همشهری‌آنلاین: دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات، عضو رایگان برای کتابخانه تخصصی خود می‌پذیرد

به گزارش همشهری‌آنلاین مدیر کتابخانه تخصصی ضمن اعلام این خبر گفت: این کتابخانه در نظر دارد در ایام برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها از علاقه‌مندان به عضویت در کتابخانه تخصصی، به صورت رایگان ثبت‌نام به عمل آورد.
وی گفت:عضویت در این کتابخانه شامل استادان ،دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ،روزنامه نگاران و پژوهشگران این حوزه است، همچنین افرادی که در دستگاه‌های دولتی مشغول به کار هستند می توانند عضو کتابخانه شوند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به عضویت در کتابخانه دفتر مطالعات و توسعه رسانه می‌توانند فرم‌‌های مربوط به ثبت‌نام را از غرفه دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها واقع در سالن ویژه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی دریافت نمایند.

وی همچنین تأکید کرد: زمان لازم برای ثبت نام، به مدت یک ماه از آغاز برگزاری نمایشگاه در نظر گرفته شده است.ضروری است متقاضیان پس از تکمیل فرم‌های مربوطه (در غرفه دفتر مطالعات) با در دست داشتن مدارک لازم، در مهلت تعیین شده از ساعت 9 الی 15 به کتابخانه دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به نشانی زیر مراجعه نمایند.

نشانی: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان،  کوچه دوم غربی، شماره 13
تلفن: 88735439 - 88730413

کد خبر 68725

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز