در حالی که ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین از اعضای ناتو کمک‌های بیشتری درخواست کرده و همچنان خواستار ممنوعیت واردات نفت روس‌ها شده است، نیروهای ارتش روسیه به دنبال راه‌هایی برای تقویت تعداد نیروهای خود هستند.

اوکراین

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی، اتحادیه اروپا میلیاردها دلار در هفته برای واردات انرژی از روسیه هزینه می‌کند.

بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا روز شنبه در کی‌یف با زلنسکی ملاقات کرد و متعهد شد که حمایت و بودجه تسلیحاتی را افزایش دهد.

در حالی که منطقه دونباس برای افزایش بمباران روسیه آماده می‌شود، گلوله‌باران شدید در شرق اوکراین ادامه دارد. از غیرنظامیان در شرق خواسته شده است که فرار کنند.

همچنین وزارت دفاع بریتانیا در به‌روزرسانی روزانه اطلاعاتی خود در توییتر امروز (یکشنبه) اعلام کرد، ارتش روسیه قصد دارد برای انجام حملات سنگین به اوکراین، نیروهای خود را افزایش دهد.

در این بولتن آمده است: «در پاسخ به تلفاتی که خورده‌اند، نیروهای مسلح روسیه به دنبال تقویت تعداد نیروها با پرسنلی هستند که از سال ۲۰۱۲ از خدمت سربازی خارج شده‌اند.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «تلاش‌ها برای افزایش قدرت جنگی بیشتر شامل عضوگیری از منطقه ناشناخته ترانس نیستریا در مولداوی است».

کد خبر 668902

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha