رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از انهدام باند سارقان خشن طلا و جواهرات زنان در غرب تهران خبر داد و گفت: متهمان با تهدید بانوان در مکان‌های خلوت طلاهای آنان را سرقت می‌کردند.

دستگيري

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایلنا، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: به دنبال چند فقره سرقت طلا از بانوان گذری توسط سرنشینان خودرو، در اواخر شهریور امسال خانمی با مراجعه به کلانتری ۱۳۳ شهر زیبا اعلام کرد هنگام تردد در معابر عمومی راننده و ۲ سرنشین یک دستگاه خودروی سواری ۲۰۶ با همکاری یکدیگر با استفاده از گاز اشک‌آور او را تهدید کردند و النگویش را سرقت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ماموران کلانتری در بررسی‌های اولیه به دست آوردند، پلاک نصب شده روی خودروی ۲۰۶ سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد، ادامه داد: گشت‌زنی‌های هدفمند برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد تا اینکه ماموران غروب روز پنج‌شنبه هشتم مهر موفق شدند خودروی سارقان را شناسایی کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: طرح مهار سارقان آغاز و راننده و سرنشینان خودرو بدون توجه به فرمان‌های پلیسی از محل با سرعت بالایی متواری تا اینکه ماموران برای توقیف خودرو چند تیر هوایی شلیک کردند و در نهایت موفق شدند پس از تعقیب و گریز ۳۰ دقیقه‌ای با شلیک به سمت لاستیک خودرو آن را متوقف کنند.

سرهنگ موقوفه‌ای اظهار کرد: در این عملیات یکی از سارقان دستگیر و ۲ تن از سارقان از محل گریختند و متهم پس از انتقال به کلانتری به زورگیری و سرقت طلاجات از بانوان با همکاری همدستانش در محل‌های خلوت معترف شد.

وی در پایان گفت: تاکنون ۱۱ نفر از بانوان به کلانتری۱۳۳ مراجعه و این فرد را شناسایی کرده‌اند. همچنین تحقیقات در خصوص دستگیری مالخر و ۲ سارق دیگر نیز در حال اقدام است.

کد خبر 630032

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha