باز هم بی‌احتیاط پیمانکاران در ساخت و ساز حادثه آفرید و کارگری جوانی در میدان موج خیابان کاشان منطقه 22 زیر آور ماند و جان خود را از دست داد.بررسی کارشناسان نشان می‌دهد که این اتفاق به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی و گودبرداری غیر اصولی در بزرگراه شهید خرازی رخ داده است.

گودبرداری
همشهری آنلاین- ثریا روزبهانی : یکی از شهروندان شاهد حادثه‏، در گفت وگو با خبرنگار ما گفت:« کارگران مشغول کار بودند که به یک بار دیوار سمت چپ گودبرداری فرو ریخت. حادثه در زمان بسیار کوتاهی رخ داد و تلاش این کارگر جوان برای نجات خودش فایده‌ای نداشت چون در لابه لای میلگردها گیر کرده بود. البته کارگران دیگری هم در این حادثه حضور داشتند که خوشبختانه توانستند از محل حادثه بگریزند.

 فیلم | مرگ زیر آوار در میدان موج

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره وقوع حادثه ریزش آوار در محل گودبرداری در خیابان خرازی، گفت : « بعد از دریافت این خبر حادثه بلافاصله نیروهای دو ایستگاه آتش‌نشانی همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.»
وی در ادامه افرزود : «زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ متری به عمق ۱۵ متر برای انجام پروژه‌ای تجاری- مسکونی گودبرداری شده بود که به دلیل سست بودن دیوارها ریزش کرده و عملیات آواربرداری با احتیاط کامل با حضور یک دستگاه مینی لودر آغاز شد.

 فیلم | مرگ زیر آوار در میدان موج

متاسفانه با تخریب دیواره ضلع شرقی یک کارگر تابعه افغانستان زیر آوار محبوس و بعد از مدتی تلاش، آتش‌نشانان توانستند این فرد را از زیر حجم زیادی آوار خارج کنند،‏اما به تایید عوامل اورژانس مشخص شد در اثر این حادثه این کارگر ۲۲‌ساله جان خود را از دست داد.



 

کد خبر 661847

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha