.سخنگوی صنعت برق کشور گفت: با مشخص شدن شرکت بیمه و انعقاد قرارداد، با توجه به ثبت اطلاعات مشترکان، پرداخت‌ها در سریع‌ترین زمان انجام می پذیرد

برق

به گزارش همشهری آنلاین، با آنکه از زمان قطعی های مکرر برق مدت زمانی می‌گذرد و با شروع فصل سرما،‌دیگر کمتر محله و خانه ‌ای در سراسر کشور دچار قطعی برق می‌شود،‌ اما هنوز که هنوز است به رغم وعده مسئولان خبری از پرداخت خسارت ناشی از نوسان برق به مشترکان نیست. اما علت عدم پرداخت خسارت،‌ به توافق نرسیدن توانیر با شرکت بیمه‌گذار عنوان می شود. موضوعی است که بارها به عنوان دلیل این موضوع مطرح شده است و تا کنون نیز به نتیجه نرسیده است.

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق در حاشیه بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی برق گفت: اقدامات خوبی در حوزه بیمه صنعت برق به منظور پرداخت خسارات مشترکان ناشی از خاموشی‌های اخیر صورت گرفته است اما تاکنون قرارداد منعقد نشده اما فرض بر این است که اوایل آذرماه شرکت بیمه مشخص شود.

به گفته او،‌ با توجه به این‌که مشترکان اطلاعات خود را ثبت کرده‌اند در سریع‌ترین زمان پرداخت‌ها صورت می‌گیرد و پیگیر این موضوع هستیم.

 رجبی مشهدی همچنین با اشاره به آخرین وضعیت بیمه نوسانات برق به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پرداخت خسارت به مشترکان در صورتی که ناشی از نوسان‌های برق و نظیر آن باشد، انجام می‌گیرد.

او ادامه داد: مشترکان در این صورت می‌توانند با مراجعه به آدرس و وب‌سایت بیمه توانیر یا سامانه برق من، شناسه قبض خود و قطعه آسیب دیده را اعلام کنند. بیمه پس از بررسی و تایید خسارت ناشی از نوسان برق، نسبت به پرداخت خسارت اقدام خواهد کرد.

سخنگوی صنعت برق با تاکید بر اینکه در سال گذشته بیش از ۶۵ میلیارد تومان هزینه خسارت پرداخت شده است، تصریح کرد: بنابر اعتبارهایی که داریم و به محض اعلام توسط مشترک و تایید کارشناس بیمه، آمادگی پرداخت وجود دارد.

کد خبر 635059

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha