پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴
۰ نفر

دسترسی شهروندان نواحی ۵ و ۶ منطقه یک با تکمیل پروژه عمرانی ۳۵ متری شهید افتخاری به بزرگراه‌های ارتش و امام علی(ع) تسهیل می‌شود.

پروژه شهيد افتخاري

«احمد غیورانه» معاون فنی و عمران شهردار منطقه یک با بیان این خبر گفت: «ساخت پروژه خیابان ۳۵ متری شهید افتخاری سال ۱۳۹۲ از خیابان پورابتهاج در شمال و به بزرگراه امام علی(ع) در جنوب با هدف کاهش ترافیک و دسترسی محلی به بزرگراه‌ها آغاز شد.

بهره‌برداری از این پروژه برای افزایش رفاه و ایجاد امکان‌ تردد ایمن برای ساکنان محله‌های کاشانک و دارآباد مورد توجه قرار گرفت.» او افزود: «در گذشته این خیابان از پورابتهاج، آغاز و به برج‌های نوبل و خیابان رجبی منتهی می‌شد و امکان دسترسی به بزرگراه وجود نداشت و مسیرهای جایگزین برای دسترسی به بزرگراه‌ها به سختی قابل دسترسی بود و در ساعت‌های اوج ترافیک منجر به ترافیک خیابان‌های محلی می‌شد.

با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران با انجام مراحل نهایی تملک زمین‌های ارتش و رفع معارض این خیابان، دسترسی به بزرگراه امام علی(ع) میسر خواهد شد. بخش دیگری از معارضان در مسیر راستگرد وجود داشت که اواخر سال ۱۳۹۸ تملک زمین‌ها انجام شد و اکنون در مراحل نهایی است و تا قبل از سال ۱۴۰۰ شاهد بازگشایی و بهره‌برداری این راستگرد به بزرگراه امام علی(ع) خواهیم بود.» معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه یک افزود: «مسیر این پروژه از خیابان پورابتهاج تا پل ارتش حدود ۲ کیلومتر است و یکی از ۵۷ پروژه شاخص تهران بزرگ به شمار می‌آید.»
 

کد خبر 571394

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha