عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: هرجا احتمال خطا و بروز رانت و فساد هست باید شهرداری آن را شفاف‌سازی کند و مردم دسترسی داشته باشند.

ناصر امانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: سامانه شفافیت یکی از کارهای خوب مدیریت شهری دوره گذشته بوده اما آنها نتوانستند کامل آن را به نتیجه برسانند و انجام دهند. اقداماتی کردند اما به دلیل اینکه به پایان کارشان نزدیک شدند نتوانستند تکمیل و توسعه  داشته باشند.

برند آقای زاکانی مبارزه با فساد و رانت است

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما در این دوره باید سامانه شفافیت را توسعه دهیم و آن را به‌روزرسانی کنیم. هفته گذشته رئیس کمیته شفافیت و هوشمندسازی در این باره تذکری هم ارائه کردند که در همین راستا بود. برند آقای زاکانی مبارزه با فساد و رانت است به همین دلیل باید از این ظرفیت استفاده کند.

وی ادامه داد: برای شفاف‌سازی تمام فرایندهای شهرداری تهران این سامانه باید به‌روز شود. هرجا احتمال خطا و بروز رانت و فساد است باید شهرداری آن را شفاف‌سازی کند و مردم دسترسی داشته باشند و در جریان باشند.

چرا سامانه شفاف‌سازی شهرداری به‌روزرسانی نشده؟

امانی درباره به‌روزرسانی سامانه شفافیت شهرداری تهران گفت: فکر می کنم چون حجم کارشان زیاد است این کار انجام نشده و ما به شکل جدی مطالبه می کنیم.

وی افزود: البته هنوز درباره موضوع هوشمندسازی و شهرداری الکترونیک به جمع بندی نرسیدند و برنامه هایی دارند تحلیل ما این است زمان زیادی گذشته و فرصت تمام شده امیدواریم اتفاق خوبی در این زمینه رخ دهد.

کد خبر 643700

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha