سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۸۵ - ۱۳:۲۲
۰ نفر

مایکروسافت با راه اندازی خدمات امنیتی ویندوز لایو وان کر، به طور رسمی وارد بازار نرم افزارهای امنیتی و ضد ویروس مورد استفاده در رایانه های شخصی می شود.

مایکروسافت با راه اندازی خدمات امنیتی ویندوز لایو وان کر، به طور رسمی وارد بازار نرم افزارهای امنیتی و ضد ویروس مورد استفاده در رایانه های شخصی می شود.

به گزارش پی سی ورلد، نرم افزار وان  کر که نگارش آزمایشی آن از نوامبر گذشته به صورت رایگان توسط مایکروسافت ارائه شده بود، علاوه بر ضد ویروس، شامل نرم افزارهای بک آپ و تنظیم رایانه نیز خواهد بود.

کاربران باید نگارش نهایی این نرم افزار را به قیمت ۵۰دلار برای یک سال، بخرند که این مجموعه خریداری شده حداکثر روی سه رایانه قابل نصب خواهد بود.

مجموعه امنیتی وان کر شامل یک نرم افزار دیوار آتش (فایروال)، نرم افزار ضد ویروس و همچنین نرم افزار بک آپ ویژه پشتیبانی از فایل های رایانه ای به علاوه نرم افزار ضد اسپای ور این شرکت به نام مایکروسافت ویندوز دیفندر خواهد بود.

این مجموعه نرم افزارها همچنین فعالیت های نگهداری و بهبود عملکرد رایانه از جمله پاکسازی و مرتب کردن فایل های موجود روی هارد دیسک را نیز به عهده خواهند گرفت.

کارشناسان رایانه ای عقیده دارند، نرم افزار جدید شرکت مایکروسافت تهدیدی مستقیم برای شرکتهای بزرگ تولید کننده محصولات ضد ویروس از جمله سیمانتک، مک آفی و ترند مایکرو محسوب می شود.

سیمانتک، بزرگترین تولیدکننده نرم افزارهای ضد ویروس در جهان، در واکنش به ورود مایکروسافت به بازار نرم افزارهای ضد ویروس، توانایی های مایکروسافت برای حفاظت از کاربران را مورد سؤال قرار داده است.

کد خبر 68

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گزارش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز