مشاور سیاسی رئیس امارات متحده عربی با انتشار توئیتی به موضع گیری درباره ایران پرداخت و بر تقویت روابط با کشورمان تاکید کرد.

مشاور امنیت ملی امارات به ایران سفر می‌کند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، انور قرقاش مشاور سیاسی رئیس امارات متحده عربی با انتشار توئیتی به موضع گیری درباره ایران پرداخت.

وی نوشت: در رویکرد ما برای تقویت پیوند و برای تقویت ثبات و رفاه، امارات از گفتمان‌های تقابلی و قطب‌بندی کردن، فاصله می‌گیرد و رابطه ما با همسایه‌مان ایران، در هسته اصلی این روند قرار می‌گیرد.

مشاور سیاسی رئیس امارات افزود که ارتباطات دیپلماتیک و همکاری اقتصادی راه امارات برای تعامل با مسائل باقی‌مانده از گذشته و برنامه‌های آینده است.

قرقاش در گفت‌وگو با شبکه سی ان ‌ان هم اعلام کرده بود که کشورش در پی یافتن روشی برای همکاری مؤثر با ایران و برقراری ثبات و شکوفایی در کل منطقه است.

قرقاش همچنین تاکید کرد که منطقه خاورمیانه شاهد تغییرات بنیادی است اما باید همپای تغییرات جهانی پیش برود و راه آن تمرکز بر مسائل غیر سیاسی است.

کد خبر 666995

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • امیرمحمد خرم AF ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    5 1
    امارات چه قدر زرنگ است .
  • ققنوس IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    11 2
    امارات خیلی خوب رگ خواب ایران را پیدا کرده است ، شام و ناهار را با اسرائیل سر میز میهمانی هم می‌نشینند و برای ساکت کردن ایران چند جمله خوش آیند خرج می‌کنند ! از آنطرف هم مانع حمله حوثی ها به امارات می‌شوند !
  • IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    9 6
    امارات جولانگاه جاسوسان غرب و اسرائیل است
  • ایراندوست IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    5 0
    به قول شاعر، به عمل کار برآید نه به حرف. خدا کنه سیاست مداران دو کشور در عمل به همچین تفاهمی برسند که به نفع مردم بشه.