همشهری آنلاین: رهبر حزب مسیحیان جریان ملی آزاد لبنان گفت: آزادی ادیان، خصیصه بارز نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیاست.

به گزارش واحد مرکزی خبر، میشل عون امشب در گفتگو با خبرنگار او تی وی      (otv) که در استودیوی پخش صدا و سیمای مرکز اصفهان انجام شد با اعلام این مطلب گفت: دشمنان ایران، نظام جمهوری اسلامی ایران را مخالف ادیان و مذاهب دیگر معرفی می‌کنند اما من از همین جا برای تمام جهانیان این دروغ بزرگ را رسوا واعلام می کنم، ایران همه ادیان را با آغوش باز پذیرفته و در سفر به ایران و اصفهان دیدم که پیروان ادیان دیگر آزادانه مراسم مذهبی خود را انجام می‌دهند.

میشل عون در سوال دیگر خبرنگار شبکه او تی وی (otv) در باره افرادی که نادیده دیگران با را به کذب متهم می‌کنند گفت: وضعیت کنونی مسیحیان کلدانی و آشوری در کشور عراق نابسامان تر از هر کشور دیگر و مطابق منشور سازمان ملل سلامت آنان بر عهده اشغالگران این کشور است.

رئیس جریان ملی و آزاد مسیحی لبنان نیز در این جلسه ضمن تشکر از فعالیتهای صدا و سیما در سفر وی به ایران گفت: آمده‌ام تا آنچه را مردم جهان نمی‌دانند اعلام کنم و بسیاری از دروغ‌های دشمنان ایران را افشا نمایم.

میشل عون افزود: حقایق بسیاری در ایران وجود دارد و روزی این حقایق برای مردم جهان افشا خواهد شد و پرده از چهره واقعی دشمنان خواهد افتاد.

وی گفت: باید شجاعت و قناعت خود را به گوش همگان برسانیم.

قبل از آغاز مصاحبه رهبر جریان ملی و آزاد لبنان در بازدید میشل عون از صدا و سیمای مرکز اصفهان سید حسین ناظر معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز اصفهان با اشاره به اهمیت و جایگاه در تحولات منطقه گفت: امروز استقلال، وحدت ملی و پیشرفت لبنان مایه عزت وافتخار ملت‌های منطقه است.

وی با اشاره به استقبال مردم ایران از اخبار تحولات لبنان بویژه تفکر و تدبیر آقای میشل عون در مقاومت 33 روزه در برابر رژیم صهیونیستی گفت: پیوند مردم ایران و لبنان و کشورهای اسلامی پیوندی ریشه دار و ناگسستنی است.

سید حسین ناظر همچنین با اشاره به وجود امپریالیسم خبری و رسانه‌ای در جهان تعاملات رسانه بین کشورهای اسلامی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: سریال 13 قسمتی بن بست از تولیدات صدا و سیمای مرکز اصفهان از امروز در لبنان کلید خورد و مراحل ساخت آن آغاز شد.

وی همچنین از همکاری مسئولان ومردم لبنان در ساخت فیلم سینمایی آخرین گزارش کاری از صدا و سیمای مرکز اصفهان که از شبکه‌های مختلف پخش شد قدردانی کرد. 

کد خبر 65958

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز