چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۸۷ - ۱۰:۰۹
۰ نفر

حسین قدیانی: ما در کشورمان حدود 75میلیون جمعیت داریم.بعد یک دانشگاهی می‌آید آقایی را دعوت می‌کند که درباره مفاسد اقتصادی برایشان سخنرانی کند.

آن آقا هم نه که از اعضای هیات تحقیق و تفحص مجلس از قوه‌قضائیه بوده، شروع می‌کند به افشاگری و گوربابای اخلاق،‌ همه را متهم می‌کند به دزدی و اختلاس. بعد هم خب، می‌رود زندان اوین تا همین‌طور الکی آبروی این و آن را مورد عنایت قرار ندهد.

حالا هیچ کس حاضر نیست قبول کند که با این بابا دوست بوده یا همکار بوده. انگار پالیزدار از سیاره مشتری آمده که هیچ دوست و آشنایی اینجا ندارد. یعنی 75میلیون آدم در این کشور زندگی می‌کنند؛ پالیزدار 2تا دوست هم از این همه آدم نداشته؟! اصولگرایان که می‌گویند تا به حال آدمی با این مشخصات را ندیده‌اند.

نمایندگان عضو هیات تحقیق هم یک جوری حرف می‌زنند که انگار با پالیزدار، توی خیابان همین‌طور اتفاقی آشنا شده‌اند. اصلاح‌طلبان هم که فعلا برای انتخابات ریاست‌جمهوری دنبال نامزد می‌گردند و اصلا انگار نه انگار. این وسط تنها یک گزینه می‌ماند وآن اینکه لابد عباس‌پالیزدار با من بدبخت دوست بوده! بابا، ایول تا دیروز 6تا6تا عکس یادگاری می‌گرفتید، حالا دیگر پالیزدار شد غریبه؟ حکما، پس آن همه سند را «اجنه» داده بودند به پالیزدار!‌ یا نه، شاید هم کار آمریکا بوده؟

کد خبر 56102

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز