انگار حادثه تلخ به آتش کشیدن خودروها در محله جوادیه در سکوت شب به تکرار افتاده و با توجه به اینکه این مسئله در سال جدید و در چند شب گذشته، خسارت های مالی بسیاری به شهروندان وارد کرده، مردم خیلی احساس ناامنی می کنند و خواستار برخورد ضربتی پلیس هستند.

آتش زدن خودروها در جوادیه

همشهری آنلاین‌ _رضا نیکنام: به گفته یکی ازجوانان فعال حوزه رسانه و دبیر انجمن محلی جوادیه، مدتی است که شبانگاه افرادی که به نظر می‌رسد از اراذل و اوباش باشند، به معابر و خیابان‌های محله جوادیه می‌آیند و اقدام به آتش زدن خودروها و اموال عمومی شهروندان می‌کنند.

علی چیتگری، در این باره گفت:«این افراد تاکنون در چند مرحله به خودروهای شهروندان آسیب رسانده‌اند و انگار قصد دارند با چنین رفتارهای مجرمانه آسایش و امنیت محله جوادیه را بر هم بزنند. اهالی و شهروندان انقلابی و شهید پرور محله جوادیه از مسئولان دستگاه قضایی و نیروی انتظامی می‌خواهند که به‌طور جدی و سخت با این هنجار شکنان برخورد کنند و نظم و امنیت را به محله بر گردانند.»

داستان از این قرار است که چند شب پیش تعدادی از اراذل و اوباش که درگذشته با عربده‌کشی آسایش و آرامش شهروندان را به هم می‌زدند، این بار خودروهای پارک شده در امتداد خیابان جوادیه را به آتش می‌کشند و علاوه بر خسارت مالی، آرامش و امنیت محله را از بین می‌برند.

به گفته سرهنگ «مهدی مجیدی»، رئیس کلانتری محله جوادیه، تقریباً ۴۸ ساعت پیش ماجرای آتش زدن خودروها در محله جوادیه برای چندمین بارتکرار شد و یک دستگاه خودرو پرشیا و وانت پیکان در خیابان نهرفیروزآبادی در ساعت ۴ بامداد به آتش کشیده شد.

رئیس کلانتری جوادیه در این باره گفت:«به گفته اهالی اراذل و اوباش مواد آتش زا را بر روی خودروهای پرشیا و وانت پیکان ریخته و آن را به آتش کشیده‌اند اما تحقیقات پلیس در محل جرم همچنان ادامه دارد و کارآگاهان به دنبال سرنخ‌هایی از این حوادث هستند.»

وی افزود:«تعداد زیادی از شهروندان محله جوادیه شکایت نامه‌ای تنظیم کردند تا به سرعت این مشکل برطرف شود. در این مرحله مالکان باید هرچه زودتر شکایت خود را در زمینه خسارتی که به خودروشان وارد شده را ثبت کنند تا مراجع قضایی با دقت آن را بررسی و با جدیت دستور لازم برای بازداشت عاملان آن را صادر کند.»

وی از شهروندان در خواست کرد در صورت داشتن هرگونه اطلاعات در این زمینه، بدون نگرانی با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند تا مجرمان هرچه زودتر دستگیر شوند.

کد خبر 668634

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 11
  • مریم IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    6 3
    پلیس باید گشت لباس شخصی بگذارد شبانه روز ی تا انها را دستگیر نکند نه مردم انها را معرفی کنند...
    • افلاطون IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
      5 0
      خودت فهمیدی چی گفتی ؟؟
    • امید IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
      1 0
      نتیجه آموزش تعطیل !جمله بندی رو !
  • رحیم IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    7 1
    خدا لعنتشون کنه باید این ها را به آسانی آزاد نکرد تا جرئت تکرار نداشته باشن
  • جمشید IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    9 0
    اراذل و اوباش توی این سال ها خیلی جسور و گستاخ شدند باید درس حسابی به آنها بدهند
  • غلام IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    11 0
    با هزاز قرض و قوله یک ماشین قسطی می خریم تا باهاش کار کنیم یه لقمه ببرین برای زن و بچمون اونوقت این از خدا بی خبرها یک شبه بر بادش میدن. مدارا با اراذل و اوباش دیگه بسه بفرستیدشون زندانی مثل گوانتانامو تا حسابی حال کنند. تو ایران خیلی بهشون خوش میگذره!
  • افسانه IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    3 1
    متاسفانه بعضی راننده ها به فکر راحت ترین راه و گرفتن هزینه بیمه اند و کمتر اتفاق می افته که برن کلانتری شکاتیت کنند بدبختی ما این دیگه اوباش رو پر رو کردیم
  • نادر قصاب IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    6 2
    باید دست این مجرم ها را قطع کنن تا درس عبرتی باشه براشون. من هم حاضرم در این زمینه کمک کنم!
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    1 2
    اسمش جنگ هیبریدیه
  • رحمان IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    3 3
    وظیفه پلیس هست پیداشون کنه بعد اونوقت میاد میگه مردم بیان معرفی شون کنند؟
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    2 8
    گرفتن چندتا شرور محله جوادیه یا بیست تا جعبه میوه برداشتن توی شلمچه رو ول کنید.اختلاس گرها رو فقط بگیرید.خخخخ
  • علی IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    0 2
    تیتر زدید عده ای ناشناس بعد پلیس میگه معرفی کنید؟!با خودتون چند چندید؟!
  • احمد US ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    3 0
    باگرانی ماشین حال ان بدبختی که سرمایه اش همین ماشین است ازکجا بیاورد دوباره ماشین تهیه کند