یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
۰ نفر

دو فیلم کوتاه «یوشید» و «باخ» منتخب بخش رقابتی بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی رجو ایتالیا شدند.

فیلم کوتاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم‌ها، فیلم کوتاه یوشید به کارگردانی سحر خوش‌چشمان و باخ به کارگردانی مهران قربانی منتخب بخش رقابتی بیستمین دوره جشنواره بین‌المللی رجو ایتالیا شدند.

این جشنواره هر ساله با هدف اصلی زمینه سازی برای تحقیقات فرهنگی از راه ترویج تولیدات و دانش فیلم کوتاه در جهان برگزار می شود. جشنواره فیلم رجو همچنین هر دوره بر موضوعاتی خاص تمرکز دارد و بیستمین دوره آن از تاریخ ۳ الی ۸ نوامبر مصادف با ۱۲ تا ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۰ در شهر رجو امیلیا ایتالیا برگزار خواهد شد. فیلم کوتاه یوشید به کارگردانی سحر خوش‌چشمان پیش از این در سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور داشت و در بخش فیلم‌های کوتاه سینمای سعادت به نمایش درآمد.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: «و حالا برخیز و مراسم پاک کردن گناه خود را به جا آور» پیمان مقدمی، کیانا منتجبی، سیامک راشدی، مهدی ابوحمزه و امیر اخوین بازیگران فیلم کوتاه یوشید هستند.

همچنین در خلاصه داستان فیلم کوتاه باخ به کارگردانی مهران قربانی آمده است: «آقای بیگلری قصد دارد با کمک معلم روستا، دانش‌آموزان را به اردوی سینما ببرد. تنها دانش‌آموز دختر، اجازه رفتن به این اردو را ندارد. بیگلری و معلم، در تلاش برای جلب رضایت خانواده او هستند...» داریوش کاردان، علی عماری و فاطمه حیدری بازیگران این فیلم کوتاه هستند.  

کد خبر 631327

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha