فرمانده انتظامی استان کرمان از شهادت ۲ نفر از نیروهای یگان تکاوری نیروی انتظامی در درگیری با قاچاقچیان در کویر کرمان خبر داد.

نیروی انتظامی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: عصر روز گذشته همزمان با رحلت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها یگان تکاوری بم حین پایش منطقه کویری دشت سمسور استان کرمان که محل تردد کاروان اشرار بوده، به عده‌ای از قاچاقچیان برخورد کرد.

او با بیان اینکه پس از تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه، یگان تکاوری بم موفق به زمین‌گیر کردن قاچاقچیان شدند، افزود: با توجه به میزان درگیری و حجم آتش سنگین اشرار، نیروهای تکاوری پلیس همچنان در حال پاکسازی منطقه هستند.

ناظری بیان کرد: متأسفانه در این درگیری ۲ تن از نیروهای یگان تکاوری پلیس بم استوار یکم احسان شیرخانی و سرباز وظیفه امیرحسین خدادادی به شهادت رسیدند و ۶ تن نیز مجروح شده اند که حال عمومی آنان مطلوب گزارش شده است.

سردار ناظری محل دقیق این درگیری را دشت سمسور در شرق استان کرمان اعلام کرد و گفت: عصر روز گذشته تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر (شهرستان بم) هنگام گشت‌زنی در حوزه استحفاظی در دشت سمسور واقع در مرز استان کرمان با سیستان و بلوچستان با کاروان اشرار و قاچاقچیان مسلح درگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: درگیری مسلحانه  همچنان در منطقه ادامه دارد و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

گفتنی است منطقه محل درگیری، در محدوده شهرستان ریگان؛ شرقی‌ترین نقطه استان کرمان بوده است.


 

کد خبر 638062

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha