مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۲
۰ نفر

کمپانی مارول یکی از قدیمی ترین کمپانی های فیلم سازی دنیا در صنعت فیلم و سریال می باشد. این کمپانی بزرگ برای سال های بسیار زیادی است که بازار را از آن خود کرده و اجازه نفس کشیدن سایر فیلم ها را نیز نداده است. رقیب این کمپانی دی سی بوده که فیلم های بسیار دیدنی داشته و از امتیازهای بالایی نیز برخوردار هستند، اما همچنان مارول بر سر زبان ها بوده و هست.

image-20220125132037-1.jpeg

این رشد و شهرت به جایی رسیده است که تمامی کلیدواژه های دانلود فیلم به نام کمپانی مارول در فضای مجازی شده و همین موضوع رقابت در موارد فیلم های ابرقهرمانی قدرتمند کرده است.

شاید از سال ۲۰۰۰ و کمی قبل تر فیلم های این کمپانی و قهرمان های خود ساخته مارول را مشاهده کرده باشید، اما شروع به کار زمانی اتفاق افتاد که بهترین و بزرگترین پروژه مارول استارت خورد، یعنی پروژه انتقام جویان. دنیایی مملو از ابر قهرمان ها و و ابرشرورهای قدرتمند که با یکدیگر بر سر نجات و کشتار به مبارزه می پردازند.

بهتر است کمی بیشتر موضوع را باز کنیم.

فاز اول فیلم های مارول از چه زمانی شروع شد

در ابتدا باید بیان داشت که کمپانی مارول از سال ۱۹۹۳ فعالیت خود را آغاز کرد. این شروع در ابتدا با نامی دیگر شرع به کار کرد، نامی که ممکن است تاکنون آن را نشنیده باشید «مارول فیلمز».

این مجموعه در والت دیزنی استودیوز بنا شده و سعی داشت فیلم های ابرقهرمانی و داستان هایش را به بینندگان فیلم و سریال ارائه دهد. کوین فایگی ریاست کمپانی را بر عهده دارد و در این زمینه نیز موفق عمل کرده است. اما چرا در ابتدا فاز اول را معرفی کردیم؟

مارول از اولین فیلم خود یعنی «مرد آهنی ۲۰۰۸» پروژه های خود را آغاز کرد و نام اولین دسته فیلم و سریال هایش را فاز ۱ گذاشت. فاز یک دنیای مارول با فیلم مرد آهنی ۱ در سال ۲۰۰۸ شروع شد و در سال ۲۰۱۲ با انتشار اولین قسمت از سری فیلم های انتقام جویان پایان یافت.

  • دانلود فیلم انتقام جویان ۲۰۱۲

معرفی بهترین فیلم های مارول

فیلم انتقام جویان قسمت اول مقدمه ای برای شروع ماجراجویی های گروه قدرتمند و ابرقهرمان دنیای مارول است. این فیلم در همان سال با آنکه به نوعی مقدمه ای بر داستان بزرگ خود بود توانست بسیار محبوب واقع شود و برای مدت ها فضای مجازی را تحت سلطه خود درآورد. با آنکه مارول جز بهترین کمپانی های فیلم سازی است چرا که ابتدا کاراکترهای قهرمانش را با یک محتوا به تصویر می کشد و بعد آن ها را وارد ماجرای اصلی می کند. همین از دلایل محبوبیت سینمای مارول است.

فاز دوم کمپانی مارول

فاز دوم کمپانی مارول در سال ۲۰۱۳ و با انتشار فیلم مرد آهنی ۳ آغاز شد. این فیلم از دسته محتواهای مورد انتظار آن سال ها بود و داستان بسیار قوی آیرون من همه طرفداران را مجذوب خود کرده بود. دو سال بعد یعنی ۲۰۱۵ مارول با انتشار فیلم مرد مورچه ای فاز دوم خود را نیز به پایان رساند چرا که اکنون وقت آن بود داستان انتقام جویان تکمیل شود. در همان سال قسمت دوم اونجرز به نام عصر اولتران به انتشار رسید. این فیلم محتوای قوی تری نسبت به بخش اول خود داشت و بسیار محبوب نیز واقع شد.

  • دانلود فیلم انتقام جویان عصر اولتران

معرفی بهترین فیلم های مارول

فیلم انتقام جوان عصر اولتران در سال ۲۰۱۵ به انتشار رسید و داستان را بیشتر از ۲ ساعت به نمایش گذاشت. اینبار دشمن قهرمانان و نگهبانان زمین دیگر موجودات فضایی نبودند بلکه دشمن قهرمان های داستان موجودی نشات گرفته از ترس آن ها بود. مقدمه چینی فیلم به پایان رسیده و اکنون بهتر است ای قهرمانان با شخصیت تانوس آشنا شوند و بهتر است آماده مبارزه با قوی ترین موجود کهکشان شده باشند.

فاز سوم دنیای مارول

فاز ۳ مارول بسیار غنی بود، در این فاز ما شاهد ۲ قسمت پایانی انتقام جویان بودیم. قسمت سوم به نام جنگ ابدیت در سال ۲۰۱۸ و یکسال بعد در سال ۲۰۱۹ انتقام جویان پایان بازی را مشاهده کردیم. قسمت ۴ و آخر انتقام جویان تا سال ۲۰۱۹ بزرگترین پروژه مارول شناخته شده بود.

داستان قوی و دراماتیک کوین فایگی برای سال ها موجب شد تا این فیلم بارها و بارها در فضای مجازی وایرال شود و هر بار بینندگان با دیدن این محتوا به نوع خاصی لذت ببرند.

  • دانلود فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت

معرفی بهترین فیلم های مارول

جنگ ابدیت، مبارزه تانوس بزرگ با قوی ترین ابرقهرمان های تاریخ را به تصویر می کشد. کدام یک پیروز خواهند شد، و آیا زمین نجات خواهد یافت؟

تانوس اینبار وارد داستان و ماجرا می شود، که در این داستان سعی دارد با حرکتی دیکتاتوری نصف جمعیت کره زمین را از بین ببرد تا توازن به کهکشان بازگردد. اینکار نیازمند جمع آوری ۶ سنگ ابدیت است، در این صورت قهرمان های داستان نباید بگذارند این اتفاق رخ دهد.

  • انتقام جویان: پایان بازی

معرفی بهترین فیلم های مارول

انتقام جویان ۴ درواقع پایان بازی است. در این داستان یکبار برای همیشه ابرقهرمان های زمین می خواهند زمین را از وجود را از بزرگترین دشمن خود یعنی تانوس پاک کنند. در ابتدا مدیریت اینکار توسط کاپیتان آمریکا انجام می شود و گروه برای آخرین بار به دور یک جمع خواهند شد تا حماسه ای بزرگ را خلق کنند.

اما تمامی داستان مدیون اولین پروژه مارول و بزرگترین قهرمان زمین خواهد بود، شخصیت مرد آهنی.

فاز ۴ دنیای مارول

سینمای مارول پس از پایان داستان انتقام جویان فیلم هایش را ادامه داد، اولین فیلم فاز ۴ دنیای مارول در سال ۲۰۲۱ و با فیلم بیوه سیاه آغاز شد. این فیلم اولین و آخرین فیلم بیوه سیاه محسوب می شد. در فاز ۴ این کمپانی شاهد چندین فیلم قوی خواهیم بود.

  • دانلود فیلم جاودانگان

جاودانگان آخرین فیلم ابرقهرمانی است که در ادامه انتقام جویان به انتشار رسیده است. در این فیلم ما شاهد ادامه داستان اونجرز خواهیم بود.

رسانه کاران مووی بزرگترین و بهترین مرجع دانلود فیلم و سریال

کاران مووی رسانه بزرگ دانلود فیلم و سریال می باشد. دانلود فیلم خارجی در این مرجع بزرگ کار بسیار ساده ای است و شما کاربران می توانید در سریعترین زمان و تنها با انتخاب چند فیلتر محتوای مورد نظر خود را دانلود کنید.

کد خبر 652607

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha