Realme فناوری شارژ ۱۲۵ واتی UltraDART خود را در ژوئیه ۲۰۲۰ معرفی کرد و معاون این شرکت، مدهاو شیت، اکتبر گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد که این شرکت اولین تلفن شارژ ۱۲۵ واتی خود را در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد کرد.

realme

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت جی‌اس‌ام آرنا، انتظار می‌رفت GT 2 Pro تا ۱۲۵ وات شارژ شود، اما از زمانی که گوشی هوشمند با شارژ ۶۵ واتی وارد بازار شد، این اتفاق نیفتاد و در حالی که ما منتظر تجاری‌سازی فناوری ۱۲۵ وات UltraDART هستیم، شایعه جدیدی ادعا می‌کند که Realme گوشی های هوشمندی با شارژ ۸۰ وات و ۱۵۰ وات عرضه خواهد کرد.

این خبر از یک منبع آگاه معتبر می‌آید که همچنین گفته است که Realme از آداپتورهای برق ۱۶۰ واتی Oppo برای شارژ تلفن‌های هوشمند خود با ۱۵۰ وات استفاده می‌کند.

علاوه بر این، منبع مذکور ادعا کرد که گوشی هوشمند با قدرت ۸۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت Realme به زودی عرضه می شود، اما هیچ چیز دیگری در مورد آن فاش نکرد.

در حال حاضر، تمرکز Realme بر روی رویداد ۱۶ فوریه خود است، جایی که از سری Realme 9 Pro رونمایی خواهد شد.

سازنده گوشی پیش‌تر تایید کرده است که این مجموعه شامل Realme ۹ Pro+ است که از تراشه Dimensity 920 بهره می‌برد، رابط کاربری Realme UI ۳.۰ مبتنی بر اندروید ۱۲ را راه‌اندازی می‌کند و دارای صفحه نمایش AMOLED با حسگر اثر انگشت زیر آن است که می‌تواند ضربان قلب شما را نیز اندازه‌گیری کند.

این گوشی هوشمند از یک سیستم دوربین سه گانه در قسمت پشتی بهره می‌برد که دوربین اصلی، ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 با OIS است. در عین حال این گوشی پنل Light Shift Design را به نمایش می‌گذارد که رنگ قاب آن زیر نور خورشید تغییر می‌کند.

کد خبر 656926

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha