سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
۰ نفر

شرکت بنتلی روز سه‌شنبه (امروز) از برنامه‌های خود برای ساخت سالانه یک مدل الکتریکی جدید به مدت ۵ سال از سال ۲۰۲۵ پس از افزایش سرسام‌آور سود سالیانه‌اش پرده‌برداری کرد.

بنتلی

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری رویترز، این شرکت بریتانیایی با برنامه‌های خخود، بر تلاش‌های شرکت مادر، یعنی فولکس واگن برای گسترش عرضه‌ خودروهای برقی، می‌افزاید.

بنتلی در انگلستان، سودی معادل ۳۸۹ میلیون یورو (۴۲۷.۱ میلیون دلار) برای سال ۲۰۲۱ ثبت کرد که در مقایسه با سال گذشته ۲۰ میلیون یورو بیشتر است. این شرکت در سال ۲۰۲۱ میلادی ۳۱ درصد افزایش در تحویل خودرو داشت و توانست به رقم ۱۴۶۵۹ دستگاه برسد که این به دلیل افزایش فراوان تقاضا برای مدل‌های هیبریدی جدید بود.

خودروسازان در سراسر جهان با افزایش تقاضا برای ماشین‌های سازگار با محیط زیست، تلاش‌های خود را برای تغییر به سمت مدل‌های الکتریکی دوچندان کرده‌اند. فولکس واگن شرکت مادر بنتلی در حال افزایش سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های برقی برای مقابله با تسلا است.

خود بنتلی قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ تبدیل به شرکت بدون کربن شود و برای کمک به این انتقال ۳ میلیارد یورو در کارخانه خود در کرو در یک دوره ۱۰ ساله سرمایه‌گذاری کرده است.

بیشتر بخوانید:

یان-هنریک لافرنتز، عضو هیئت مدیره امور مالی و فناوری اطلاعات این شرکت گفت: «افزایش تقاضا برای مدل‌های هیبریدی ما، با حمایت (۳ میلیارد یورو) سرمایه‌گذاری پایدار در کارخانه کرو، تضمین می‌کند که ما تولید کننده پایدار خودروهای لوکس باقی بمانیم.»

کد خبر 664279

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha