حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشور با نماینده عالی سیاست خارجی و امور امنیتی اتحادیه اروپا در محل وزارت امور خارجه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، قرار است امیرعبداللهیان و جوزپ بورل در نشست خبری مشترک وزیر خارجه با خبرنگاران شرکت کنند. در این سفر در خصوص مناسبات دوجانبه، برخی موضوعات منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین آخرین وضعیت مذاکرات رفع تحریم‌ها بحث و تبادل نظر صورت می‌گیرد.

کد خبر 685835

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • بهروز GB ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    10 12
    با تحولات سریع در اروپا، پیروزی روسیه، بحران انرژی و غذا در غرب، سرعت گرفتن شیب سقوط غرب، اکنون انگلیس، فرانسه و ... بفکر دوستی افتاده اند، همه را احمق فرض می کنند، تعامل با خودشان را فرصت استثنایی برای ایران می نامند و باز بفکر فریب افتاده اند، تا امروز فکر میکردند روسیه و چین و ایران و همه را با هم یکجا حریف هستند اما قدرت پوشالی آنها رو شد تبلیغات دروغ و ارسال اسلحه های مرگبار و تحریم های فلج کننده کاری نکرد حال یارگیری مجدد لازم است، وای بر کسی که باز فریب روباه را بخورد و از یک سوراخ صد بار گزیده شود. بزودی شاهد سفر هایِ بسیار مقامات غربی به کشورهای شرقی و تغییر کامل رویکرد و ادبیات آنها برای جلب و فریب دشمنان قبلی باشیم.
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    5 1
    خیلی گرمشه
  • ارش IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    3 6
    وای بر ملت ایران که یک اجنبی که تا دیروز میخواست سر از تن ما جدا کنه رو با ماشین ساخت خودشون به استقبالشون رفتیم....باید با تیبا حداقل میرفتید دنبالشون
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    1 1
    اونقدرکه‌‌‌دولتمردان‌ایران‌به‌این‌سردمداران‌اروپااحترام‌سیاسی‌میگذارند اصلاخوداون‌اروپائیها‌ازاین‌همه‌احترام‌تعجب‌می‌کنند!طرف‌اروپایی‌معلومه‌که‌ابداتوی‌عمرش‌این‌همه‌تشریفات‌واحترام‌ندیده‌که‌هی‌هاج‌وواج‌این‌ور‌ وانورنگاه‌‌میکنه‌واصلاسرسوزنی‌ازآداب‌دیپلماتیک حالی‌اش‌نیست‌!!!!وبایدگفت‌که‌خوبی‌که‌ازحدگذشت‌نادان‌خیال بدکند!
  • اردشیر بخشی IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
    0 1
    تنها قدرت مطلق خداوند هست که در آیات کلام خدا در هم کوبنده ظالمین و مستکبرین خوارکننده فروعونها ونمر دهاو قارونها کسی که امیدش به شیطان هست خواری ونکبت نصیب اومیشود روحانی امیدش به شیطان بود خوارشد مملکت دچار خسارت‌های زیاد کرد امروز تجربه دولت تبخیر امید باید جلو چشم مسئولین فعلی باشد تافریب نخورند تحریم ها اثر بخشی خودش داره از دست میده تمام برگهای اونها رو شده بامقاومت و ایستادگی هیچ غلطی نمیتونن بکنم قطعنامه ای تصویب کردند خیال کردن ایران جا میزنه حالا افتادن به التماس