گروه شهری: شورای شهر تهران در آینده نزدیک، در صحن علنی شورا، از اعضای دو تیم پرسپولیس و استقلال به‌دلیل قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی تقدیر و تشکر می‌کند.

در حالی که ۲ تیم پرطرفدار تهرانی برای اولین بار هر یک قهرمانی یکی از ۲ جام معتبر داخلی را کسب کردند، شورای شهر تهران تصمیم گرفت به این مناسبت از اعضای این دو تیم تقدیر و تشکر کرده و آنان را از نظر روحی آماده مسابقات آسیایی کند.

خسرو دانشجو، سخنگوی شورای شهر تهران و رئیس هیأت‌مدیره استقلال به ایسنا گفت که از این ۲ تیم تهرانی برای تقدیر و تشکر در صحن علنی شورا دعوت به عمل آمده، اما به‌دلیل سفر تیم پرسپولیس، این برنامه به تعویق افتاده است.

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال به مرور به هویت پایتخت پیوسته‌اند و این شاید برای اولین بار باشد که یک نهاد رسمی شهر از باشگاه‌هایی که به نوعی هویتی جدا نشدنی از شهر دارند تقدیر می‌کند.

سال گذشته ۳ نفر از اعضای شورای شهر در هیأت‌مدیره استقلال و پرسپولیس عضویت داشتند و دانشجو خاطرنشان کرد که دلیل برگزاری برنامه تقدیر از این ۲ تیم، عضویت چند تن از اعضای شورای شهر تهران، در هیأت‌مدیره آنها و قدردانی از اعضای این دو تیم است.

خسرو دانشجو، رئیس هیأت‌مدیره باشگاه استقلال است و حسن بیادی و حبیب کاشانی نیز تا چندی پیش به‌ترتیب عضو هیأت‌مدیره و رئیس هیأت‌مدیره باشگاه پرسپولیس بودند که اندکی پس از پیروزی این تیم در لیگ برتر، از مسئولیت خود در این باشگاه کناره‌گیری کردند.

پس از پیروزی تیم پرسپولیس در لیگ برتر، حبیب کاشانی در پایان یکی از جلسات شورای شهر، از اعضای شورا و خبرنگاران با شیرینی و شربت پذیرایی کرد.

کد خبر 56249

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز