نوروز سرآغاز تحولی نو در حیات طبیعت و زنده شدن حس امید و نشاط در انسان‌هاست؛ حسی که برگرفته از گرایش آدمی به زیبایی و تازگی و باز شدن دریچه‌ای دیگر برای نزدیکی قلب‌ها به آفریننده بهار است.  

شهردار

علی توکلی / شهردار منطقه ۱۹ : امسال همه ما با وجود روزهای کرونایی و اوج‌گیری این بیماری در چند دوره، شرایط و لحظات بسیار سختی را تجربه می‌کنیم که با همت و جهاد مدافعان سلامت در خط مقدم نجات جان انسان‌ها و شکست این بیماری، به شیرینی و انگیزه‌ای تبدیل شده تا ما هم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در کنار کادر درمان برای تجربه دوباره دورهمی‌های خانوادگی و گشت‌وگذارهای نوروزی تلاش کنیم. اما در آستانه سال جدید نباید تلاش مدیران شهری را در توسعه کلانشهر تهران و تبدیل آن به زیستگاهی ممتاز برای زندگی شهروندان نادیده گرفت و این وعده‌ای است که همه همکارانم به‌رغم تنگناهای مالی، برای تحقق آن و کسب رضایت نسبی شهروندان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.  
در حال حاضر با تحقق اقدامات و پروژه‌های کوچک مقیاس در محله‌ها که براساس مطالبات توسعه‌محور شهروندان جمع‌آوری شده، گام‌های اجرایی در راه توسعه و آبادانی این منطقه در مقایسه با سال‌های گذشته شدت بیشتری گرفته است که البته پیگیری فرایند شناسایی و اجرایی این پروژه‌ها در کنار پروژه‌های بزرگ مقیاس منطقه، با شدت وخیز هرچه بیشتر برای نیل به چشم‌انداز توسعه‌ای منطقه در سال ۱۴۰۰ نیز ادامه خواهد داشت. ‌
درصدد هستیم تا در سال ۱۴۰۰ با الگوگیری از شعار «تهران شهری برای همه» و با محور قراردادن شهر انسان محور، توسعه عادلانه امکانات و جلب مشارکت همه شهروندان در برنامه‌ها و اقدامات اجرایی، بتوانیم ضمن ارتقای سطح کیفیت زندگی شهروندان تهرانی گام‌های مثبتی برای تحقق شهری‌آباد مملو از امید و همبستگی اجتماعی برداریم.  
در پایان آغاز سال نو و فرا رسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را به همه شهروندان، به‌ویژه همکارانم در این مجموعه و نیز شهروندان متدین و فهیم منطقه ۱۹ تبریک عرض می‌کنم و از درگاه خداوند منان روزهایی توأم با سلامتی و سربلندی را برای همگان آرزومندم.  

کد خبر 590909

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha