رضا عنایتی برای مذاکرات نهایی با رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران برای بازگشت به تیم سابقش روز یکشنبه هفته آینده[23 مهر] به تهران باز می‌‏گردد.

علی امیری، معاون اجرایی باشگاه استقلال تهران، در گفت وگو با ایلنا ضمن بیان این مطلب، اظهار داشت: امیدوار رضایی رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران برای بازگشت دوباره رضا عنایتی به استقلال با این بازیکن به توافقاتی دست یافته است.

وی افزود: باشگاه استقلال تهران برای تقویت تیم خود در صدد باز گرداندن عنایتی است و خود این بازیکن هم مایل است استقلال را در این فصل همراهی کند.

معاون اجرایی استقلال ادامه داد: آقای رضایی روز گذشته [15 مهر] با عنایتی حدود 30 دقیقه تلفنی صحبت کرد و توانست موافقت این بازیکن را برای بازگشت به استقلال جلب کند به همین دلیل عنایتی روز یکشنبه هفته آینده در باشگاه استقلال تهران حاضر خواهد شد و مذاکرات نهایی را با آقای رضایی انجام خواهد داد.


امیری خاطر نشان کرد: قصد داریم از عنایتی هم در مسابقات لیگ برتر و هم در مسابقات جام باشگاههای آسیا استفاده کنیم، خود این بازیکن هم در مذاکره با رئیس هیات مدیره استقلال قول داده که بتواند رضایت مسئولان باشگاه الامارات را جلب کند تا مشکلی برای حضور در استقلال نداشته باشد.

کد خبر 5559

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز