سه‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
۰ نفر

بازی اپکس لجندز از بهترین بتل رویال های موبایل است که می توان نسخه رایگان آن را از گوگل پلی و سایت های معتبر دیگر تهیه کرد.

image-20220419010852-1.png

نقد و بررسی بازی اپکس لجند می تواند برای افرادی که به تازگی وارد این بازی شده است، راهنمای مناسبی باشد. بدون شک در این بازی هیجان زیادی نهفته و این همان عاملی است که گیمرهای زیادی را به خود جذب کرده است.

بررسی نقاط قوت بازی اپکس لجندز نسخه ۲۰۲۲

بهتر است بدانید که این بازی توسط موسسه پر آوازه EA و استودیو Respawn Entertainment در سال ۲۰۱۹ ساخته شده است. در بررسی بازی اپکس لجندز می توان نقاط ضعف و قوت آن را بیان کرد. برخی از نقاط قوت این بازی عبارتند از:

  • تمرکز بر روی رقابت تیمی

گیمرها می توانند این بازی را به صورت تک نفره، دو نفره و یا سه نفره انجام دهند. با این وجود تمرکز سازنده بازی به انجام بازی ۲۰ گروه سه نفره است. به همین دلیل در طراحی این بازی سعی شده است تا مشکلات خالی شدن کوله و ترکیب مناسب تیم ها در نظر گرفته شود.

  • ترکیب ایده های شوتر

اگر به طور دقیق به بررسی بازی اپکس لجندز بپردازیم، متوجه می شویم که این بازی را ترکیبی از بازی هایی همچون پابچی و فورتنایت دانست. البته روح تایتانفال را می توان با دیدن حرکاتی مانند پریدن و سر خوردن کشف کرد. سازندگان این بازی سعی کرده اند تا یک بازی با ایرادات کم طراحی کنند.

  • هیچ کس به تنهایی قوی نیست

اگر دقت کرده باشید در ابتدای این بازی، هر فردی می تواند یکی از هشت کاراکتر موجود را برای خود انتخاب کند. هر کاراکتری نقاط قوت ویژه ای دارد و نمی توان یک کاراکتر را برتر از دیگری دانست. کاراکترهای دفاعی، تهاجمی و پشتیبان می توانند در کنار هم یک تیم قوی بسازند. این ایده را می توان در بازی اول بیلزارد مشاهده کرد.

  • سادگی در حذف و افزودن تجهیزات

در برخی از بازی های بتل رویال مرتب کردن کیف و یا افزودن و کاستن تجهیزات کار دشواری است، اما در بررسی بازی اپکس لجند متوجه می شوید که مشکلات این ویژگی کنار گذاشته شده است.

  • سیستم علامت دهی ( پینگ )

در حین بازی ممکن است شما مکان دشمن را شناسایی کرده اید و لازم است آن را به هم تیمی های خود نشان دهید. با سیستم پینگ این کار بسیار سریع و دقیق قابل انجام است. البته از این ویژگی در مواقع دیگر مانند نشان کردن موقعیت زره یا اسلحه و ... و یا نشان کردن یک مکان استفاده کرد.

  • سیستم احیاء ( REVIVA )

در حین بازی ممکن است یکی از هم تیمی های شما کشته شود. با برداشتن پلاک او می توانید او را دوباره به میدان مسابقه برگردانید. البته این امکان تنها در مکان های خاصی با عنوان Respawn Beacons وجود دارد و ممکن است شما نیز جان خود را از دست بدهید. با بررسی بازی اپکس لجندز متوجه می شوید که سیستم احیا بسیار هیجان انگیز است.

  • رایگان بودن

رایگان بودن اکثر بخش های این بازی بسیار ارزشمند است و به همین دلیل در سراسر جهان گیمرهای بسیاری را به خود جلب کرده است. توجه داشته باشید که آیتم هایی وجود دارد که نیاز به خرید دارند، البته با بازی کردن نیز می توان آن آیتم ها را باز کرد.

سعی کنید خودتان بررسی بازی اپکس لجندز را به طور شخصی انجام دهید تا آموخته هایتان عمیق تر شود.

بررسی نقاط ضعف بازی اپکس لجندز نسخه ۲۰۲۲

با توجه به وجود تحلیل گران خبره در حوزه بازی های رایانه ای هیچ گیم بدون ضعفی نمی توان یافت. بازی اپکس لجندز نیز از این قاعده مستثنی نیست و تحلیل گران به نقاط ضعی در بررسی این بازی اشاره کرده اند. برخی از ضعف ها عبارتند از:

  • سرعت بیش از حد بازی

در نقد و بررسی بازی اپکس لجندز اولین انتقاد به سریع بودن و بالانس نبودن آن ایراد شده است.

  • مشکلات فنی غیر قابل پیش بینی

بزرگ ترین ایرادی که می توان به یک بازی ویدئویی گرفت، وجود باگ ها، مشکلات سرور و ایرادات فنی می تواند باشد. برخی از گیمرها در سال گذشته به همین دلیل این بازی را ترک کردند.

  • جولان دادن هکر ها و چیتر ها

وجود هکر در هر بازی، یک امر عادی است، اما در برخی از بازی ها تعداد این مزاحمت ها به قدری زیاد می شود که گیمرها دلسرد می شوند. در نقد این بازی نیز برخی از منتقدان به این امر اشاره کرده اند. در رنک های بالای این گیم هکرها و چیترها مشاهده شده اند و شرکت طراح هیچ واکنشی به آن نشان نداده است.

  • پشتیبانی ضعیف

برای رسیدگی به مشکلات بازی هایی در سطح جهانی، باید امکان ارسال نظر به کاربران در شبکه های اجتماعی داده شود. در بررسی این بازی این نکته قابل تعامل است که در شبکه های اجتماعی پشتیبانی ضعیفی دارد. در توییتر انتقادات شدیدی به این مسئله وجود دارد.

  • کاهش استیمرهای بازی در توییچ

در روزهای معرفی بازی اپکس لجندز شاهد درخشیدن این بازی در توییچ بودیم، اما به دلایل مختلفی با گذشت زمان محبوبیت این بازی در این عرصه کاهش یافت.

  • انتقاد شدید از سوی گیمرهای معروف

گیمرهای معروف نقش مهمی در توسعه صنعت بازی های ویدئویی دارند. در بررسی بازی اپکس لجندز یکی از عوامل موفقیت آن در روزهای ابتدایی تبلیغ آن توسط نینجا و شراود بود. با گذشت زمان نظر این اشخاص تغییر کرد و به این بازی تاختند.

  • عدم وجود مود سوم شخص
  • نا متوازن بودن صدای پای دشمنان
  • کمبود تنوع
  • وجود رقبای بد بدن

خرید اپکس کوین

نقد و بررسی بازی اپکس لجندز سبب می شود تا شما با اطلاعات بیشتری در بازی شرکت کنید. برای اینکه بتوانید بازی بدون ایرادی داشته باشید باید ثروت خود را بالا ببرید. این کار با خرید اپکس کوین امکان پذیر است. هر بسته اپکس کوین قیمت مشخصی دارد و شما با توجه به نیاز خود می توانید بسته مورد نظر خود را تهیه کنید.

با خرید اپکس کوین شما قادر خواهید بود تا اسلحه های فانتزی و کاراکترهای جذاب برای خود تعریف کنید.

کد خبر 670935

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha