مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۸۷ - ۱۳:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: نخستین دوسالانه مجسمه‌های فضای شهری با هدف ارتقاء هنر مجسمه‌سازی شهری در مراسمی از سوی سازمان زیباسازی شهر تهران در نگارخانه برگ افتتاح می‌شود.

به گزارش روابط عممی سازمان زیباسازی، حجت الله ملاصالحی رییس دوسالانه مجسمه‌های فضای شهری با بیان اینکه در این دو سالانه 254 هنرمند، 830 اثر به دبیرخانه دوسالانه ارسال کرده بودند گفت: پس از بررسی آثار ارسالی توسط شورای انتخاب آثار نخستین دوسالانه مجسمه سازی فضاهای شهری، 111 اثر از 87 هنرمند برگزیده شده و در نمایشگاه دوسالانه به نمایش در آمده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه در بین آثار ارسالی، اثر هنرمندانی چون بهروز دارش، احمد نادعلیان، بیژن نعمتی‌شریف و ایرج محمدی دیده می‌شود گفت: از بین آثا انتخاب شده به 5 اثر در بخش آزاد و 3 اثر در بخش ویژه با موضوع حماسه و انقلاب اسلامی جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

رییس دوسالانه مجسمه‌های فضای شهری با بیان اینکه اغلب آثار نخستین دوسالانه مجسمه‌های فضای شهری، انتزاعی و با رویکردهای متنوع و جدید در طراحی ارائه شده است بیان داشت: قرار است تعدادی از آثار با نظر شورای تخصصی آثار حجمی سازمان زیبا‌سازی شهر تهران برای نصب در فضای شهری انتخاب شوند.

وی تاکید کرد: با توجه به آثار خوب ارائه شده، نیمی از این آثار قابل نصب در فضای شهری هستند.

افتتاحیه نخستین دوسالانه مجسمه‌های فضای شهری چهارشنبه ساعت 16 در نگارخانه برگ برگزار می‌شود.

کد خبر 66370

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز