یک نماینده مجلس گفت: به خاطر زحمات و جدیت دولت و کادر درمان در مهار بیماری کروناست که می‌بینیم شرایط آرامی بر کشور حاکم شده است.

علی‌اکبر علیزاده

به گزارش همشهری آنلاین، علی‌اکبر علیزاده عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا در کشور نتیجه زحمات دولت سیزدهم و کادر بهداشت و درمان است که به همه آنها خدا قوت می‌گویم.

علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صفر شدن فوتی‌های کرونا در کشور در روزهای ۱۲ و ۲۰ خرداد گفت: این موفقیت بزرگ در سایه تلاش و کوشش و همت دولت سیزدهم و کادر درمان به دست آمده است.

وی با انتقاد از عملکرد دولت قبل و با بیان اینکه در آن دولت اقدام جدی برای مهار کرونا صورت نگرفت، افزود: تمام واکسن که به کشور آن هم با هیاهوی زیاد وارد شد، ۵ میلیون دوز بود که جوابگوی نیاز کشور نبود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه از زمان شروع به کار دولت سیزدهم ۱۵۰ میلیون دوز واکسن در کشور تزریق شده است، اظهار داشت: امروز به خاطر همین زحمات و جدیت دولت و کادر درمان در مهار بیماری کروناست که می‌بینیم شرایط آرامی بر کشور حاکم شده است.

علیزاده خاطرنشان کرد: صفر شدن آمار فوتی‌های کرونا در کشور در حالی است که در کشورهایی مانند آلمان و انگلیس آمار فوتی‌ها سه‌رقمی است و حال آنکه آمار مبتلایان به این بیماری در کشور ما دورقمی شده است.

وی ادامه داد: به همه کادر درمان کشور و دولت سیزدهم و تمام عزیزانی که در این حوزه فعالیت داشتند خدا قوت می‌گویم و از آنها تقدیر و تشکر می‌کنم.

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت برای اولین بار روز پنجشنبه ۱۲ خرداد و برای دومین بار روز جمعه ۲۰ خرداد اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته هیچ بیمار فوتی ناشی از کرونا نداشته‌ایم.
 

کد خبر 684281
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha