مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
۰ نفر

دستگاه هایفو Hifu  یکی از جدیدترین دستگاه های جوان سازی و لیفتینگ پوست ، به صورت کاملا غیر تهاجمی و بدون عارضه جانبی می باشد که با بهره گیری از امواج اولتراسوند  3 لایه پوست را مورد هدف قرار داده و با انرژی گرمایی که تولید می کند باعث تحریک پوست برای تولید کلاژن و الاستین جهت رفع افتادگی و شل شدگی پوست و لیفت ماهیچه های پوست می شود.

پوست


دستگاه هایفو Hifu  انواع مختلفی دارد که هر کدام عملکرد بسیار منحصر به فردی برای پوست دارد ، دستگاه هابفو در چند مدل : دستگاه هایفو کلینیکی و سالنی ، دستگاه هایفو SMAS  ، دستگاه هایفو سه کارتریج ، دستگاه هایفو پنج کارتریج ، دستگاه مینی هایفو ، دستگاه هایفو خانگی ، دستگاه هایفو V-MAX و ... که هر کدام از آن ها به معنای واقعی عملکرد شگفت انگیزی را برای پوست دارند را می توانید از فروشپاه اینترنتی طب اسکین با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری نمایید . 


دستگاه هایفو کلینیکی و سالنی :
این مدل دستگاه ها همان طور که از اسمشان پیداست ، مخصوص کلینیک ها تخصصی سلامت و زیبایی پوست و سالن های هستند ، دستگاه هایفو یکی از درآمدزاترین روش های درمانی لیفتینگ و جوان سازی پوست در  کلینیک ها و سالن های زیبایی می باشند ، چرا که بیمار پس از یک جلسه درمانی شاهد نتایج فوق العاده عالی این دستگاه روی پوست صورت خود خواهد بود .

هایفوتراپی


دستگاه هایفو hifu  خانگی :
دستگاه هیفو خانگی نسبت به دستگاه های کلینیکی قاعدتا موتور کوچکتری دارد ، اما در وقت و هزینه کاربران خانگی صرفه جویی کرده و به راحتی می توانند از دستگاه هایفو خانگی به عنوان یک دستگاه لیفتینگ و جوان سازی پوست استفاده کرده و سطح پوست خود را ماساژ دهند ، چرا که دستگاه هایفو خانگی به عنوان یک ماساژور عالی نیز عمل می کند . 


هایفوتراپی پوست با دستگاه هایفو HIFU :
هایفوتراپی یک روش درمانی جوان سازی پوست با هدف حذف چین و چروک ها ، جلوگیری از پیری زودرس پوست ، لیفت و جوان سازی پوست ، با بهره گیری از امواج اولتراسونیک فراصوت با شدت بالا ، به لایه های درم پوست نفوذ کردهو مهم تر از همه پوست را برای تولید پروتئین کلاژن نیز تحریک می کند . به طور کلی لیغت و جوان سازی با دستگاه هایفو و روش هایفو تراپی جایگزینی عالی به جای عمل های جراحی تهاجمی و گران قیمت می باشد .
دستگاه هیفو وروش درمانی هایفو تراپی برای چه کسانی مناسب است ؟
دستگاه HIFU با بهره گیری از روش درمانی هایفوتراپی برای افراد بالای 30 الی 50 سال که به دنبال یک روش مراقبتی جهت لیفت و جوان سازی پوسنت و حذف چین و چروک ها به خصوص در نواحی اطراف چشم هستند و می خواهند از افتادگی و پیری زودرس پوست جلوگیری کنند  ، یک روش درمانی بسیار عالی و غیر تهاجمی می باشد . 
نکته : افرادی که چین و چروک های عمیق دارند روش هایفوتراپی با دستگاه هایفو ، به تنهایی برای آن ها مناسب نخواهد بود و باید از روش های دیگری نیز جهت رفع چین و چروک های خود نیز به همراه هایفو تراپی استفاده کنند .

دستگاه هایفو


عملکرد دستگاه هایفو با روش درمانی هایفوتراپی :
دستگاه هایفو در سال های 2012 الی 2017 توجه بسیاری از متخصصین و پزشکان پوست و حتی کاربران خانگی  را به خود جلب کرد ، چرا که این روش درمانی لیفت و جوان سازی پوست انتخاب بسیار هوشمندانه ای به جای روش ای تهاجمی مانند عمل جراحی کشیدگی پوست می باشد . از مهم ترین ویژگی های قیمت و خرید دستگاه هایفو HIFU  می توان به موارد زیر اشاره کرد .
1-    لیفت و سفت کردن ماهیجه های پوست در نواحی گونه ها ، ابروها ، پلک و چشم
2-    کاهش و حذف چین و چروک ها
3-    جلوگیری از بروز چین و چروک های جدید
4-    صاف کردن و یکنواخت کردن سطح پوست و حذف برآمدگی ها
5-    فرم دهی خط چانه ، کوچک کردن چانه
6-    کمک به جذب بهتر مواد مغذی به لایه های درم پوست
7-    تحریک پوست برای تولید پروتئین کلاژن و ...   
عوارض روش هایفوتراپی با دستگاه هایفو :
 روش هایفوتراپی با دستگاه هایفو به هیچ عنوان هیچ گونه عوارض جانبی به همراه نداشته و تنها عارضه جانبی کار با دستگاه هایفو hifu قرمزی پوست به دلیل پالس های الکتریکی بسیار ریز می باشد که پس از چندین ساعات از بین خواهد رفت .
ناگفته نماند برخی از افراد آستانه تحمل بسیار پایینی داشته و در هنگام برخورد پالس های الکتریکی روی پوست خود کمی احساس درد خواهند داشت ، که این درد با تجویز یک مسکن با دوز پایین کاملا برطرف می گردد .
کلاژن سازی پوست با دستگاه هایفو :
از مهم ترنی ویژگی های خرید دستگاه هایفو ، از جمله خرید دستگاه هایفو خانگی ، این است که دستگاه هایفو با بهره گیری از امواج اولتراسونیک به لایه های درم پوست نفوذ کرده و با گرمایی که تولید می کند ، سلول های پوست را برای تولید پروتئین کلاژن تحریک می کند . ناگفته نماند تولید پروتئین کلاژن از سن 25 سالگی به مرور بر روی سلول های پوست کاهش پیدا می کند . دستگاه هایفو با نفوذ به لایه های درم پوست باعث افزایش کلاژن سازی و الاستین پوست خواهد شد .

دستگاه هایفو


خرید دستگاه هایفو از طب اسکین :
فروشگاه اینترنتی طب اسکین با چندین سال سابقه درخشان در خصوص فروش محصولات و تجهیزات سلامت و زیبایی پوست ، تمامی محصولات و دستگاه های خود را با گارانتی و خدمات پس از فروش ، تضمین اصالت کالا و قیمتی رقابتی به فروش می رساند . شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از مشخصات قیمت و خرید دستگاه هایفو با مشاورن ما از طریق وب سایت tebskin.com  وارد صفحه واتس اپ شده و به راحتی به مشاوران ما متصل شوید یا از طریق تماس تلفنی مشاوره خرید خود را انجام دهید . 
شرکت طب اسکین پس از خرید شما نحوه کار با دستگاه هایفو را به صورت رایگان به شما آموزش داده و تعمیرات دستگاه هایفو شما را متقبل می شود 

کد خبر 549831

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha