جمعه ۱ آذر ۱۳۸۷ - ۱۴:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ باشگاه‌های کشور در خانه با یک گل مغلوب فولادخوزستان شد

تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در خانه با یک گل مغلوب فولادخوزستان شد.

در این بازی که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد فولاد با گل زود هنگام خود به پیروزی رسید. تا این تیم با 24 امتیاز به رده چهارم جدول رده بندی صعود کند.

گل پیروزی و سه امتیازی تیم فولادخوزستان در این بازی را سجاد فیض الهی در دقیقه 6 به ثمر رساند. او روی ارسال لوسیانو والنته از جناح راست به زیبایی دروازه استقلال را گشود تا این تیم نخستین شکست خانگی را در فصل جاری به ابی پوشان تحمیل کند.

این بازی اتفاقات و حواشی زیادی داشت، از گل ابراهیم تقی پور که در دقیقه 53 به ثمر رسید و داور آن را مردود اعلام کرد، ضربه‌ای که اکبرپور در دقیقه 59 به تیر دروازه فولاد زد و دوئل تک به تک سیامک سرلک با طالب لو در دقیقه 74 که بی‌نتیجه ماند، جدالی تماشایی را برای استقلال و فولاد رقم زد.

قضاوت دیدار استقلال - فولاد خوزستان برعهده یدالله جهانبازی بود. او در این بازی به سجاد فیض الهی، احمد آل نعمه و کارلوس آلبرتو از تیم فولاد خوزستان کارت زرد نشان داد. این داور همچنین در دقیقه 2+90 ساندرو داسیلوا از تیم فولاد خوزستان را از زمین مسابقه اخراج کرد. مرفاوی ، مربی استقلال نیز در دقیقه 90 از سوی داور بازی اخراج شد

این اولین شکست خانگی استقلال بود. این تیم از روز 23 شهریورماه که در ورزشگاه یادگار امام قم مغلوب صباباتری شد، تا به امروز شکستی را متحمل نشده بود.

هنچنین در ادامه بازی‌های جمعه نتایج زیر بدست آمد:

مقاومت سپاسی شیراز 2 - ملوان انزلی 2
گل‌ها: امین متوسل زاده(2+45) و سیامک کوهنورد(60) برای مقاومت و جلال رافخایی(10) و سعیدیوسف زاده(12) برای ملوان

استقلال اهواز یک - سپاهان اصفهان 3
گل‌ها: ناصر شکرون (8) برای استقلال اهواز - علی انصاریان(10- گل به خودی)، عمادرضا(24) و احسان حاج صفی(3+90) برای سپاهان
اخراج: محمدناصر شکرون (74)

صبای قم 3 - پاس همدان یک
گل‌ها: مهدی خیری (15)، محمد نوری (34) و فریدون فضلی(85) برای صبا - حنیف عمران زاده(55) برای پاس همدان

داماش گیلان 2 - مس کرمان 2
گل‌ها: امیرحسین یوسفی(60) و آدریانو آلوز(85-پنالتی) برای داماش - روح الله بیگدلی (15) و مجید خدابنده لو (1+45) برای مس

 راه آهن شهرری صفر - پیام خراسان صفر
برق شیراز2- سایپا کرج2
گل‌ها: روزبه شاه علی دوست(6) و کریم انصاریفرد(74) برای سایپا گل - مهدی شیری(15) و فرید عابدی(22) برای  برق در اخراج: حسین کعبی از سایپا  (1+90)

در ادامه مسابقات هفته پانزدهم فردا در یکی از حساسترین بازی‌ها، پرسپولیس تهران در قزوین به مصاف پیکان می‌رود.

کد خبر 68902

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز