بشه جای آقازاده ها و فامیلاشون،خدا ازتون نگذره ما که کاری نمتونیم بکنیم در کشوری که مثلا اسلامیت و دم از برقراری عدالت میزنه
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    25 20
    ازتون ممنون که کنکور رو به تعویق انداختید ..اتفاقا روح و روان ما هم به خاطر کنکور دادن تو هوای گرم به خطر میوفتاد ...برای یه لحظه هم که شده شرایط بچه های جنوب کشور و کسایی که تو خانوادشون بیماری زمینه ای دارن دررررررررررک کنید .........فقط به فکر خودمون نباشیم ....
  • یک کنکوری مبتلا به آسم IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    23 16
    حالم از این کسایی که مدام دارن سر این موضوع به ما و مسئولین ایراد میگیرن بهم میخوره خوب تو یه نگاه به تعداد موافقا و مخالفای کامنتت که بندازی میفهمی که تو همه کامنتا تعداد موافقین تعویق کنکور بیشتره ما هم درس خوندیم و جون کندیم ما هم استرس میکشیم و پدرمون رو دراورده فقط شما نبودی که دوسال بی وقفه درس خوندی حالا یه ماه هم روش. انقدرم خودبین و خودخواه نباشید ادمای زیادی هستن که شرایطشون مثل اکثرتون گل و بلبل نبوده یا حداقلش شرایطشون برخلاف اکثرتون مناسب نبوده فقط مناسب و نه حتی خوب.
  • نسیم IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    20 26
    خواهشا لغو کنید کنکور سراسری را چون برای رعایت حال کادر درمان و حفظ نعمت سلامتیِ خود و جامعه درمقابل کرونا 6ماه است که از منزل خارج نشدیم حتی مادرم به خاطر کرونا ، با سختی و دیسک گردن و.... نان را هم در خانه روی اجاق گاز می پزد در ضمن هوای شهر ما در اکثر روز ها بادی است و امکان برگزاری آزمون در فضای باز وجود ندارد . تابهمن هم که دانشگاهها تعطیل است پس چه اصراری است برای زودتر برگزار شدن اش. و از طرفی دست هایمان مدام آلوده می شود بنابراین اگر بخواهیم خوراکی بخوریم دستهایمان آلوده است و اگر نخوریم قندمان می افتد . در ضمن مغز برای جواب دادن به سوالات نیاز به اکسیژن داره ولی ماسک زدن اکسیژن رسانی به مغر را کم میکند فلذا تقاضای لغو کنکور سراسری سال۱۳۹۹ را داریم.(باور کنید درس خواندم)
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    23 21
    وزیر بهداشت وزیر علوم رئیس مجلس شما خودتون میدونید دانش آ موزانی پشت کنکوری هستند اگر عقب بندازید اینا روانی میشن دختر من داغون شده به جان بچه هاتون قسمتون میدم یک هفته بیشتر عقب نیندازین
  • زامیار IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    17 17
    با اینکه واقعا این روزا واسمون سخت میگذره ولی طبق اینکه سلامتی ع همه چی مهم تره و اینکه معلومه بعد کنکور همه خانواده ها قراره به کوچه و بازار رفتنشون برسن جدا تصمیم عاقلانه ای به نظر میاد....ممنونیم از شما وزیر بهداشت عزیز
  • کنکوری جنوب کشور IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    24 9
    اگر مخالفین تعویق کنکور بیان همراه ما تو جنوب کشور تو دمای ۵۰ درجه بدون کولر تو یه سالن که هواش از هوای ۵۰ درجه بیرون هم گرم تره چهار ساعت با ماسک آزمون بدن ما هم دیگه حرفی نداریم... خدایی تو این شرایط حتی بدون در نظر گرفتن کرونا اصلا میتونی فقط زنده بمونی آقا یا خانم مخالف تعویق کنکور؟؟؟!!!
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    18 9
    به شرف امام حسین مردیم اگه نمیخواهید برگزار کنید خب بگید ما که دیگه پوستمون کنده شد بی ناموسا
  • کنکوری US ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    22 5
    # تعويق _کنکور_سراسری
  • M IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    22 19
    چه عجب بلخره یکی سلامتی آینده سازان براش مهمتر از پول بود مرسی آقای نمکی که نزاشتی چهلم داوطلبان کنکور همزمان بشه با اعلام نتایج #کشتارگاه_کنکور
  • ی IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    12 3
    الان قطعا به تعویق میفته یا اینم باید بررسی بشه
  • محمد IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    25 3
    همین الان هم سوالا رو دارن میفروشن ، ۱۴۰ میلیون ، ۲۴۰ میلیون ، ۱۲ میلیون ، قیمتا مختلفه تو سرچ اینستا یا سرچ تلگرام بزنید ، پیج و کانال ها در این رابطه میاد بالا فروش تضمینی سوالات ، رتبه بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ زدن .
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    20 12
    واقعا متاسفم در چنین کشوری با این مسئول های بی عرضه زندگی میکنم
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    8 8
    جاده های شمال محاله یادم برههههه
  • علی ریواده IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    12 14
    خیلی خیلی هم عالیست با عقب افتادن مطالعه بیشتر تست کار کردن بیشتر نتیجه بالاتر این امسال برای 99 ای ها معجزه ی تاریخیست که هیچوقت اتفاق نیوفتاده ناشکری نکرده هر لحظه فرصت را غنیمت دانید. با تشکر ، علی ریواده
  • مادرکنکوری CH ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    29 8
    کاش زودتر قبل از حرف زدنتون این فکرا رو میکردید..چرا اینقدر به بچه ها وخانواده استرس روحی روانی وارد میکنید....ده بار تصمیم نمیگیرن
  • محمد IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    8 13
    کنکور 1ماه باید تعویض بخوره سلامتی برای ما مهمه من دارم ازمون میدم من میخوام دانشگاه برم باید جایی امن باشه یا ن اقای دکتر نمکی ،وزیرعلوم کنکور باید تغییر کنه تا وضع عادی شه
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    23 10
    رحمت به همون داعش که یه بار میکشه وراحت میکنه شما بی عرضه ها روزی چند بار بچه های ما رو میکشید و زنده می کنید؟؟؟؟؟؟ خدا ازتون نگذره خیر این میزهاتونو نمیبینید
  • ی پشت کنکوری IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    12 15
    #بله_ به_تعویق_کنکور_ سراسری درسته سخته ولی سلامتی هم خیلی مهمه شما برید وضعیت بیمارارو بپرسید اون موقع می فهمید اوضاع چقدر بده
  • پدر دانش آموز کنکوری IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    18 9
    خدا هدایتتان کند ماهاذرسن شانزده سالگی تفنگ به دست می‌گرفتیم و می جنگیدیم حالا آقای دکتر نمکی به جوانان هیجده نوزده ساله میگن بچه باید عرض کنم تفکرات بچگانه ولجبازی شما مسئولین و نمایندگان است که همه خانواده هاو جوانان کنکوری را دچار سردرگمی و استرس کرده و اعتمادبه نفس را از آنها سلب می کنید
  • ناشناس IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    13 9
    سلام . تو را به خدا اینقدر ظلم نکنید این همه استرس به بچه ها و خانواده ها وارد نکنید کنکور رو اخر مرداد برگزار کنید تا استرسها تموم بشه ‌ وزیر بهداشت کنکور پسر خودش تموم شد خیالش راحت شد. معلوم نیست دارن چکار میکنن بین خودشون بحث هست دارن ظلم به بچه ها میکنن
  • ااا IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    3 9
    سوالات لو میرن این خط این نشون
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    18 9
    بدون هیچ نظری قطعا افرادیکه اون بالا نشستن ودارن برای بچه های ما تصمیم میگیرن از اوضاع بچه ها وخانواده ها خبر ندارند ما از شما هیچ بسته حمایتی نمی خواهیم فقط کنکور سر وقتش برگزار بشه به اندازه کافی اوضاع جامعه خراب هست بیشتر از این ما رو در فشار قرار ندین
  • مادر IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    11 9
    بس کنین دیگه بچه های ما رو دیوونه کردین همه بچه های درسخون رو راهی تیمارستان میکنین با این همه استرس که هر هفته به این ها وارد میشه .ما از ستاد ملی کرونا درخواست میکنیم که تعویق کنکور را رو قبول نکنن و کنکور موعد خودش بر گزار بشودوگر نه ما همه دانش اموزانی که سه سال تلاش کردیم تجمع میکنیم تا حقمان رو بگیریم
  • ۱۴۵ IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    9 3
    جلوی تقلب ها و بی عدالتی ها رو بگیرید جلوی پخش سوالات و خرید سوالات رو بگیرید نزازید حق درس خون ها پایمال بشه قسمتون میدم مسئولین به فکر باشید دفترچه ها لو نرن
  • مهدی IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    12 3
    یعنی واقعا این عدالته کسی که میشینه یازده ما یک سال دوسال برا این کنکور لعنتی میخونه و آخرش هی به در بسته میخوره الان یه عده میگن تو اگه درس خونی چرا داری تو اینترنت میگردی خب عزیز من منم مثه شما نگرانم دغدغه شده برام که آخرش چی میشه واقعا دیگه بریدم دیگه دهنم سرویس شده از بس روزام تکراری شده و آخرشم هیچ...
  • امیر IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    12 10
    #نه_به_تعویق_کنکور_سراسری
  • کنکوری خسته GB ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    27 8
    بابا بزارید کنکور بدیم تموم شه بره هنوز جیبتون پر نشده کنکور رو برگزار کنید؟؟؟؟
  • مادر IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    7 9
    بخدا خیلی سخته یک ماه هم بکشن کنکور را عقب چرا با روح و روان بچه ها بازی میکنن کرونا هم بچه ها را نابود نکنه این برگزار کنندکان کنکور چرا به فکر روحیه بچه ها نیستن کنکور ارشد و دکتری برگزار شد با همون پروتکل برگزار کنن
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    7 8
    تعویق ۲ ماهه. مرگ بر مافیا
  • حمید IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    5 9
    کاری نداره،اگر توان این کار را دارید ،کنکور حذف،و متقاضیان را بر حسب سوابق تحصیلی و .... روانه دانشگاه کنید،مگر نمیخواستید کنکور حذف شه،پس الان اقدام نمایید
  • پشت کنکوری IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    11 3
    جون مادرتون حداقل ی تاریخ بگین ما از سر درگمی در بیایم به خدا روانی شدیم :/
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    9 6
    خدا ازتون نگذره آنقدر با روان ما بازی میکنین
  • کنکوری AE ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    9 12
    ازتون کمال تشکر رو دارم ک بهترین تصمیم رو گرفتین...
  • کنکوری IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    17 9
    حالا که کنکور به تعویق افتاده چه تضمینی هست که یه ماه دیگه دوباره کنسل نشه بابا خسته شدیم از این همه بی تدبیری
  • یه کنکووری IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    13 3
    من خودم یه کنکوریم کی شبانه روز درس خوندم و تلاش کردمو بیخوابی کشیدم، درسته که برای کسایی مثل من سخته تعویق کنکور ولی بچه ها اگر سراسری بخواد مثل ارشد برگزار بشه که نیمی از داوطلبین تقلب کردن حق کسایی مثل ما شدیدا ضایع میشه و ما شازد چندتا سوالو غلط بزنیم یا حتی نزنیم ولی اونا ۱۰۰٪ همرو درست میزنن و این خیلی چیز دردناکیه و مارو نسبت به حالتی که ۱ ماه بیشتر درس بخونیم خیلی وحشتناک نابود تر میکنه، پیش خودتون فکر کنین ۱ ماه دوباره استرس و بی خوابی کشیدن بهتره یا حال بد و ناامیدی و بعد این همه زحمت قبول نشدن بخاطر تقلب و لو رفتن سوالا بهتره؟؟ من بعد از تعویق ۱۳ تیر از خدا خواستم بهم جونی بده ک ناامید نشم پرقدرت ادامه بدم و همینطورم شد ، الانم از خدا همینو میخوام شماهم از خدا بخواید مطمئن باشین کمکتون میکنه پرقدرت میرید جلو و حقی هم از کسی ضایع نمیشه.
  • کنکوری IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    8 8
    من نمی فهمم سوالات کنکور مال هرکس پلمپ شدیه چطور امکان لو رفتن سوالا وجود داره؟،امار هارو دارید الکی پایین میارید که بگید شرایط خوب شده؟؟؟ کنکور رو نعویق بندازید،دارید با جون مابازی میکنید...بچه های خودتون هم بود اینکار رو می کردید؟؟؟؟
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    3 11
    بابا تو را قرآن بس کنید دیگه هروز یه نظر میدید ک چی بشه. یکم ما را درک کنید خودمون کم استرس داریم واسه کنکور حالا هی شما هم اونا ب تعویق بندازید
  • فاطمه IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    4 6
    ینییییی اصن به اعصاب و روان بچههه هااا هم شما توجه ای دارین ؟؟؟انگااااا مسخرهههه بازیه گییر دادن به ۴ ساعت کنکوووور مجلس به فکر گرونی باشه نه کنکور ما دیگههه هیچ کسسس توان خوندن ندارههههه همه خسته ام لطفاااا درک کنییییییید.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    9 4
    سلام خدمت مسئولین عزیز،بهترین تصمیم همینه تعویق بیفتدتاهواکمی خنک شودآن وقت باآرامش برگزارکنیدوماهم تحمل ماسک برامون راحته،
  • بنده خدا IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    4 7
    ایا این حقه اونی که این همه راهو تا اینجا اومده و درس خونده حقش ضایع شه جاش یکی بره که همش یه ماه خونده بسه ترو خدا بابا هم از لحاظ روحی نابود شدیم هم جسمی اون به اصطلاح دوستانی که میگن سلامتیم واجب تره کنکور تعویق بیفته همونایین که دیروز بعدازظهر بدون ماسک و دستکش تو شلوغ ترین نقطه شهر داشت ول میگشتن
  • مادرکنکوری IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    3 5
    کارمند اداره ها روزی ۸ساعت ماسک میزنه یه کنکوری نمیتونه ۴ ساعت ماسک تحمل کنه تو رو خدا برگزار کنیین تموم شه بره اعصاب بچه ها خراب شده افسرده شدن وقتی دخترم شنید کنکور به تعویق افتاده ۲ ساعت گریه کرد
  • Alaa IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    9 2
    اولا اون افرادی که میگن خوندیم چرا شلوغش میکنید ۱ ماه فرصت دارین بشینین بیشتر بخونین دوما جونتون براتون مهم نیست واقعا حاضرین کنکور به قیمت جونتون تموم بشه سوما پرستارا و کادر درمانی خیلی خستم دیگه واقعا توان ندارن با برگزاری کنکور یه بار سنگین روی دوش این بیگناه ها میزاریم لطفا یکم فکر کنین بعد نظر بدین اگه واقعا خونده باشی تو این ۱ ماه هیچ اتفاقی واست نمیفته اون رتبه ای که میخوای قبول میشی
  • پدر کنکوری IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    8 2
    چرا باید با جان فرزندم را کف دستش قرار دهم!!!؟ من به عنوان یک پدر اگر عضوی از خانواده ام مبتلا شود با وجود شرایط سخت اقتصادی توانایی پرداخت هزینه های درمان را ندارم و در همین حال هم بیماری زمینه‌ای ریوی هم خودم دارم
  • حاضری IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    10 1
    سلامتی دانش آموزان مهتراست تا بر گزاری کنکور.
  • ناشناس IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    7 1
    بی مسئولیتی به جایی رسیده که برای ازمون ارشد گفته بودن برای بیماران کرونا محل ازمون در بیمارستان طالقانیه. ولی ساعت ۸ صبح اصلا کارکنان بیمارستان اطلاعی از برگزاری ازمون نداشتند
  • ... IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    2 8
    اقا مگه فقط سلامت جسمی هستش سلامت روانی همه بچه های کنکور و بهم زدین همه چیز سر وقتش برگزار میشه ب کنکور ک میرسه همه چیزو نابود میکنین واقعا مسئولان چ فکری با خودشون میکنن ک هر بلایی دلشون بخوان سرمون میارن
  • مریم IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    9 0
    سلام فقط تنها خواهشی که ازتون دارم اینه که نگذارید سوالات کنکور لو بره و اینکه از همین الان جوری برای برگزاری کنکور برنامه ریزی کنید که اگه خدایی نکرده بدترین اتفاق هم افتاد دیگه حرف و حدیثی توش نباشه.ضمنارشته های باسوابق تحصیلی و با کنکور هم باید طبق روال همیشه برگزار بشه که هم بتونیم تو کنکور شرکت کنیم وهم اینکه اگه کسی تو اون رشته ها قبول نشد بتونه تو رشته های صرفا با سوابق تحصیلی شرکت کنه.ممنون
  • منیژه IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    11 1
    احسنت به دکتر نمکی اینقدر مدبرانه عمل میکند کسانی که مخالفند از نحوه ی نظر دادنشون مشخصه که در این زمینه علم کافی ندارند
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    6 1
    اگر تصمیم فقط به تعویق انداختن زمان مورد نظر باشد تصمیم خوبی است و نشان از جدیت و توانمندی و خلاقیت ستاد کرونا است این امر تحول و انعطاف تصمیم گیرندگان را می رساند امیدوارم این امر کنکور را در مسیر دیگری منحرف نکند باید مراقب بود برخی قدرت طلبان به حذف کنکور جهت دخالت در صندلی های پزشکی و تاپ طمع دارند
  • مادر IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    5 5
    برگزاری کنکور
  • دانش امور IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    8 2
    تو این شرایط واقعا نباید کنکور گرفت من خودم از ۱۴ تیر پارسال دارم بکوب درس می خونم اصلا دلم نمیخواد به خاطر استرس کورونا تمام زحماتم به باد بره دوست ندارم با این شرایط کورونا بگیرم بعد این همه زحمت بمیرم الان مهم ترین چیز سلامتیه به نظرم کنکور باید عقب بیفته تا از ایجاد زنجیره جدید انتقال کورونا جلوگیری بشه و ما بتونیم تو شرایط کنترل شده ای آزمون بدیم این آزمون به اندازه کافی استرس زا هست دیگه ترس از گرفتن کورونا بدترش میکنه
  • محبوبه IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    2 8
    معلومه چی تو سرتون هست؟ قطعا حقه ای هست، که سوالها بدست اونایی که باید برسه... برسه.. وبعدا اعلام بشه، سلطان سرقت سوال کنکور.... اگر خدا قبول دارید. امتحان سر موعدش بگیرید. نجاتم ن بدید. کمترین سن یا18 یا17 ساله هستن... چطور برا سربازی رفتن بچه نیست.. برا چندساعت مراقبت از خودشون بچه اند؟ کمتر فیلم بازی کنید.
  • پشت کنکوری خسته AE ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    8 1
    کسایی هستن مثل من که۵ساله پشت کنکور نشستن(حتی هستن کسایی که بیشتر‌از این زمان پشت کنکورن).۵سال قرنطینه۵سال استرس۵سال فشار.اگه حرف از خستگی باشه من از همتون خسته ترم اگه حجم استرس رو بگید که من موام داره سفید میشه از استرس.ولی اگر قرار باشه بعد۵سال برم سرجلسه کرونابگیرم و خونوادم رو مبتلاکنم چه فایده ای داره(حتی اگررتبه خوبی قبول شم).به فکرخودتون نیستید به فکرخونوادتون باشیداگر بخاطر کرونا خداینکرده اتفاقی برای پدرمادرتون بیوفته چطوری میتونیدباهاش کناربیاید؟.یک ماه تعویق در ازای رعایت بهتر پروتکل های بهداشتی ارزششو داره.
  • آدم JP ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    12 2
    این تعویق میتونه خوب و موثر باشه مخصوصا برای مناطق گرمسیری
    • IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      3 1
      شما که ۵ سال موندی این یک ماهم روش خیلی بهتر ازینه که 1سال دیگه بمونی،پس تنبلی نکن تلاشتو بکن اگه سوالا لو بره که همه بدبختیم پس انقدر موضع الکی نگیرین
  • امیررضا IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    8 3
    ناچارا باید تاوان رعایت نکردن مردم در بهداشت رو با تعویق کنکور بدیم چون کرونا گویا ویروس خطرناک و پیچیده ای هست اگر مردم دعابت می کردن کار به اینجا نمی رسید. #آری-به-تعویق-کنکور
  • FR ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    1 9
    لطفا مسئله سربازی بچه هامون رو هم در نظر بگیرین هی کنکور رو عقب میندازین خدا لعنتتون کنه ایشالله
  • Ghazale IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    3 6
    چه الان چه یک ماه دیگ باز هم کرونا هست وضعیت هم هیچ تغییری نمیکنه ما تقریبا یک هفته دیگه کنکور داریم خواهشا کنکور آخر مرداد برگزار بشه انقدر به ما استرس وارد نکنین
  • پیشکسوت کنکور IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    4 6
    زندگی برامون نذاشتید اخه تا کی انقد بی مسئولیتی
  • کنکوری‌ام IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    5 4
    منم قراره کنکور بدم ولی آینده‌ای که با به خطر افتادن جونم به دست میاد به چه دردی میخوره لطفا مزخرف نگین یه ساله استرس نگرفتین تو این یه ماه دو ماه استرس گرفتین من به خاطر بیماریم از همه بدتره وضعم و استرس برام سمه ولی من با تعویق کنکور موافقم چون استرس مریض شدن دارم نه کنکور دادن... هرشب کابوس میبینم تو جلسه کنکور بین چندتا مریض افتادم...
  • حانیه IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    5 3
    هر کاری که لازمه تو رو خدا انجام بدید.تاریخ اصلا مهم نیس.اول حفظ سلامتی خونواده هامون و دوم اینکه سوالا لو نره ما ها که هیچی سهمیه نداریم حداقل سوال هم لو بره ماها بدبخت میشیم..
  • یک کنکوری IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    5 4
    من یک کنکوری ام مثل اون یک میلیون دیگه دانش آموزی که زحمت کشیدن،کسایی که درس نخوندن 1 سال تلاش نکردن حال ماهایی که از همچی مون زدیم درک نمی کنن ماهایی که زحمت 1 سال نه 12 سال تحصیل قرار تو 4 ساعت بگیریم درک نمی کنن اونایی نخوندن و کم خوندن از این به بعد هم نمی خونن فقط فقط داره با روان و روحیه بچه هایی بازی میشه که زحمت کشیدن ! اونایی که زحمت کشیدن نه تنها خودشون بلکه خانواده هاشونم دارن بار این همه سختی بخاطر آینده بچه هاشون متحمل میشن فقط کنکوری ها نیستن که اذیت میشن و با روانشون بازی میشه!
  • زهرا IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    3 12
    لطفا کنکور را برگذار کنید مگه اجرای این حد از ایمنی چقدر زمان میبره. شما که سر سه سوت به لبنان کمک کردید اونوقت نمی تونیم کنکور رو برگذار کتید
  • کنکوری IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    8 2
    خدایا خودت به ما رحم کن این کرونا و به تعویق افتادن کنکور هردو تا ما رو دیونه کردن کاش کنکوری پارسالی بودیم راحت می‌شدیم من دیگه توان خوندن ندارم چه جوری دوباره این درست و جمع و جور کنیم خدایا خودت به همه مریضا و کنکوریا رحم کن
    • مخلص IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      5 5
      تو که هنوز بلد نیستی بنویسی برگزاری چه طور می خوای کنکور بدی اوشگول بعد نظر هم می دی پخمه
  • علی IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    9 2
    واقعا ممنونم تروخدا یا پروتکل هارو سختگیرانه کنید یا کنکور رو زمانی برگزار کنید که آمار کنترل شده تر بشه خواهشا سلامت ما و خانواده هایمان باشید
  • هانیه IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    8 5
    متشکریم وزیر بهداشت واقعا ممنون که کنکورتعویق خورد
  • کنکور IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    10 3
    واقعا نمیشه ۴ساعت ماسک رو تو این گرما تحمل کرد
  • رضا FR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    3 8
    بخدا بی برنامگی تا این حد ملتو بیچاره کرده سه ماه قبل نمیدونستین با این شرایط امکان پذیر نیست الان فهمیدین؟ خب لعنتیا اگه به فکر دانش آموزان هستین که این بیچاره ها تلف شدن از لحاظ روحی و روانی نه به تعویق کنکور
  • مهری IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    12 3
    #تعویق کنکور
  • سها IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    6 4
    من واقعا بقیه درک می کنم اما کسی مثل من که دچار کرونا شد وواقعا در شرایطی بودم که نمی تونستم مطالعه کنم و یک ماه عقب افتادم خواهش می کنم حداقل ی ماه به تعویق بندازین تا ماهم بتونیم جبران کنیم
  • FR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    1 4
    متاسفم بابت همه بیفکری ها بی تدبیری ها. کنکوریهای امسال واقعا مظلوم واقع شدن. خدایا خودت کمکشون کن.
  • نسه نسک IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    3 3
    کنکور اخرابان برگزار خواهدشد
  • یه کنکوری بیچاره IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    4 6
    همه اینای گفتین رو یه شبه متوجه شدید ؟ شما اکه به فکر من و امسال من که یک سال درس خوندن و از همه چیزشون گذشتن برا کنکور بودید .الان هم به ما توجه می کردید ن فکر منافع و مشتی آدمی بودید که پارتی دارن وقتی اونا بگن کنکور الان ن شما هم بدوید بگید ن امید وارم روزی یه نفر هم همین جوری با روح و روان شما بازی کنه
  • مادر IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    1 5
    اخه چرا بچه های ما رو بازیچه خودتون قرار دادین مگه شما بچه کنکوری ندارین که یکم لین بچه های مارو درک کنین همشون ناراحتی اعصاب گرفتن بچه من و چند نفر دیگه که من میشناسم دارن بخدا داروی اعصاب میخورن این از کرونا خطرناک تر هست فشار خون پسر من یکطره بالا میره از دیشب که فهمیده قلبش درد گرفته کی میخواد پاسخگو باشه تو رو خدا عقب نندازین کنکور رو
  • کنکور ارشد دادم IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    2 5
    واقعا تو دانشگاه اصفهان پروتکلها اجرا میشد اما موقع سوار اتبوس شدن اتوبوس پر میشد و جانبود کلا جو پر استرس بود الان بچها مثل یه اعدامی اند که هر روز اعدامش عقب میفته بخدا گناه دارن ما که از ارشد نجات پیدا کردیم انشالله شماهم زنده باشید فقط الان کسی کنکور رو میبره که نگران کرونا نباشه وسلام
  • مادر IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    4 1
    خدا رو شکر، بالاخره استرس ما خانواده ها رو درک کردن. سنجش به معنای واقعی در دکتری و ارشد مردودشده بود و با این شرایط آزموده را آزمودن خطاس.
  • امین IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    2 7
    این همه ساله داره تغلب میشه هیچ کی جوابگو نیست حالا دارید با روان بچه ها بازی میکنید این همه مشکل تو کشوره حالا نماینده ها و...چسبیدن به کنکور خدا جوابتونو بده
  • .... IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    4 5
    دوستان خودتونو خسته نکنین تعویق خورده و احتمالا۲۸شهریور برگزار میکنن ولی مطمعنم شرایط بعده محرم افتضاح میشه این خط این نشون
  • مجید IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    2 7
    بس دیگه ما رو روانی کردین مگه شما کار دیگه ای تو این کشور ندارین که فقط به دنبال بازی کردن با روح و روان بچه های ما هستین از ستاد ملی کرونا درخواست میکنیم کنکور رو عقب نندازین
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    3 3
    چه اینده ای شما دارید با این کارهاتون اینده این بچه ها رو زیر پاتون له میکنید. خجالت بکشید خودتونو مسخره کردید یا این بچه های طفل معصوم .به اندازه کافی از این مملکت دلسرد بودند با این کاراتون هزار برابرش کردید
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    4 3
    یعنی چی آخه هر روز هر روز یه تصمیمی میگیرین که فقط رو اعصاب ملت راه برین الان که یه هفته موندخگه به کنکورو ما جمع بندی کردیم کلی وقت گذاشتیم و زحمت کشیدیم باید بگین که به تعویق بیافته؟واقعا خاک بر سرِ همتون با این تصمیماتتون
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    9 2
    ممنون که برای 1بارم که شده به حرف ما گوش دادیم و سلامت ما واستون مهم بود
  • زهره IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    4 10
    بزاریم ما بد بخت ها کنکورمون رو بدیم از دیشب من فهمیدم استرس شدیدی گرفتم و فشارم بالا رفته اگر سکته کنم خطر ناکتر از کرونا هست بعد شما باید جواب پدر و مادر من رو بدین .با جون ما اینقدر بازی نکنین .آخه این همه مسئول نمیتونن یک کنکور رو برگزار کنن.کشور های ضعیف تر از ما برگزار کردن شما نمیتونین؟
  • علی IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    7 2
    اگه یک ماه دیگه میخواد برگزار بشه فقط قطعی کنید زودتر هیچ فرقی نداره بیشتر می‌خونیم سه سال خواندیم این یک ماه هم روش فقط قطعی شو بگین
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    6 5
    اونایی که میگند از جونمون سیر نشدیم عقل دارن می تونند شرکت نکنند چیزی از دست نمی دند بیچاره اونهایی که صبح تا شب درس خوندن به امید آخر مرداد.تاسف تاسف تاسف تاسف
  • پريسا IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    3 9
    اخه شما ك نميتونيد برگزار كنيد غلط ميكنيد به ما وعده ميدهيد ٣١ مرداد برگزار خواهد شد مگ ما مسخره ي تصميمات احمقانه و بي فكرانه ي شماييم.
  • زهرا IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    4 3
    ما از روی بدنامه ریزی ودقیق درس میخونیم و دیگه سعی کردیم درسمون تموم بشه و یکسال هست که با تلاش زیاد خودمون رو اماده کنکور کردیم لطفا کنکور رو عقب نندازین و برگزار کنین خواهش میکنم از ستاد ملی کرونا شما مارو درک کنین .این وزیر ماو نماینده های مجلس که هیچ
  • علی مهدی زاده IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    13 8
    به نظر می رسد تعویق کنکور سراسری خیانت به فرزندانی که مطالعه نمودند با تعویق زمان کنکور استرس بچه ها بیشتر شده از طرفی به فصل سرما می رسیم وضعیت بحرانی خواهد شد و احتمال لو رفتن سوالات برای بغضی از آقایان تبانی وجود دارد باید اصول بهداشتی رعایت شود کنکور سر وقتش برگزار شود
  • کنکور سراسری IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    2 5
    یهنی نمیشه روی هردفترچه بدون باز شدن با توجه به فاصله جدید برچسب زده بشه وتوضیح بدن که باتوجه برچسب روی بسته ها توزیع صورت بگیره
  • نارسیس IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    6 5
    واقعاازتون ممنونم خداخیرتون بده تعویقش کنین
  • پریسا IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    17 8
    بابا خودتون خسته نشدید از این وضعیت از بس حرفتونو تغییر دادید بسه دیگ خواهش میکنم تمومش کنید یکمم بجای سلامت جسم فکر سلامت روان داوطلبا باشید اخه چه وضعشه بخدا خسته شدیم حاضر بودم روز ۱۵ تیر میمردم از کرونا ولی این وضعیت پیش نمیومد بلاتکلیفی بدترین وضعیتیه ک دارید بهش دامن میزنید
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      2 8
      احسنت درست می گی
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    8 3
    این همه میگید سلامتی مون مهمه..مگه تضمینی هست که یا ماه دیگه کرونا فروکش کنه..فعلا که سلامتی روحیمون از دست رفته واسه این تصمیمات یهویی..به خدا قسم شماهایی که الان دو آتیشه طرفدار تعویق هستید اگه به تعویق بیوفته باز دوباه یکی دو هفته قبل برگزاری کنکور میاید با بهونه جدید واسه تعویق مجدد اعتراض میکنید..میگید سلامتی؟ مگه سلامتی روحی از جسمی مهم تر نیست؟حالا تا میتونید رای منفی بذارید والسلام
  • ت IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    10 5
    آخر شهریور وضع بدتر از الان است
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    15 5
    من حاضرم بمیرم ولی همین حالا کنکور بدم.ما خسته شدیم دیگه کنکور بدیم قبول نشیم بهتر از اینه ک هی کشش بدین و تکلیفمونو روشن نکنین
  • امین IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    3 4
    واقعا نمیدونه چی بگه از یه طرف کرونا و هستا و سلامتی ،از یه طرف استرس این بچه ها . شرایط خیلی سختیه
  • خاکزاد IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    7 3
    خدا به داد بچه هامون برسه با این همه بی مسئولیتی دختر من امروز اصلا نتونسته برنامشو بخونه چرا با روح وروان این بچه ها بازی میکننین لا اقل زود تصمیمتون را بگین انشالله جوابه این همه ظلم رو خدا بهتون نشون میده
  • امیر IR ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    7 2
    دوستانی بودند که میگفتن ما یک ساله داریم می‌خونیم خسته شدیم بزارید یکی از خانوادتون کرونا بگیره بعد میفهمی پزشکی هم قبول شی عذاب وجدان نابود میکنه یکی از آشنایان داره تخصص چشم میخونه عاشق پزشکی بوده از وقتی تو بیمارستان کرونا گرفته حالش از پزشکی بهم میخوره
  • علی IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    6 4
    برگزاری کنکور در فضای باز امری محال است چون هر فصلی شزایط جوی خودشو داره مثل آفتاب گرم وبارندگی .پس لطفا باتعویق کنکور باسرنوشت جوانان بازی نکنیدآقای نماینده محترم به کار قانون گذاری برس لطفا کار اجرایی در حیطه اختیار شما نیست
  • FR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    8 4
    خدا لعنتتون کنه به حق علی
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    2 9
    ممنونم که کنکور عقب می ندارین واقعاً هوا منطقه ماگرمه اگه بزارن هوا بهتر بشه ماهم می تونیم ماسک بزنیم
  • Alireza IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    9 20
    چه اصراری بر برگزاری کنکور دارید؟؟؟ توی این وضعیت بیماری اینم یه فرصته که با یه تیر دو نشونه بزنید هم کنکور رو برای همیشه حذف کنید و هم مافیای کنکور رو، از روش سوابق تحصیلی دانشجویان رو انتخاب کنید
    • یه پشت کنکوری IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      5 26
      داداش دقت کن کسی که زحمت کشیده واسه هدفش هم تو این جامعه هست
  • کنکوری 99 IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    9 25
    ممنون که بلاخره به سلامتی ما هم فکر کردین
  • کنکوری CA ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    19 9
    ببینید تنها راه اینه که حمله کنیم به گیج سازمان سنجش و مبارزه با کرونا در اینیستا و بلاکشون کنیم من‌ الان میرم شما هم برید که اعتراضممون نشون داده بشه
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    10 22
    ممنون و تشکر سلامتی اولویت همه چیز
  • مریم احمدی DE ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    7 20
    بابه تعویق افتادن موافقم زیرا استرس مبتلا شدن خیلی بیشتره
  • امیر IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    8 32
    ملت گرامی و عزیز که میاید اینجا ده ثانیه‌ای ده تا کامنت میزارید یعنی واقعا فک می‌کنید برنامه های کلان کشوری رو از روی کامنت های شما تعیین میکنن؟ بسه . همش از روشن فکری دم میزنید . یعنی شما روشن فکرید؟ جالبه همه خودشونو عقل کل میدونن . برادر سران چکاره‌ان؟ خب شرایطش نیست یه ماه تعویق بخوره. چه خبرتون شکم خودتونو پاره کردید. کنکور که کشک نیست . مهم ترین ازمون در کشوره. فک می‌کنید الان خیلی خوش خوشونشونه روسای سنجش و علوم و بهداشت؟ نه برادر اونام تحت فشارن ولی این تصمیمات لازمه منتهی شما فقط تو فکر خودتونید . انگار مملکت مثلا خونه‌ی ۴ نفرس تصمیماتش تو خواب گرفته بشه . کمی هم فک کنید کتاب بخونید تحقیق کنید از کشورای دیگه . همینه دیگه همه جای دنیا الان شرایطش اینه. حالا ای داد و بیداد من پسرم حال نداره یه ماه دیگه بخونه خب نخونه مومن . کسی که یه ماه نتونه بخونه یا نتونه خودشو با شرایط سازگار کنه رشته‌ی تاپ واسه چیشه؟ یا اینی که مینویسی من مشکل شکم دارم باید عقب بیفته مگه به حرف توعه؟ اندکی تعقل عقل رو نباید اکبند ور داشت...
  • عظیم US ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    33 9
    چقدر مسخره و خنده دار واسه ۴۰ سانتی متر کم یا زیاد‌با روحیه بچه های زحمت کش و درسخوان بازی می کنند
  • ۳۴ IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    32 2
    اخه لامصب ما الان تو پیک امادگی کنکور هستیم ۳۱مرداد با یه ماه دیگه چه فرقی داره خودتون اصلا بچه کنکوری دارید؟؟ هر چند اگر هم داشتید مثل ما سختی نمیکشیدن
  • دانش آموز کنکوری IR ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    30 4
    خواهشا کنکور رو به تعویق نندازین . درسته شاید سازمان سنجش و عوامل مرتبط با این سازمان برای تطبیق دادن خودشون با شرایط جدید نیازمند وقت بیشتری باشن اما به فکر ما دانش آموزانم باشین باور کنین توی این مدت یک و نیم ماهه که کنکور به تعویق افتاد ما از لحاظ روحی کاملا بهم خوردیم و واقعا بازده‌مون اومده پایین حالا شما مسئولین عزیز قراره دوباره یه ماه دیگه کنکور رو به تعویق بندازین بخدا دیگه ما کشش نداریم . شما عزیزان که قراره کنکور رو به آخر شهریور به تعویق بندازین به فکر سال ۱۴۰۰ هم باشین واسه‌ی دانش آموزانی که امسال به هر شرایطی قبول نشدن و رتبه مدنظرشون رو کسب نکردن . لااقل کنکور رو همین تاریخ خودش برگزار کنین تا این دانش آموزان توی این یه ماه آخر تابستون وقت اندکی برای استراحت داشته باشن تا از اول پاییز که بهترین وقت مطالعه هست و بازده دانش آموزان توی این مدت بالاست بتونن مطالعه مجدد دروس خودشون رو آغاز کنن. علاوه بر این از کجا معلوم که توی این مدت موج بعدی کرونا مجددا شروع نشه و باز شرایط برای برگزاری کنکور وجود نداشته باشه !
  • داوطلب IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    20 8
    اگه قرار ب تعویق بیفته دیگه اعلام کنید از همین الان دیگه خسته شدیم از احتمالات!
  • منصوره شهریاری احمدی IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    9 9
    متاسفانه بلاتکلیفی نوجوانان در استانه کنکور ،خیلی بیشتر از کرونا برای آنان خطرناک است زیرا استرس و اضطراب بالا پیامدهای روانشناختی غیر قابل جبران وناگواری را برای این نسل به ویژه بار اولیها به دنبال خواهد داشت ،به عنوان یک روانشناس و استاد دانشگاه پیشنهاد می کنم مسئولین در رابطه با زمان برگزاری کنکور بگویند:یکماه پس از افت چشمگیر میزان شیوع کرونا و کاهش خطرابتلا به بیماری در سرتاسر کشور .و پیشنهاد دیگر اینکه براساس سایر ملاکها از جمله معدل کل دوره دبیرستان امتیاز بندی کنند و داوطلبان انتخاب رشته کنند و بعد از انتخاب رشته ،هر مرکز دانشگاهی راسا و به منظور غربالگری یک امتحان ورودی برگزار نماید .
  • آ IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    7 15
    تعویق کنکور
  • دانش آموز IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    17 11
    ما بیمارستانم نریم با این کارا میریم تیمارستان....خب ما کلی برنامه ریزی کردیم جمع بندی کردیم.....الان با تعویق همه چی میپره
  • کنکوری IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    17 15
    توروخدا به موقعش برگزار کنین
  • پری IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    18 11
    خدا لعنت تون کنههههه دست بردارید از این بی برنامه بودنتون
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    8 24
    خیلی ازتون ممنون من نمیدونم مافیا یا چیز دیگه کار درستی انجام دادین اونایی که میگن برگزار شه شاید تا حالا کنکور ندادن یا هیچ کدوم از خانوادشون مریض نبوده
  • #نه_به تعویق_کنکور_سراسری IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    28 22
    اینجا کسی صدامونو نمیشنوه ..... واقعا ضربه شدیدی بهمون میخوره بسه دیگه اه چقدر تعویق مارو مسخره کردن دیونه شدیم روانی شدیم تو خونه زندونی شدیم اخه اونا پی میفهمن از حال ما نشستن واسه خودشون هر تصمیمی میگرن که خیلی ام مزخرفه بیاید یه پویش راه بندازین یک کاری بکنید وه کنکور رو از این بیشتر به تعویق نندازن
  • US ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    27 0
    شما را به خدا نگذارید تقلب بشه ما خیلی زحمت کشیدیم اجازه بدهید حق به حق داربرسه امیدوارم هرکس تقلب میکنه خیر نبینه وخدا حق ازش بگیره
    • س IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
      2 0
      به خدا دیگه خسته شدم هجده ماه تمام باهمه سختی هاش درس خوندم داشتم کلی ذوق میکردم که دیگه دارم راحت میشم توروخدا دیگه عقب نندازید نمیدونید چه حال بدی بهم دست داد وقتی شنیدم کنکوربه تعویق افتاد. اونایی که ول ول گشتن و تفریحاتشونو کردن دارن از این موقعیت سواستفاده میکنن ومایی که چند ماه روز خوش وراحت نداریم باید تاوان پس بدیم.هرکس خیلی به فکر سلامتیشه جون خودش، که حتی هنوزم وقتی میره خیابون ماسک نمیزنه نیاد کنکور بده. کسی اجبارش نکرده...
  • ریحانه IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    23 11
    فقط میخوام بدونم به تعویق افتادن کنکور باز واسه مسئولین چه منافعی در پیش داره ما ده روز امتحان نهایی رفتیم دادیم هیچ اتفاقی نیوفتاد یه روزه همش یه روزه نمیتونن برگزار کنن من یکی ترجیح میدم کنکور بدم بعدش کرونا بگیرم بمیرم والا از این شرایطو بلاتکلیفی بهتره هرچند که تا الان همه ی اشناهای خودشونو فرستادن دانشگاه و پارتی بازی کردن و از اون مهمتر سوالات کنکور همین الانم لو رفته بااین همه به تعویق افتادن پس در نهایت عملا اینده ما کنکوریای امسال به فنا رفته
  • Em IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    15 19
    تعویق کنکور سراسری به خاطر سلامتیمون
  • کنکوری IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    16 11
    واقعا متاسفم برای مسئولین بی عرضه شماها این همه وقت داشتین برای اینکه شرایطشو مهیا کنین الان ی هفته مونده به کنکور میگین به وقت بیشتری نیازمندیم.
  • کمال IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    17 11
    اخه درک کنید به خدا خسته شدیم دیگه هرروز یه حرف میزنید و هیچ تصمیمی با تفکر نمیگیرید
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    25 10
    یعنی برنامه ریزی ندارید این چه کاریه فکر ما نیستید خدارو خوش میاد مسلمانید یا کافر؟؟تکلیف مشخصه هفته دیگه برگزار شه دیگه چرا اینقدر مارو تو فشار دارید فکر ما نیستید فکر منافع خودتونید اگه روانی شیم شما جوابگو هستید هر مخالف برگزاریه کنکوره بابا بخون یک ساله دیگه نمیمیری من نمردم پس تو هم نمیمیری خدا بگم چیکارتون نکنه میدونید تلاشو پشت کنکور موندن یعنی چی؟؟اگه اتفاقی برای من بیفته شما باید جواب گو باشید
  • H ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    17 9
    وای بخدا خسته شدیم همش دغدغه همش فکر همش اعصاب خوردی...ماهایی که کلی درس خوندیم واقعا دیگه نمیتونیم یک ماه دیگه هم بخونیم دیگه نمیکِشیم ما هنوز تابستونمون شروع نشده دلمون به یک ماه شهریور خوش بود ک اونم ب فنا دادید رفت. ۱۱ ماه تموم تو فکر کنکور هستیم ک حالا یه هفته مونده ب کنکور تعویق افتاده آخه اینجوری ک بدتره بد محرم و مراسم ها خدا میدونه چه خبر میشه...
  • كنكوري IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    34 6
    وزيربهداشت باسخت كردن پروتكل ها داره ثابت ميكنه پروتكل هاي كنكورقبلي درست نبوده چون دركنكورقبلي پسرخودش شركت داشته نمي خواسته زمان كنكورش تغيير كنه دلم به حال خودمون ميسوزه
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    11 3
    اونايي که دوست ندارن کنکور تعويق بيوفته از جونشون سير شدن واقعاکه انگار نميفهمن روزي 200 تا کشته داريم ميديم از قبرستونا خبر ندارن
  • سپید IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 2
    مدیران محترم اگر سری به خیابان ها و امکان و حتی پارک ها بزنید و ازدحام مردم رو ببینید دم از پروتکل جلسه کنکور نمی زنید... این بچه ها یکماه پیش ده تا امتحان نهایی دادند، برگه هاشون هم تصحیح شد هیچ مشکلی هم پیش نیومد اگر نقشه ای شوم پس این بی درایتی به تعویق افتادن نیس دیگه اعصاب خانواده و بچه ها رو خرد نکنید... لطفا کنکور رو سر موقع اجرا کنید فکر شهریور و تغییر وضعیت آب و هوا و سرماخوردگی رو کردید!!!!
  • کنکوری IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 4
    اول اینکه مسئولین بی کفایت ما باید همون خرداد یا تیر که کنکور رو عقب انداختن فکر این می بودن که مراقب ها و سوالات به موقع و بجا توضیع بشه!! دوم اینکه حالا که همین مسئولین بی کفایت ما اومدن میگن که به خاطر لو نرفتن سوالات تعویق میندازیم ؛ خب باشه قبول...به هر حال با این کار اونایی که واقعا خوندن حقشون ضایع نمیشه سوم اینکه لطفا به فکر ما کنکوری ها هم باشید..ما هزارتا ارزو داریمو برنامه ریزی داریم..لطفا جو وارد نکنید..لطفا دیگه بیشتر از این کنکورو عقب نندازید..لطفا با روان ما بازی نکنید باور کنید خیلی خسته ایم..همین✋
  • نسرین IR ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    1 3
    با سلام '' واقعا نمیدونم چی بگم ما الان مشغول جمع بندی بودیم با این حساب برناممون بهم ریخت دچار مشکلات روحی شدیم آخه اینا مطمئن هستند که در اون زمان پروتکل های بهداشتی رعایت میشه ؟؟؟؟ واقعا ک متاسفم ....
  • کنکوری IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    2 13
    بابا چرا اصلا به فکر ما نیستن ما دیگه از درس خوندم خسته شدیم اعصاب برامون نمونده از بس هرروز یه مسول یه چیزی میگه!
  • کنککوری IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    6 2
    در هر کاری حکمتیست امیدوارم برای همهی کنکوری ها وخودم خوب باشه .