برای ارج نهادن به مقام شهیدان دولت در سالروز شهادت «محمد علی رجایی»، کتاب «ستاره من» روایتی از زندگی دومین رئیس جمهور کشور، از سوی فرهنگ سرای خانواده در فضای مجازی منتشر می شود.

رونمایی کتاب

همشهری آنلاین - بهاره خسروی : این برنامه با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره مفاخر انقلابی، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و سبک زندگی اسلامی ایرانی و گسترش فرهنگ حلم و مهربانی در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

 رئیس فرهنگ سرای خانواده با بیان این مطلب افزود:« کتاب ستاره من  روایتی داستانی از زندگی شهید «محمدعلی رجایی» به قلم  «زهره یزدان ‌پناه» است که به شرح حال زندگی و نقش آن شهید بزرگوار در پیروزی انقلاب اسلامی می پردازد. »
به گفته دکتر «شیوا مقدم»، مجموعه ۱۷ جلدی «قهرمانان انقلاب» که به همت انتشارات سوره مهر و با قلم نویسندگان توانای حوزه انقلاب اسلامی نوشته شده است، داستان زندگی شخصیت‌های مهم، انقلابی و موثر در پیروزی انقلاب اسلامی را روایت می‌کند. در جلد هشتم از این مجموعه، «ستاره من» به گوشه‌هایی از زندگی شهید محمدعلی رجایی پرداخته شده است.

رئیس فرهنگ سرای فرهنگسرای خانواده با یادی از شهیدان دولت در سال ۱۳۶۰  توضیح می دهد:« در انفجار دفتر نخست وزیری هشتم شهریور ماه سال ۱۳۶۰ «محمدعلی رجایی»رئیس جمهوری محبوب و حجت الاسلام والمسلمین دکتر «محمد جواد باهنر» نخست وزیر ، به همراه گروهی از اعضای هیات دولت در انفجار دفتر نخست وزیری به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.»

علاقه مندان برای بهره مندی از برنامه یاد شده می توانند به صفحه های مجازی این مرکز به نشانی Farhangsara_khanevade @ و Ketabkhanekhanevade @ مراجعه کنند.

کد خبر 544172

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha