دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز از سپرده شدن بیمارستان امام خمینی(ره) کرج به بنیاد شهید و انقلاب اسلامی و بازگشت آن به چرخه فعالیت و خدمات درمانی خبر داد.

برق بیمارستان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز در جلسه‌ای که با هدف تنظیم قرارداد و تغییر و تحول مدیریتی بیمارستان امام خمینی (ره) کرج در دادگستری این استان برگزار شد، گفت: پیرو جلسه‌ای که پیش از این برگزار شده، مقرر شد فعالیت این بیمارستان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان متولی صورت بگیرد.

او افزود: به این منظور امروز صورت‌جلسه‌ای تنظیم شد و این بیمارستان که تجهیزات بسیاری نیز دارد و می‌تواند منشا خیر برای مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران به خصوص در روزهایی که با شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم باشد و در واقع فعالیت این مجموعه می‌تواند علوم پزشکی و کادر درمان را نیز یاری سازد.

مددی گفت: با اقدام صورت‌گرفته توسط معاونت دادگستری البرز و شروع فعالیت مجموعه، دستگاه قضایی، استانداری و سازمان همیاری و شهرداری های استان مجموعه را کمک می‌کنند تا شاهد خدمات‌رسانی هرچه بیشتر این بیمارستان مانند گذشته باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: از امروز (۱۹ مرداد) بیمارستان امام خمینی(ره) کرج با مدیریت جدید اداره و از کلیه کارکنان بیمارستان انتظار داریم که تمام تلاش و همت خود را برای فعال شدن هر چه این بیمارستان به کار بگیرند.

مددی با بیان اینکه تمام پرسنل را به آرامش دعوت می‌کنیم، گفت: به امید خدا و به تدریج مطالبات آنها توسط هیات‌مدیره و مدیر جدید بیمارستان تعیین تکلیف و ما دیگر شاهد تجمعات اعتراضی در خصوص بیمارستان نباشیم.

او با اشاره به اینکه پیگیری مطالبات از مسیر قانونی ادامه خواهد پیداکرد افزود: تمام کارکنان با هیات مدیره همیاری و همکاری خواهند کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از زحمات نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و تمام دستگاه های نظارتی و حمایتی تقدیر می کنیم و امیدواریم در این بیمارستان شاهد خدمات مطلوب به مردم استان باشیم.

او با بیان این که یک شبه مشکلات بیمارستان حل نخواهد شد، افزود: باید صبر کنیم چراکه به تدریج مشکلات بیمارستان امام خمینی(ره) کرج برطرف خواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین، در روزهای اوج کرونا در کشور و با وجود سیر صعوی آمار تلفات به خصوص در استان های البرز و تهران، بیمارستان مجهز امام خمینی کرج کار را کاملا تعطیل کرده بود و در خدمات‌رسانی به بیماران کرونا و کاهش فشار کادر درمان هیچ سهم و نقشی نداشت. این موضوع را چند روز پیش تعدادی از ساکنان کرج با فیلمبرداری از این بیمارستان رسانه‌ای کردند و پس از آن نماینده کرج در مجلس و دستگاه قضا ورود کرده و تکلیف آن را روشن کردند. به طوری که کار خود را از امروز با مدیریت جدید آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید

کد خبر 619941

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha