همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این که عده ای به دنبال تضعیف این تیم در فصل جاری هستند گفت: ای کاش می‌توانستم همه حرف‌های دلم را بزنم اما افسوس که نمی شود.

به گزارش مهر، افشین قطبی که در حاشیه بازی تدارکاتی پرسپولیس برابر آرمان نیروی زمینی که یکشنبه (19 آبان) برگزار شد، با خبرنگاران گفتگو می‌کرد ضمن بیان این مطلب به برگزاری این بازی اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: با توجه به شرایطی که ما داریم برگزاری این بازی واجب بود چرا که برخی بازیکنان ما دوران مصدومیت را پشت سرگذاشته‌اند و به میدانی نیاز داریم تا شرایط آنها را ارزیابی کنیم.

وی افزود: به همین خاطر امروز این دیدار تدارکاتی را برگزار کردیم تا بازیکنانی مثل توره، الونگ و بادامکی را محک بزنیم و در جریان آخرین وضعیت آمادگی آنها قرار بگیریم.

قطبی با بیان اینکه "چانگای" مدافع توگویی را باشگاه به وی معرفی کرده است ادامه داد: حضور این مدافع توگویی در تمرینات به معنای نخواستن آتسو نیست. مطمئنا آتسو تا پایان فصل در پرسپولیس خواهد ماند. این توگویی هم با صلاحدید باشگاه در تمرینات شرکت می کند تا ما وضعیت فنی او را ارزیابی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه از مسئولان این باشگاه تشکر کرد و گفت: در این مدت بازیکنانی از سوی باشگاه به بنده معرفی شده اند تا مورد ارزیابی فنی قرار بگیرند و در نهایت بهترین‌ها انتخاب شوند.

وی به نیازهای تیمش برای ادامه رقابتهای لیگ برتر اشاره کرد و گفت: ما به یک دروازه،  مدافع وسط، هافبک وسط و دفاع چپ نیاز داریم که باید از بین گزینه‌هایی که به تمرینات می‌آیند این نیازها را انتخاب کنیم.

قطبی با تاکید بر جدایی سید محمد علوی از پرسپولیس به پایان همکاری مهاجم برزیلی با این تیم اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: دی کارمو هم از جمع ما جدا می‌شود که جا دارد من از شما( خبرنگاران) تشکر کنم! الونگ هم تا شش هفته دیگر می‌رسد و می توانیم از او استفاده کنیم. ضمن اینکه عملکرد توره هم در این بازی راضی کننده بود و امکان دارد در دیدار بعدی از او استفاده کنیم.

قطبی در ادامه گفتگویش افزود: من شک ندارم که عده‌ای با نقشه و برنامه‌ریزی به دنبال تضعیف پرسپولیس هستند. همه اتفاقاتی هم که طی روزهای اخیر افتاده برنامه ریزی شده است.  ای کاش می‌توانستم خیلی از حرف‌های دلم را بازگو کنم اما متاسفانه شرایط موجود این اجازه را به من نمی‌دهد.

وی با ابراز امیدواری از آینده تیمش گفت: ما شرایط بدی نداریم و تنها شش امتیاز با صدر جدول فاصله داریم. فصل گذشته در چهار بازی باقی مانده 7  امتیاز اختلاف داشتیم اما در نهایت قهرمان شدیم. مطمئنم که این فصل هم می‌توانیم این عقب افتادگی را جبران کنیم.
افشین قطبی در پایان از بدشانسی، اشتباهات داوری و مصدومیت‌های بازیکنان به عنوان عوامل نتیجه نگرفتن این تیم در لیگ هشتم نام برد.

کد خبر 67891

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز