همشهری آنلاین: رئیس جمهوری اسلامی ایران در آغاز سفر به استان مازندران در جمع خبرنگاران طی سخنانی هدف از سفر هیات دولت به این استان را تشریح کرد.

به گزارش ایرنا، محمود احمدی نژاد در بدو ورود به استان مازندارن در جمع خبرنگاران تصریح کرد: خدا را سپاسگذارم که عنایت فرمود در دور دوم سفرهای استانی به استان سرفراز مازندران بیاییم استانی که نشان از رحمت الهی و یک هدیه از ناحیه خداوند ببای ملت ایران است.

وی تصریح کرد: مازندران سرزمین علم، اندیشه، جهاد، تلاش، مجاهدت و سرزمین نزول رحمت و برکات الهی است و همچنین سرزمین خدمتگزاری و عشق به ولایت است.

رئیس جمهور با اشاره به دور دوم سفر هیات دولت به این استان گفت: در این سفر پیگیر مصوبات دور اول هستیم. برخی از مصوبات باید در کارگروه ها بررسی مجدد شود و اگر موانعی بر سر اجرا وجود دارد باید برطرف شود.

احمدی نژاد تشکیل شورای اداری در تمام شهرستان‌ها، اعزام سفرا و معاونان رئیس جمهور به شهرستان‌های مختلف استان، دیدار رئیس جمهور با علما، خانواده شهدا و دیدار چهره به چهره با مردم و همچنین تشکیل کارگروه‌های تخصصی را از دیگر برنامه‌های سفر خود به این استان عنوان کرد.

وی اظهار داشت:ان شاءالله در جلسه هیات دولت در مازندران تصمیماتی اصلی تر، زیر بنایی‌تر و بلندمدت‌تر برای جهش در عمران و آبادانی، رفاه مردم و ارتقای علم و فرهنگ این استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد که مصوبات دولت در این سفر باعث ارتقاء سطح خدمت رسانی به مردم این استان باشد و از خداوند متعال کمک خواست تا تصمیمات اتخاذ شده توسط دولت به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.

دور اول سفر هیات دولت 196 مصوبه داشت که 101 مصوبه در استان اجـرا شده و بقیه در دست اجراست.

دکتر احمدی نژاد قرار است پس از طی مسیر 30 کیلومتری فـرودگاه تـا شهر سـاری در ورزشگاه شهید متقی ساری با مردم دیدار کند.

کد خبر 68178

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز