سه‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۶:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه و مسابقه سراسری عکس "رکعتی عشق" به مناسبت ماه مبارک رمضان در راستای ترویج فرهنگ نماز، نیایش و عبادت برگزار می‌شود.

مهدی توکلیان، دبیر این مسابقه، گفت: آثاری در این نمایشگاه پذیرفته می‌شوند که با موضوع‌ها و مضامین مرتبط با جلوه‌های مختلف نیایش، راز و نیاز با معبود، عبادت و نماز و لحظه‌های روحانی در زندگی فردی و اجتماعی تهیه شده باشند.

مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران آخرین مهلت دریافت آثار را 30 مهرماه 87، انتخاب و داوری آثار را آبانماه و نمایشگاه 200 عکس‌ برگزیده را پس از اهدای جوایز در نگارخانه‌ها و گالری‌های وابسته به این سازمان اعلام کرد.

وی افزود: محدودیتی از لحاظ تعداد و نوع آثار وجود ندارد و هر متقاضی می‌بایست آثار خود را به صورت دیجیتال یا آنالوگ ارسال کند. همچنین به 10 عکاس برتر جوایزی به ارزش 5 میلیون ریال اهدا می‌شود و برای امتیاز نمایش و چاپ آثار در کتاب و انتشارات مربوط به نمایشگاه به هر یک از آثار منتخب یک میلیون ریال پرداخت می‌شود، همچنین به  ‌3 عکاس شایسته نیز 2 میلیون ریال اهدا می‌شود.

نمایشگاه و مسابقه سراسری "رکعتی عشق" به همت اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و  با مشارکت مدیریت هنرهای تجسمی این سازمان، خانه عکاسان ایران و موسسه پژوهشی فرهنگ انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

متقاضیان می‌توانند آثار خود را به نشانی خیابان شهید مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، شماره 53، روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ارسال کنند.

کد خبر 62890

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز