وان‌پلاس و هاسلبلد همکاری خود را در تاریخ ۱۱ ژانویه زمانی که گوشی هوشمند وان‌پلاس ۱۰ پرو رسما رونمایی می‌شود به نسخه ۲ خواهند رساند.

وان پلاس 10

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا، در حالی که بسیاری منتظر رونمایی هستند، می‌توانید نخستین نمونه‌های عکس دوربین این گوشی که شرکت آن را به اشتراک گذاشته است، تماشا کنید. در این عکس‌ها نمونه‌هایی از عکاسی با دوربین فوق عریض ۱۵۰ درجه‌ای نیز به چشم می‌خورد.

مانند قبل، تمرکز اصلی دوربین این گوشی دقت رنگ است. وان‌پلاس ۱۰ پرو دارای یک فناوری سفارشی توسعه‌یافته از شرکت هاسلبلد است که برای این گوشی نوید رنگ‌های حرفه‌ای را می‌دهد. اگر ترجیح می‌دهید خودتان رنگ‌ها را تنظیم کنید، حالت عکاسی حرفه‌ای Hasselblad ۲.۰ RAW نیز وجود خواهد داشت.

تصاویر | لحظه‌شماری برای معرفی جدیدترین گوشی وان‌پلاس | پرو ۱۰ با دوربینی خارق‌العاده ارائه می‌شود

اینها تنها بخشی از بیش از ۵۰۰ بهینه‌سازی هستند که برای دوربین سه‌گانه این گوشی ایجاد شده‌اند. تیزرهای رسمی از ارائه جزئیات دوربین خودداری می‌کنند، اما گفته شده این گوشی یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین فوق‌عریض و یک ماژول ۸ مگاپیکسلی  تله فوتو ۳X به علاوه یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دارد.

تصاویر | لحظه‌شماری برای معرفی جدیدترین گوشی وان‌پلاس | پرو ۱۰ با دوربینی خارق‌العاده ارائه می‌شود

وان‌پلاس ۱۰ پرو به طور طبیعی به تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل یک مجهز خواهد شد و دارای صفحه نمایش LTPO ۲.۰ با نرخ نوسازی متغیر ۱-۱۲۰ هرتز (۶.۷ اینچ QHD+) خواهد بود.

این گوشی در زمینه بازی نیز فوق‌العاده است.

کد خبر 648405

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha