مدافع-هافبک جوانی که تازه به پرسپولیس پیوسته از علی کریمی به‌عنوان الگوی فوتبالی‌اش یاد می‌کند.

محمدمهدی احمدی

همشهری‌آنلاین - امیرحسین اعظمی 

باشگاه پرسپولیس چند روز پیش از یک خرید جدید رونمایی کرد؛ محمدمهدی احمدی وینگر نفت مسجدسلیمان. این بازیکن فصل گذشته جزو نفرات تأثیرگذار تیمش بود و حتی با تیم المپیک هم در بازی‌های قهرمانی آسیا شرکت کرد. احمدی در مورد پیوستن به پرسپولیس به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ می‌دهد.

*از اینکه به پرسپولیس پیوستی چه احساسی داری؟

واقعا احساس فوق‌العاده‌ای دارم و نمی‌توانم این احساس را توصیف کنم. پرسپولیس در آسیا یک تیم بزرگ و شناخته‌شده است و آرزوی هر بازیکنی است که پیراهن این تیم را بر تن کند. من از بچگی آرزو داشتم در پرسپولیس بازی کنم.

*یعنی واقعا طرفدار پرسپولیس بودی یا حالا که به این تیم آمدی، این حرف را می‌زنی؟

همه می‌دانند من از بچگی پرسپولیسی بودم و حرفی که زدم واقعیت دارد.

*وقتی متوجه شدی پرسپولیس تو را می‌خواهد چه احساسی داشتی؟

خیلی حس خوبی بود که نمی‌دانم چطور توصیفش کنم. من با نظر مستقیم آقایحیی به پرسپولیس آمدم و خیلی خوشحالم که در لیست مورد نظر این مربی قرار داشتم.

*پست اصلی تو دفاع چپ است یا وینگر چپ؟

من در هر دو پست بازی می‌کنم. اتفاقا در لیگ مقابل پرسپولیس به‌عنوان وینگر بازی کردم و یک پاس گل هم دادم. در آخرین بازی تیم امید هم در نیمه اول هافبک چپ بودم و در نیمه دوم به‌عنوان دفاع چپ بازی کردم.

*فکر می‌کنی بتوانی از این موقعیت خوبی که به‌دست آوردی استفاده کنی؟

می‌دانم که در موقعیت حساسی قرار گرفته‌ام و باید از این فرصت برای پیشرفت خودم استفاده کنم. هدفم درخشش در پرسپولیس است تا بتوانم از این تیم به فوتبال اروپا بروم و لژیونر شوم.

*در بین هم‌پستی‌هایت، سبک بازی کدام بازیکن را می‌پسندی؟

خب، من از اول هافبک بودم و بعد دفاع چپ شدم. بازیکن مورد علاقه‌ام در بین فوتبالیست‌های ایرانی علی کریمی بود و در بین خارجی‌ها هم مسی و برناردو سیلوا را دوست دارم.

*پرسپولیس در لیگ فصل بعد قهرمان می‌شود؟

تمام هدف بازیکنان و کادر فنی همین است. امیدوارم من هم قهرمانی با پرسپولیس را تجربه کنم.

*در مورد ناکامی تیم المپیک چه صحبتی داری؟

بازیکنان و کادر فنی هر چه در توان داشتند به‌کار گرفتند و نمی‌توان از آنها انتقاد کرد. ما واقعا از لحاظ برگزاری اردو و بازی‌های دوستانه مشکل داشتیم و از طرفی آقای مهدوی‌کیا هم از نفراتی استفاده کرد که بتوانند از لحاظ سنی شرایط حضور در المپیک را داشته باشند. ما تیم خوبی داریم و امیدوارم به المپیک برسیم.

کد خبر 683459
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha